naama@naama
סליחהה שקצר פשוט אין לי כרגע את הכוח והמוזה לצידי מחעחע.
טובבב יש לי מבחן גדול השבוע אז בחופש אני יפציץ אותכם לאא לדאוגג

הרצון לחופש פרק 14

naama@naama 17/06/2013 480 צפיות 2 תגובות
סליחהה שקצר פשוט אין לי כרגע את הכוח והמוזה לצידי מחעחע.
טובבב יש לי מבחן גדול השבוע אז בחופש אני יפציץ אותכם לאא לדאוגג

~ריאן~

עבר שבוע ארוך ומעייף וריאן כבר הספיק לשכוח את התקרית שקרתה. "אתה מתקדם יפה אבל עדין יש מה לתקן" אמר לו המאמן שלו ללחימה. אותו שבוע הוא היה צריך להחליט אם לעשות כרצונו של אביו או שיהרגו את ריינה, הוא בחר באפשרות הראשונה. "אבל אני עושה בדיוק מה שאמרת לי!" צעק ריאן ביאוש. "נכון אבל אני מצפה שתעשה את זה יותר טוב" אמר המאמן ושילב את ידיו באדישות. ריאן נאנח נושם נשימה עמוקה וחזר על התרגיל שלמד הפעם נותן את ל כולו. "וככה עושים את זה מושלם" אמר המאמן מחייך. "אז אני משוחר?" שאל רוצה כבר לגמור אם זה. "כן." אמר וריאן הלך אל הדלת נושם לרווחה שזה נגמר. "וריאן?" אמר מאחוריו המאמן. "מה?" שאל עצבני שזה עוד לא נגמר. "אביך מחכה לך בחדרו" הוא נאנח בכבדות והלך לחדרו של אביו. לא רבים ידעו שאביו הוא השליט ומי שכן זה אנשיו האמינים ביותר. "רצית אותי?" שאלתי את אבי כשאני נכנס לחדר, ואז לפתע נעצרתי. ראיתי אותו, את הזה מהחלום מי שהיה נראה כמוני…

-נקודת מבט ניק-

מה?! אני לא מאמין מה עוד יכול להשתבש היום בצורה מוזרה?! ראיתי אותו קופא במקמו. טוב אני כבר קפאתי רק כשהוא נכנס אז אחד אפס לטובתי. "ריאן זה ניק, ניק זה ריאן" אמר השליט בשלווה מעצבנת אני חייבת לציין. "ואיך זה עוזר לי להבין מה קורה פה?" אמר מי שנקרא ריאן. עכשיו אנחנו תיקו הוא הפשיר ראשון.הוא התקדם לצדי לא מסיר את עיניו ממני. "לא נוח לי שאתה בוהה בי" אמרתי לו במבט קודר. הוא הפנה את מבטו ממני לא אומר דבר. הייתה שתיקה ארוכה ואף אחד לא דיבר וראיתי את השליט מחייך חיוך שגרם לי לרצות לחנוק אותו. "טוב אז אנחנו מקבלים הסבר או לא?!" אמרתי עצבני. אני חייב לציין שמאוד קל לעצבן אותי. "בסדר גמור, במה להתחיל?" שאל. "מה הקשר של שנינו?" שאל ריאן בקול ציני. התחלתי ממש לחבב אותו אפשר לומר. "עדין לא הבנתם את זה? טוב אז בקצרה אתם אחים, תאומים מה שתקצו לקרוא לזה" מגניב עכשיו יהיה לי אח שיכסח לי תצורה חלום חיי. "אתה בא מכות אחי?" אמר ריאן מרים גבה. "קראת את המחשבות שלי אחי" אמרתי משתתף איתו במשחק שהתחיל. "אבל לא לפני אבא אחי" אמר בקול 'דואג'. "אני תמיד מוכן ללכת איתך מכות מתי שתרצה אחי" אמרתי מגחך. "טוב אתם גומרים אם זה?" שאל השליט מהצד. "מה אתה אומר אחי נגמור אם זה?" שאלתי אותו במבט שואל. "לא יודע אחי, מה אתה אומר?" עשיתי עצמי מתלבט. "אני חושב שנמשיך אחי" השליט נאנח בקול. "פשוט צאו מהדלת השומרים ילוו אותכם לחדריכם." יצאנו משם מתפוצצים מצחוק. "אין עליך אחי אתה אחלה אח" אמר ריאן צוחק. "כן גם אתה אחי" אמרתי מתעלם מהשומרים שדחפו אותי מאחור.


תגובות (2)

סבבות ;)
ואת עוד לומדת? בהצלחה…

17/06/2013 06:36

חחח ספיר מדי פעםם

17/06/2013 06:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך