-הרשמה- "אומץ בלב ים"

JustMay 28/06/2014 822 צפיות 17 תגובות

מרי קייט (או קייט) גרה בפנימייה,
עם עוד כמה בני גילה שהיא מעולם לא הכירה.
המנהלת של הפנימייה, ג'וזפין, הבינה שהפנימייה נמצאים במינוס, אין לה איך להאכיל את הילדים ולשלם לעובדים, חתמה על הסכם סודי עם מעבדה.
בהסכם היה כתוב שהם יוכלו לקחת 8 ילדים- בנים ובנות, לניסוי.
הם יתמודדו מול אתגרים פיזיים ונפשיים, כמו פארקור או כמו סיוטים, כשהם נמצאים על ספינה שמפליגה לשום מקום-
בלי אף אחד שיעזור להם, מלבד מדריכה אחת שתדריך אותם מה לעשות.
באמצע הכנס נוצר פיצוץ שתוכנן על ידי המנהלת והמעבדה, וכל מי שתוכנן לעלות על הספינה נעלם, ומתעורר פתאום בחדר- לא מכיר כלום, לא יודע מי נמצא איתו או מה הולך להיות.

אוקיי רציתי להבהיר שזה סיפור ההרשמה הראשון שלי (:

כדי להירשם? אוקיי:

שם הדמות:
בן/בת:
גיל: (16-18)
חוזק גופני:
חולשה גופנית:
תכונות:
אופי:
מראה:

קחו בחשבון שאני עושה רומנים, כלומר יהיו כמה דמויות שיתאהבו ויהיו כאלה שלא.
אני צריכה 4 בנות ו-4 בנים..


תגובות (17)

הרעיון שלך נשמע ממש מגניב.
שם: גרייס גרין.
גיל: לבחירתך…
חוזק גופני: היא למדה הרבה מאד אמנויות לחימה כשהייתה צעירה, ובגלל שהיא מהירה ולא גדולה היא מתמצאת בזה בצורה כמעט על טבעית.
חולשה גופנית: לא חזקה פיזית.
מראה: שיער ג'ינג'י קצר (קצת מעל הכתפיים) וגלי, עיניים ירוקות כדשא, חיוורת, עצמות לחיים גבוהות, שפתיים בצורה יפה אבל לא מלאות מדי, אף קטן וחמוד. יש לה משקפיים, היא מרבה ללבוש צעיפים וכובעים. היא יפה, אבל לא מודעת לזה.
אופי: חכמה, אחראית, חשדנית, כנה, אמיצה, לעולם לא תראה סימן לחולשה, נאמנה, אחרי שהפרו את האמון שלה כמעט בלתי אפשרי להחזירו, אוהבת לקרוא, אלגנטית בכל התנועות שלה, מנומסת, חברותית.
ולמה את מתכוונת בתכונות? (זה אופי לא?)
רקע (אם צריך): אבא שלה שירת בצבא, אחרי שפרש הוא החל לעבוד בתור מדען סודי לחלוטין בשביל הצבא, הוא שכר בשבילה את המאמנים הטובים ביותר כדי שתוכל להגן על עצמה. אמא שלה נפטרה כשהייתה בת 5.

28/06/2014 21:29

    שחכתי לכתוב גם:
    כשצריך היא שקרנית מאד טובה, ויש לה זיכרון צילומי.

    29/06/2014 09:57

    אוקיי (:

    29/06/2014 15:31

קודם כל, הרעיון שלך ממש טוב!
זאת הדמות שלי-
לקסי פיטרסון, בת 17 וקצת.
חוזק גופני- יציבה מאוד, זאת אומרת- יש לה יכולת שליטה מצוינת ברגליים שלה, היא רצה מהר ויש לה שרירי רגליים מפותחים.
חולשה גופנית- שאר הגוף שלה חלש, היא רזה ולא שרירית בפלג גופה העליון.
ברוב הזמן היא לא רצינית ומצחיקה, רועשת וחייכנית. נדלקת על אנשים במהירות וגם מפסיקה להידלק עליהם במהירות. יש לה אמונה באנשים, היא תמיד רואה את הצד הטוב אבל היא לא תמימה ולא מטומטמת. יש לה מין חוכמת רחוב, והיא אוהבת מוזיקה מאוד. יודעת לפרגן לאנשים. היא מתנהגת לפעמים במלודרמטיות- צינית שכזאת. היא קצת היפראקטיבית.
יש לה זיכרון מאוד טוב, היא יודעת לשנן רשימות שלמות בעל פה וזאת כנראה הסיבה לכך שהיא חכמה.
היא אוהבת סרטי אימה, כמו פסיכו, אמריקן פסיכו, משחק ילדים, הטינה, ונוהגת לדבר עליהם.
היא בהירה מאוד והשיער שלה בצבע חום בהיר, והיא מתולתלת. העיניים שלה אפורות (כן, יש דבר כזה) וקטנות. אזור האף ועצמות הלחיים שלה מכוסה בנמשים. הגובה שלה ממוצע והרגליים שלה ארוכות, וכמו שכבר הזכרתי, שריריות. האצבעות והציפורניים שלה ארוכות.

28/06/2014 21:34

    אוקיי (:

    29/06/2014 15:33

שם- גוונדלין -ג'וד- מייקרס -בת-
גיל- 16
חוזק גופני- ריצה. היא רצה ממש מהר ואוהבת לרוץ.
חולשה גופנית- היא ממש ממש לא גמישה.
אופי- היא קצת טום בוי כזאת. לובשת בגדים גדולים, משחקת כדורגל, מסתובבת הרבה עם הבנים. אתלטית ביותר, ואם אפשר אז שיהיה לה בן שהוא החבר הכי טוב שלה. שונאת שקוראים לה גוונדלין והיא יכולה ממש להתעצבן אם מישהו יקרא לה ככה.
תכונות- שנונה וצינית, אדישה כמעט להכל, חצופה.
מראה- שיער שחור עבה וארוך, עיניים יפות בצבע כחול בהיר, היא רזה ואתלטית ובגובה ממוצע. לובשת בגדים גדולים, הצבע האהוב עליה הוא כחול, יש לה עגיל באף והעיניים שלה נוצצות כשהיא מתרגשת או מתלהבת (מה שלא קורה הרבה)

29/06/2014 13:29

    אוקיי (:

    29/06/2014 15:33

שם: אנה ג'ונס
גיל: 16
חוזק גופני: גמישות.
חולשה גופנית: שרירי הידיים.
אופי: היא שקטה וביישנית, אם מתחברים אליה, יש חברה לכל החיים. אף פעם לא היה לה חבר, והיא גם לא ממש רוצה.
תכונות: היא אינטליגנטית ברמות, ויש לה זיכרון צילומי. היא מתייחסת לכל דבר ברצינות, לא משנה למה, גם לבדיחות.
מראה: שיער חום מדורג, קצת אחרי הכתפיים. עיניים ירוקות, רזה. היא לובשת בעיקר בגדים רפויים, ולא אוהבת ג'ינסים, חולצות צמודות, וכאלה. יש לה עגילים באוזניים, ולא השום מקום אחר, והיא מתנגדת בתוקף לפירסינג.

29/06/2014 14:03

שם: שאנה אוטסון
בת
גיל: 16
חוזק גופני: חזקה מבחינה פיזית. יכולה להפיל כל אחד באגרוף אחד בלבד.
חולשה גופנית: לא מאוד זריזה.
חיצוני: שיער בלונדיני ארוך (עד אמצע הגבׂׂ), השיער שלה תמיד אסוף בקוקו עגבניה או גבוה מאוד. עיניים שחורות שבורקות באור. לובשת רק בגדים קצרים וזרוקים. לא ממש דואגת למראה שלה כי לא אכפת לה מה אנשים חושבים.
פנימי: מסתגרת בעצמה לא מדברת עם אף אחד על כלום. לא אכפת לה מה אנשים חושבים עליה. והיא מעדיפה שאנשים ישנאו אותה מאשר שיאהבו אותה.

29/06/2014 15:10

    אוקיי (:

    29/06/2014 15:32

נראה לי שהכל מלא><
לדעתי, הרעיון שלך מקסים! הוא נשמע מעניין במיוחד.
אני יעקוב (-:

29/06/2014 15:15

    לא הכל מלא, אני צריכה עדיין בנים…

    29/06/2014 15:31

שם: ג'ייסון פאוול
גיל: 17
חוזק גופני: יש לו כוח סיבולת אדיר. שרירי הידיים והחזה שלו מפותחים מאוד
חולשה גופנית: שרירי הרגליים. למרות שהוא יכול לרוץ שעות, הוא לא רץ מהר.
אופי: אוהב להיות תמיד במרכז, יש לו 'כושר מנהיגות', הוא יודע לשכנע אנשים ללכת אחריו, והוא מקרין תחושת ביטחון. כשהוא במערכת יחסים עם מישהי, זה תמיד יהיה רציני מבחינתו, הייתה לו חברה אחת, בגיל חמש-עשרה, שבגדה בו, ומאז אין לו חברה.
תכונות: מנהיגות, מוזיקליות, כמו שכתבתי כבר, יש לו כוח סיבולת אדיר.
מראה: שיער שחור עד האוזניים, תמיד פרוע. עיניים כחולות, גבוה, לא רזה ולא שמן, ממוצע. הולך בעיקר עם ג'ינסים, חולצות שחורות, נעלי אולסטאר וז'אקט ג'ינס, על זה תמיד צוחקים עליו… יש לו עגיל באוזן.

29/06/2014 17:23

שם: ג'וש וויליאמס
חוזק גופני: אין לו ממש…
חולשה גופנית: הכל…
אופי: ציני, מתבודד, תמיד נראה זעפן, אבל מבפנים הוא הכי צחקן ושמח שיש.
תכונות: לא חברותי במיוחד, אבל ברגע שמתחברים אליו, מרוויחים חבר לכל החיים. הוא גאון בשפות ובטכנולוגיה.
מראה: שיער שחור קצר, עיניים חומות, נמוך יחסית, הולך עם חולצות בעיקר של הביטלס, ועם ג'ינס רפויים.

29/06/2014 21:58

ק-קייה! היה לי רעיון דומה ועכשיו אם אני אפרסם אותו יחשבו שאני מעתיקהההההה :[ Q~Q למרות שיש הבדלים בין שלנו, ודי גדולים, ועדיין :[
אבל כתבת אותו יפה. ^^

29/06/2014 22:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך