הרשמה לאהבה מקוללת (ההמשך לורד שחור)

White dress 09/06/2014 1018 צפיות 25 תגובות
D:

טוב אז לאלין כוהן,הערפדה המדהימה שלנו מככבת כדמות הראשית עם המשפחה/להקה האהובה שלה.
יש מספר מקומות מוגבל לדמויות לצערי.
אז זה הולך ככה:
אתם כותבים דמויות ואז אני אצטרך לבחור (הוגן? טוב. אולי יש כאלה שחושבים שלא אבל באמת שסליחה)
הנה פרטי ההרשמה חברים:
שם מלא:
גיל:
כישרון:
רקע:
מראה:

בהצלחה ומי ייתן והסיכויים יהיו לטובתכם (:


תגובות (25)

אני רוצה להירשם, אבל לא קראתי את הפרקים הקודמים, חייב?
ולמה התכוונת כישרון?

09/06/2014 21:03

    את לא חיית לקרוא [נראה לי] אלא אם יהיה איזה איזכור של הפרקים הקודמים ולהבנה של הסיפור תצטרכי. וכישרון הכוונה לכישרון של הדמות שאת ממציאה, שתשתמש בו בסיפר [אם הבנתי נכון?]

    09/06/2014 21:07

    אממ על השאלה הראשונה אני לא יכולה לענות… *-*
    אבל כישרון אומר שזה משהו לא הגיוני שאת ממציאה.
    למשל: הזזת חפצים בלי לגעת בהם, מעבר שערים (לעבור ממקום למקום דרך פתיחת שער), כוח קריאת המחשבות, כוח יצירת נשק תוך כמה שניות, כוח הריגה וכאלה…

    09/06/2014 21:24

מצפה להמשך:)
את רוצה עוד דמות? אם חסר אני ייתן.
(אני רוצה שכאלו שעדיין לא השתתפו ישתתפו. כי לי יש כבר דמות)

09/06/2014 21:25

שמרי לי, בבקשה

09/06/2014 21:27

לנרשמים בספר הקודם מותר להירשם שוב? כי אני ממש רוצה!!

09/06/2014 21:35

כן וממולץ שתיקראי כדי שתביני על מה מדובר

09/06/2014 21:38

שם: ספנסר ריד [שוורץ לשעבר (לצופי מחשבות פליליות high five!)]
גיל: 19
כישרון: רואה את העתיד מאדאפאקא!! (קול גבוהה וסיני ^-^ )
רקע: אם לא אהבת אני אשנה פשוט זה עלה לי ראשון
ערפד שינה אותו כדי שיוכל לעשות עליו ניסויים (בתקופת השואה) ולאחר מכן כלא אותו בחדר סגור ללא חלונות או אינטראקציה עם אנשים ואז כשיצא משם גילה שהוא יכול לראות את העתיד. הוא התהלך בעולם לכמה עשרות שנים ואז התמקמם בארצות הברית ושינה את שמו. לפעמים יש לו פלאשבקים לניסויים שעשו לו והוא נהיה מתוח ועצבני ואפילו יכול להזות שהוא שם ולהיות נורא תוקפני.
מראה: צנום וחיוור אבל מנסה לפתח את גופו, גבוהה עיניים חומות ושיער שחור אף יהודי ופנים מצולקות וכך גם כל גופו. מנסה כמה שיותר להיות לבוש כי הוא לא אוהב את הצלקות שלו.
(לא רשמת אופי אבל אני אוסיף בכל מקרה)
אופי: הוא סגור, לא סומך על אנשים בקלות אבל כשכן הוא נפתח ותומך, הוא צנוע מאד, חכם, יודע להתבדח אבל לרוב רציני ומאופק, מעדיף מוח על כוח בעיקר כי אין לו כוח, לא רוצה לבלוט ממש אבל בגלל החוכמה שלו הוא תמיד מגיע לאמצע העניינים.
הערה: אם לא אכפת לך אני רוצה שהוא ידבר כמעט כל שפה שיש חוץ מאלה שבאמת אין לו איך לדעת (הוא טייל בעולם והכל)

09/06/2014 22:18

שם: מייק דודסון
גיל: מה שצריך
כישרון: מסוגל לזמן אש, יש לו סוס אש בשם פיירון. האש שלו היא אש מיוחדת, הוא יכול לאמר לה למי להכאיב.
רקע: הוא גדל לבד, הוריו מתו בשירפה, כתוצאה מכך תמיד היה לו פחד – האם הוא מסוגל לישלוח בעצמו? ועוד עם כוח כזה? הוא מחפש אחר תשובות, הוא בן אדם מאוד מיסתורי. אין לו יותר מדיי רקע, הוריו מתו וסוסו (שיצר) פיירון השגיח עליו. הוא חברו הטוב ביותר, הם עוברים הרבה ביחד.
מראה: שיער שחור, ענייו כחולות-ירוקות, שרירי קצת, כחוש, חיוך ציני.
אופי: ציני, נחמד, סגור, פזיז, מצחיק, אדיש, מעצבן, טיפש קצת, מתגרה, מסתכן, אמיץ.

09/06/2014 22:28

שם: מלודי (שם חסוי השם האמיתי שלה הוא האנה שטיינר)
גיל: 18 עוד מעט 19 (פוראבר לא 19 :-[ )
כוח: מוח-על (היא סופר חכמה ויכולה לפתור בעיות ושטויות שדורשות חשיבה במהירות על טבעית)
רקע:לפני בערך 50 שנה חודש לפני יום הולדתה היא הלכה לחגוג עם חברותיה במועדון, בגלל שהיה שם כל כך צפוף היא אפילו לא שמה לב שערפד נשך אותה והיא גילתה את זה רק יום למחרת והיא הייתה צריכה להתמודד עם השינוי לגמרי לבד. היא ברחה מהבית והקימה לעצמה חיים חדשים לגמרי בתור מלודי, היא סיימה דוקטורט בטכנולוגיה ובביולוגיה והיא מחפשת משמעות לחייה הארוכים.
מראה: שזופה, עיניים כחולות חומות כאלה P:, שיער בלונדיני שיותר כהה בשורשים, גובה ממוצע, תמיד הולכת עם חולצות של להקות רוק ומטאל וג'ינסים קרועים
אופי: נחמדה, מנסה לא להציק עם המוח הענקי שלה, לפעמים שחצנית אבל בקטע טוב, קצת פלרטטנית, ילדודית ומנסה לראות את העולם כמו שהוא בלי לקחת צדדים
הערה: אם לא אכפת לך אני רוצה שהיא תהיה עם ספנסר

High five karinrin55 על מחשבות פליליות למרות שאני ידעתי שזה מה שתעשי איזה כיף לחיות איתך תחת אותה קורת גג [לא] ~(0.0)~

09/06/2014 22:57

שם: לוסי
גיל: 19-21 (מה שיהיה לך נוח)
כוח: הצטיידות (יכולה להצטייד בשריונות וכלי נשק 'קסומים' למשל שריון נגד אש, מים וכו' ויש לה שריון שנותן לה שליטה של עד 1000 חרבות)
רקע: לפני עשרים שנה היא יצאה עם ערפד וכאשר היא רבה איתו הוא פשוט נשך אותה (ממש חוצפן, הא?) היא עברה הכשרה להיות רופאה ופסיכולוגית, כיום עובדת כרופאה – מה שנותן לה הרשאה לקחת שקיות דם מידי פעם.
מראה: גבוהה, עיניים אפורות-תכולות ושיער אדמוני, מלאה במקומות הנכונים, ריסים ארוכים ועצמות לחיים גבוהות.
אופי: אנרגטית, פזיזה, אופטימית, ישרה, תמימה ויש לה נטייה לסמוך על אנשים מהר, פלרטטנית, ילדותית מאוד ואוהבת לעבוד במקומות שונים.
הערה: הממ אין לי ממש הערות חוץ מה: בבקשה שאהיה חברה טובה של אלין 0~0

10/06/2014 16:39
uta uta

רגע, אבל אם יש לי כבר את דיימון וג'וש אני צריך שוב פעם להירשם?

13/06/2014 12:32

שם: דרייק
גיל: מה שבאלך P:
כוח: הממממ… הריגה [שיהיה עוד אחד (; ]
רקע: הוא בן אדם. נולד בבוסטון, וכשהיה בן 6 אמא שלו מתה מסרטן. הוא גדל מאז עם סבא שלו, כי אביו היה מעורער נפשית והחזיקו אותו בבית- משוגעים או משהו בסגנון. הוא לא הלך לבית הספר אף פעם, ולמד רק מחשבים וטכנולוגיה.
מראה: שרירי, עור בצבע זית, עיניים תכולות ושיער בלונדיני. יש לו 'אף רומאי'- אף מושלם וישר. תמיד הולך עם תליון שבתוכו מטבע. אין לו מושג למה, אבל הוא לא מוריד אותו.
אופי: ציני, מעצבן, אדיש, מגעיל למי שלא מעריץ אותו, סנוב. בקיצור- לא כל כך בעניין של חֶבְרָה.

ארר, לא יצא לי טוב… לא נורא… אם לא תיקחי לא תיקחי ^^

13/06/2014 13:32

את מתחילה בקרוב? אני לא יכולה לחכות! *-*

14/06/2014 18:42

Still waiting "-"

24/06/2014 08:50

גם אני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני מתה על ורד שחור

02/07/2014 16:35

~רק אם יש לך מקום~

שם: זירו
גיל: כמו כולם
כוח: הממ…. בהתחלה הוא אומר שהוא לא יודע,אבל הוא יודע ולא אומר! הכוח שלו הוא להפוך ערפדים לבני אדם! ~מוחעחעחעחע!~
רקע: הוא נולד ערפד, הוריו לא היו מודעים לעובדה שהם היו ערפדים, הכוח שלהם היה שחכה, הם כל הזמן גרמו אחד לשני (בטעות) לשכוח שהם ערפדים ולא סיפרו לו שהוא ערפד. יום אחד בבית הספר, בכיתה ג', (הוא לא היה הכי מקובל..) אחד הילדים שהיה הכי מקובל, זרק עליו אבנים וקילל אותו, והוא התעצבן. הוא התנפל עליו להרביץ לו ובטעות שלף ניבים, שהוא אפילו לא ידע שיש לו. הילד מת והוא נלקח למוסד למשוגעים. כשהוא נפגש עם ההורים שלו, לפני שהוא נלקח, הם כעסו עליו מאוד ובטעות הפעילו עליו את הכוח שלהם, חזק מידי. הוא שכח הכל, איך ללכת, לדבר, לאכול, והשאר… כששאלו אותו במוסד מה השם שלו הוא לא ענה. טוב, למה הם ציפו?! הילד לא יודע לדבר… (!) הם רצו לשאול את הוריו, אבל הם מתו, ה גילו שהם היו ערפדים והתאבדו, אז האנשים במוסד החליטו לקרוא לו זירו כי הוא היה הילד הראשון בלי שם. (זירו – 0 באנגלית) הוא למד במוסד את כל מה שלומדים בחיים רגילים חוץ מתקשור וחברה. הוא סוג של אוטיסט, לא באמת אוטיסט, כי הוא לא אובחן, אבל היו לו את כל הסימפטומים.(אם ככה אומרים את זה .-.)
מראה: גבוה, צנום, חיוור, עיניים כחולות ירוקות כהות, שיער יחסית קצר, מתולתל וחום.
אופי: אני משערת שאת יכולה להבין .-.

מקווה שתיקחי את האתגר!
~אאוריקה~

05/07/2014 14:11

הם*

05/07/2014 14:12

נ.ב בהמשך הסיפור הם ימצאו לו שם

05/07/2014 14:46

עדיין מחכה .-.

07/07/2014 18:12

עכשיו האחד עשרה לשביעי
עדיין מחכה

11/07/2014 22:58

עדיין מחכה…

16/07/2014 10:28

יש לי דמות!

19/07/2014 16:21

לא משנה….

19/07/2014 16:22
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך