הרפתקאות ג'וני החתול-המסע אחרי אמא-פרק 1-חלק 2

סיפורונת 06/07/2011 587 צפיות אין תגובות

החתול הלבן הציג את עצמו בפניי ג'וני וגם ג'וני הציג את עצמו, החתול הלבן הציג את עצמו בתור חתול בשם "סהר", וסהר עזר לג'וני למצוא טיסה לאותו מקום שסהר היה צריך-צרפת.
"אבל לא יתנו לנו להכנס! אנחנו חתולים!" קרא ג'וני.
סהר חייך לעצמו "לכן יש שדה תעופה לחתולים" קרא לו בחזרה סהר והם נעצרו מול בניין גבוהה.
"בוא צריך לעקוף את הבניין הזה, ומאחוריו, יש את שדה התעופה בשבילנו" אמר סהר והם התחילו לעקוף את הבניין הגבוהה ואז מאחורי הבניין הגבוהה, נראה באותיות גדולות "שדה התעופה-מיוחד לחתולים".
ג'וני החזיק עדיין את המפה וראה שהמפה הזאת קטנה והיא לא מפה של צרפת "נצטרך לקנות מפה" סהר קרא את מחשבותיו."כן..בטח" מילמל ג'וני.אך ג'וני ידע שאין לו אפילו אגורה, הוא אפילו לא ידע איך נראה כסף ומה אפשר לקנות בו.לבסוף נכנסו לשדה התעופה ושאלו איפו אפשר לקנות מפות.השומר שהיה חתול שחור ושמן במשקפיים ובמדים של שומר, הצביע לעבר המולת חתולים סביב החנויות וג'וני וסהר הודו לשומר והתקרבו להמולה.
"הו!, הנה זה פה ג'וני!" קרא בשמחה סהר.ג'וני הנהנן במהירות ושניהם נכנסו לחנות וקנו מפה עולמית לשניהם וצמיד שכתוב עליו:"ג'וני+סהר=החברים הכי טובים!" והם גם צילמו את שניהם ביחד כתמונת מזכרת ואז נפרדו.
"אני אתגעגע אלייך ג'וני" חייך אליו סהר.
"גם אני" חייך ג'וני.
"אבל אנחנו ניפגש עוד נכון?" שאל סהר.
"בטח שכן! אני מבטיח שכשאמצא את אמא שלי אנחנו עוד ניפגש!" קרא ג'וני ורץ לטיסה שלו ושוב הודה לסהר ששילם לו על הטיסה ועל הצמיד וכל השאר.
כשג'וני נכנס למטוס הוא התחיל לחפש את המקום שבו יישב ופתאום ראה חבורה של חתולים בני גילו והחליט להתיישב לידם אך כולם צחקו עליו ולא נתנו לו לשבת לידם ולכן הוא התיישב ליד חתלתולה שישבה גם בסוף, ממש ליד השירותים.
ג'וני דפדף במפה וחיפש את מפת פריז כמו שיואב אמר לו ואת הכתובת המתאימה לו, אך לא ממש הבין את המפה הגדולה שסהר קנה לו.
הוא הציץ במהירות בחתלתולה בתקווה שהיא מסתכלת עליו ואז היא בדיוק הפנתה את מבטה אליו והבינה מה הוא צריך "אתה צריך עזרה?" שאלה."כן.אם אפשר" אמר ג'וני.החתלתולה לקחה מג'וני בעדינות את המפה "קוראים לי עליסה ולך?" שאלה בזמן שדפדפה וחיפשה את פריז."קוראים לי ג'וני" ענה ג'וני והביט במפה של פריז שעליסה מצאה לו.
"תודה" אמר ג'וני."אז באיזה עניינים אתה טס?" שאלה עליסה."בני אדם חטפו את אמא שלי, אז אני נוסע לפריז לכלבייה הגדולה שם, לשם לקחו אותה" אמר ג'וני בעצב והביט ברצפה של המטוס."גם אני נוסעת לכלבייה, אבל בשביל להגיע לכלבייה זה מלא זמן אני שוכרת מלון…." אמרה."מה זה מלון?" שאל ג'וני."זה מקום מגורים כזה שאתה יכול לגור בו, לתיירות למשל ואוכלים שם וזה..בקיצור כמו בבית" אמרה עליסה והמילה "בבית" כאבה לג'וני.אין לו בית והוא לא יודע איך מרגישים חתולים שנמצאים בבית.הוא גר בקופסאת קרטון באמצע שום מקום.
"אולי תרצה שאשכור לך חדר במלון וניסע ביחד לכלבייה?" שאלה עליסה."אני אשמח" אמר ג'וני.
עליסה התחילה להסביר לג'וני על פריז ועל המקומות שנמצאים שם וג'וני התחיל להבין כמעט הכל, למרות שהיה נורא מבולבל מכל המידע שקיבל בבת אחת.
כשנחתו ועליסה וג'וני ירדו ביחד, עליסה שמה לב שלג'וני אין שום דבר ואפילו מזוודה אין לו, 'מסכן' חשבה בליבה.
עליסה היא חתולה ממשפחה עשירה שיש לה כל מה שהיא רוצה, היא אף פעם לא ידעה איך חיים חתולים אחרים, במיוחד לא חתול כמו ג'וני.היא צריכה להגיע לכלבייה כדי להציל את המשפחה שלה ולכן היא לא אומרת על זה דבר, היא רוצה שג'וני יחשוב שיש כמוהו עוד הרבה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך