Aurora
אשמח אם תרשמו, תודה רבה(:

הרשמה לדמויות~

Aurora 21/10/2015 891 צפיות 23 תגובות
אשמח אם תרשמו, תודה רבה(:

הקדמה~
"ילדה בלונדינית פוסעת בשדה, ילד אוחז פרח.
בית קטן עומד בשולי השביל והשמש זורחת בקצה.
פרחים ודשא מעטרים כל פינה. ושמיים מלאי עננים צמרירים,
שמיים נקיים מחטא ומלאים בתקווה."
לטוני ברוק בין ה-17 אין חיים מרגשים במיוחד. הוא נער מתבודד שסולד מחברה, והוא מבלה את רוב זמנו בקריאה או ציור. טוני ברוק הוא מה שאנשים מסוימים יכנו "אדם תרבות", ואילו אחרים יכנו אותו כ"חנון". אך תגיות מעולם לא הזיזו לרוחו של טוני, והוא מרבה להתעלם מהם. הוא דואג תמיד להתרחק מחברה ומצרות. ככה לעולם לא יקרה לו משהו.
אך יום אחד, מגיעה לכפר שבו הוא גר בחורה חדשה בשם לארה. יש לה שיער שחור כלילה והיא חיוורת כסיד, דבר שלא נראה בעין טובה בעינו של טוני. טוני, שמאז ומתמיד היו טמונות בו תכונות בלשות, מחליט לחקור את העניין. הוא פותח במעקב חשאי אחריה. יום אחד הוא מחליט לעקוב אחריה בדרכה הביתה מבית הספר, ומגיע לביתה הרעוע והאפור שעומד בלב ליבו של יער הכפר, הרחק מכל שאר הבתים. היא נכנסת הביתה, והוא יושב כפוף מתחת לחלון, מקשיב לכל המתרחש. אך הוא עוד יתחרט על זה.

ז'אנר: מסתורין ותעלומות.
חובבי האהבה: לא יכולה להבטיח כלום רגע.

מקווה שאהבתם את ההקדמה!
הרשמת דמויות~
אצטרך כ-5 דמויות נוספות, לפי הפירוט הבא-
בן/בת:
שם פרטי ושם משפחה:
מראה:
אופי:
פרט מיוחד על הדמות:
משהו להוסיף:

תודה!


תגובות (23)

נשמע כמו הקדמה מעניינת, אשתדל לעקוב =)

21/10/2015 20:13

    תודה רבה(:
    אגב, אני צריכה דמויות נוספות. יש לך רעיון לאחת?

    21/10/2015 20:18

נשמע ממש מעניין! (ומסתורי..)
אני ארשום לך בת.
שם: שיילה מדוניי (הרוב פשוט קוראים לה שיי)
מראה: גבוהה ורזה, יש לה מעט מראה אצילי, בעיקר גם בגלל אופיה וסגנון דיבורה. יש לה עצמות לחיים בולטות, ואף קטן וחמוד. היא בעלת שיער קצר ושטני, ועיניים כחולות, כולם יכולים להגיד שהיא יפה, אבל היא לא עוצרת נשימה ביופייה.
אופי: שיילה היא בהחלט הבחורה הקשוחה. זה לא שהיא חסרת רגשות, או שהיא נוטה להעלים עין, אבל בדרך כלל, היא מחשבת כל דבר שהיא עושה, ונוטה לראות עשרה צעדים קדימה. היא די נעימה, היא לא נוהגת להשתמש בציניות, או בעוקצנות. היא ממש נאמנה לחברייה, והיא מסוגלת להרוג בשבילם. היא לא יכולה לסבול שיפוטיות והיא מעין משליטת צדק (יש כאלה שממש שונאים אותה על זה.) היא מנהיגה מלידה. אין לה ידע מתמטי, וזה לא שהיא איזשהי האקרית מומחית, היא פשוט חכמה וכריזמטית. היא לא נוטה להיכשל. היא בעלת אינטליגנציה רגשית גבוהה, למרות שרוב חבריה לא שמעו מפיה אפילו ולא פעם אחת 'אני אוהבת אותך' הם כן שמעו המון 'אני מעריכה אותך.' כי שיילה יודעת להעריך. היא מתחממת בקלות ולרב, קשה מאוד לריב איתה. כשהיא עצבנית היא נוטה להיות אלימה. לרוב, לעצות, יבואו אליה, למרות גילה הצעיר, היא חכמה מאוד בכל הנוגע לקשיי החיים (וכן גם קשיי אהבה.) היא מתקשה כשזה מגיע ללתת הזדמנות שנייה לאנשים שבגדו בה. היא לא מסוגלת להבין או לקבל בגידה.
פרט מיוחד על הדמות: מה שנורא מוזר בשיילה, בעיקר כי זה ממש נוגד את האופי שלה, זה שהיא נוטה לקבל התקפי חרדה. זה יכל לקרות לה בכל מקום. ולרב, היא לא יודעת איך להתמודד איתם.
משהו להוסיף: היא נורא אצילית. יש לה אח קטן, שעליו היא מגנה ודואגת, ולרב, החברים שיהיו מסביבה יהיו חברי ילדות.
מקווה שהיא מספיקה ^^
אני פשוט חסרת יצירתיות.

21/10/2015 20:26

    דמות מאוד מעניינת, יש לה רבדים שונים ומגוונים.
    אהבתי אותה, אבל אני כרגע לא יכולה להבטיח עדיין אם היא תיכנס או לא.
    בכל מקרה תודה רבה, ומקווה שתעקבי(:

    21/10/2015 20:30

בן/בת: בת
שם: אין לי ממש שם אבל אחלה שם משפחה, אז שם פרטי נתון לרשותך… (שם משפחה:סרפורד)
מראה: שיער בלונדיני גלי שמגיע קצת אחרי הכתפיים, עיניים בצבע טורקיז שגולש לירוק. יפה, בנים מחזרים אחריה.
אופי: שקדנית, חכמה מאוד, מוציאה תמיד תשעים ומעלה במחבנים. "הילדה הטובה" לא ממש מקובלת אבל בנים תמיד מפרפרים סביבה, ביישנית. גומות שמחמיאות לה במיוחד.
פרט מיוחד על הדמות: יש לה תליון כסוף שמצאה יום אחד בעליית הגג של ביתה, מאז היא שומרת עליו ומנסה למצוא את משמעותו. והיא תמיד עונדת אותו.
משהו להוסיף: בנים כל הזמן מחזרים אחריה. היא משחקת אותה "קשה להשגה" ללא ידיעתה כי היא תמימה. למרות שככה זה נראה היא לא שחצנית.
אני שמחה שמצאת פיתרון. אני יודעת את הקושי בהחלטה אם לעשות הרשמה או לא, לכן אני רוצה להגיד מראש שאם הדמות שלי לא מתאימה לסיפור, אני אקבל לגמרי ואמשיך לעקוב.
בהצלחה♥

21/10/2015 20:29

    זה באמת שם משפחה טוב מאוד.
    דמות חמודה, אך אני כרגע עדיין לא יכולה להבטיח אם היא תיכנס או לא.
    בכל מקרה, אני מקווה שתעקבי… (:

    21/10/2015 20:34

תשמי לי בת! אני אשלח אותה היום או מחר בצהריים. מקוה שזה בסדר.
קטניס אוורדין, סוף.

21/10/2015 20:46

    זה בסדר כמובן.
    תודה רבה, ולילה טוב(:

    21/10/2015 20:47

בן \ בת : בן
שם: ג'קסון אנגרי
מראה: גבוהה, חטוב, בעל שער חום בהיר, ועיניים ירוקות, נראה כספורטאי, בחור נראה לעיין.
אופי: בחור טוב לב וחכם, מצחיק, ושנון, כריזמטי, אמיץ, ואוהב. אבל בגלל ניסיונו להשתלב הוא הפך לבריון.
פרט מיוחד על הדמות: למרות שהוא נראה כאדר לב, הם בחור מאוד נחמד הוא אינו יודע להתחבר, אבל הוא יודע להיות חבר.
משהו להוסיף: לכל "חנון" יש בריון, אבל אני חושבת שהיה אפשר להפוך אותם מאויבים לחברים, בעזרת סיפור הרפתקאות טוב, אני יודעת שלא נתתי הרבה מידע על הדמות, אבל רציתי להשאיר לך את הבחירה הזו.
לא משנה לי אם תוסיפי אותה או לא, אני רק מקווה לעזור לך ככל יכולתי, בהצלחה!

21/10/2015 21:04

הווו, אני רוצה להירשם. אפילו סתם לכיף ^^
בן/בת: בן (כי כבר נתנו שתי בנות…)
שם: אנדר קליסטו
מראה: בעל שיער שחור בתספורת קצוצה ועיניים חומות בהירות. גבוה יחסית, דיי רזה אבל לא בצורה דרסטית ועל פניו תמיד נסוך חיוך ילדותי שגורם לכל מי שמסביבו לחייך גם כן.
אופי: סבלני וסובלני. לא מדבר הרבה ובחברת אנשים מעדיף להקשיב ולשתוק. לא אוהב להיות בסביבה הומה אדם אבל במקרה והוא כן הוא נחמד לכולם. יש לו את מעגל החברים הקטן שלו ושם הוא נחשב למנהיג הדגול שמוביל אותם להצלחה.
הוא מצחיק ואופטימי ויודע לעודד אנשים במצבי קושי. לא חכם במיוחד, רוב ציוניו לא עולים על שמונים, אבל מסתפק במה שהוא יודע. הוא יודע לדבר מול קהל והוא מאוד כריזמטי, אך הוא לא משתמש הרבה בתכונה הזו בטענה שיש יותר טובים ממנו. צנוע מאוד ונוטה לבקר את עצמו בצורה קשה ביותר. קשה מאוד להכעיס אותו, אבל כשמצליחים הוא מנסה להיות כמה שיותר מאופק ושומר את כעסו בפנים, ובהזדמנות הראשונה שנקרית בדרכו בורח למקום מבודד ושוקע במחשבות על כל מה שלא בסדר בעולם. הוא לא חכם אך לפעמים עולות בראשו שאלות פילוסופיות שהוא לא מצליח להבין מאיפ הגיעו.
פרק מיוחד: יש לו פחד גבהים. ולפעמים הוא נמצא במצבי של 'היי' מטורף ולא מפסיק לקפוץ ולצחוק כל היום. כשזה קורה כולם מעדיפים להתרחק ממנו מהפחד המטופש להיפגע וזה רק גורם לו לצחוק עוד יותר.
משהו להוסיף: אל תבטיחי כלום בקשר לאהבה! אם לא תהיה אחת בסיפור הזה זה יהיה הסיפור המושלם בשבילי. אבל, זו היצירה שלך, את מחליטה מה לעשות. בכל מקרה, מקווה שתאהבי את הדמות :)
ובלי שום קשר לזה, אהבתי מאוד את ההקדמה, היא מאוד סקרנה אותי. לא כל כך הבנתי את הקטע שהיה בהתחלה אבל זה כל הכיף!
מצפה בקוצר רוח שתתחילי!!!

21/10/2015 21:08

    תתעלמי מההערה בהתחלה (בן/בת…), כתבתי את הדמות במשך חצי שעה -,-

    21/10/2015 21:09

לב החיים תודה על הדמות, אבל לא פירטת עליה כל כך… לא נורא.
פומה תודה רבה על הדמות, היא מעולה(: כרגע לא יכולה להבטיח אם היא תיכנס או לא אבל אהבתי אותה.
מאוד שמחה שאהבת, אתחיל בקרוב(:

21/10/2015 21:39

אני לא בפוקוס עכשיו, אז מחר בלימודים אני אנסה לחשוב על זה. (בשיעורים אני כותבת די הרבה…)

21/10/2015 22:37

בן\בת: המ.. בת.
שם: האזוקה מאיומי (שם יפני; שם המשפחה לפני השם פרטי)
מראה: למאיומי שיער אדום, עיניה ירוקות-בהירות וגדולות, שפתיה קטנות, בהירות בגוון חלש וגובהה הוא 1.65,
בביתה מאיומי לובשת חולצות רחבות בצבעים בהירים ומכנסים מבד נושם, בצבעים כהים.
כשעוד היתה ביפן היא לבשה בגדים בצבע זהב ולבן ,צבעי בית ספרה, כשאר התלמידים – חצאית וחולצה עם עניבה.
כשיצאה למקומות היא נהגה ללבוש חצאיות קצרות וחולצות צמודות.
אבל בכל עת לבשה או קפוצ'ון גדול כשהכובע מכסה אותה – או כובע בלבד – בבית הספר שם קיבלה אישור מיוחד לשתיהם.
אופי+קצת רקע: היא די שקטה, לא בוטחת בהרבה אנשים, קשה להתקרב אליה.
בנים ובנות ספורים הצליחו להתחבר אליה – באקדמיה הם נקראו 'חבורת המונירטו, (עד כמה שהבנתי המשמעות היא אור הירח), חבורה של שישה תלמידים שכל לילה ולילה היו יוצאים אל האגם שבחצר הקדמית של האקדמיה ומתפללים אל האלים.
שירו (בת), סורה (בן), רין (בן), סורו (בן), מוריג'יאנה (בת) ומאיומי.
מאיומי במקורה אמריקאית, היא אומצה על ידי משפחה יפנית, גרה ביפן, וכשהייתה בת 16 עברה אל ______ עם הוריה בגלל עבודתו של אביה.
פרט מיוחד: ו.. למאיומי יש תכונות של חתולה- כשהייתה בת שלוש ונסעה עם הוריה היא הגיעה תוך כמה אירועים בלתי-צפויים ומוזרים אל עיר בה אי-אשר לגור בגלל הקרינה הרבה שהתפזרה בה, המבנה הגנטי של מאיומי קצת נפגע וכעת יש לה אוזניים, זנב, עיניים וחוש שמיעה חדים, ושיניים מחודדות, מאיומי נהגה להסתיר את דברים אלו בעזרה הקפוצ'ון הגדול.
הערות: אני יודעת שאין רקע וזה, אבל אני לא יכולה בלי זה, ואני גם מודעת שהרקע גם קצת קריפי.. סליחה על זה, נסחפתי^^"
את מוזמנת לשנות~

22/10/2015 00:16

אני רואה שאיחרתי:<

22/10/2015 09:55
AS AS

בן
שם:
אנדרו (אנדי) מורלס
מראה:
גובה ממוצע. בעל תספורת עכשווית (מגולח בכל צידי הראש חוץ מקצה הראש) ילד בעל תלתלים שחורים. באוזנו יש עגיל הלקיס. בעל עיניים כחולות כים. גוף חסון במידה מסוימת.
אופי:
חברותי מאוד. אוהב ללמוד והוא יודע לאזן בין כל הפן הקולי לפן הלימודי. אוהב לחגוג ולארגן מסיבות אך עדיין יודע להגביל את עצמו כאשר הדבר מתנגש עם לימודיו. כתף תומכת ומייעצת עבור טוני וכלפי האחרים. אוהב לארגן ולהיות אחראי.
פרטים מיוחדים על דמות:
שונא דגים, אלרגי לאבק (לא יכול להיות בנוכחות ספרים מאובקים), שונא שמשקרים לו ו/או שמרכלים עליו מאחורי הגב.
משהו להוסיף:
# הוא החבר של אחת הבנות הכי יפות בבית הספר. לפני שטוני הכיר את אנדרו הוא ראה את חברתו של אנדרו ונדלק עליה. טוני מאוהב בה בסתר וידע שחנון כמהו לא יכול להתאהב ביפה כזאת. אחרי שהתחבר עם אנדרו הבין שהיא חברתו של אנדרו וידע שהסיכויים שלו להיות איתה עכשיו הם אפסיים.
#אנדרו בעבר היה חנון ועבר גם הוא חרם. הוא לא יכול לסבול את כל עניין החרם על חנונים. לפני שהגיע לבית הספר שבו לומד טוני הוא למד בבית הספר אחר ששם התעללו בו וכינו אותו כינויי גנאי. עזב את אותו בית הספר לאחר אותו חרם. שכנתו היא חברת ילדות שלו עשתה לו מהפך והפכה אותו מחנון לחנון קולי. היא יעצה לו לשמר את כל עניין החנוניות שלו אך לא להפגין אותה ולהתחבר יותר למה שרוב התלמידים "הנורמליים" עושים בבית הספר. מכאן הוא מייעץ לטוני בכל הנוגע לחנוניות וקוליות ואיך לאזן בניהם. בנוסף, מייעץ לו בתחום האהבה.
# אנדרו חבר במועצת התלמידים–> אוהב להיות אחראי ולארגן דברים זאת אחרי שהכיר את הניגוד המוחלט לחנוניות.

22/10/2015 11:03

בן \ בת : בן
שם: ליאו דיקסון
מראה: ליאו בעל גובה ממוצע ויש לו עור שזוף יחסית. הוא בעל תווי פנים בולטים ואף ישר. יש לו עיניים חומות-ירקרקות ושיער חום קצר ומעט פרוע. הוא מכחיש את העובדה שיש לו זוג משקפיים בכיס למקרי חירום ובד"כ מסתתר מאחורי בגדים ארוכים – ג'ינס כחול ארוך, חולצת טריקו פשוטה וג'קט עבה שמכסה את ראשו.
אופי: הוא בחור ביישן יחסית, סקרן שאוהב לחוות ולנצל את הזמן שיש לו כמה שאפשר. קשה לו להרגיש בנוח ליד אנשים שהוא לא מכיר וקל לו יותר להתחבר לאנשים עם אותם נושאים משותפים כמו שלו ומאוד קשה לו להתחבר לאנשים שהיה רוצה להתחבר אתם ממבט ראשוני – מהמחשבה שהם הרבה יותר טובים ממנו. הוא טיפוס שאוהב לעשות ספורט ולשמוע מוזיקה, ונהנה מהדברים הקטנים בחיים. הוא אוהב הרפתקאות ויש לו אטזגורפוביה (שזה פחד מלהשכח ולזכות להתעלומות). הוא מעריך את הקרובים אליו אבל פוחד להראות את זה יתר על המידה.
פרט מיוחד על הדמות: אם עדיין אף פעם לא עשיתי לך דמויות אז אצלי הדבר המיוחד בדמויות זה הרקע, שבגלל שאין כאן סעיף לזה אני אכתוב אותו בקצרה.
ליאו נולד למשפחה עם אבא בעל בעיות נפשיות, שהה בכלא מסיבות שונות זמן רב מימיו. רוב ילדותו הוא היה מוקף באנשים שהוא לא הכיר או מאנשי משטרה, שכל פעם לחשו לו שיזהר ויפקח עיניים, למקרה שאבא שלו עושה משהו מחשיד.
אבא שלו היה חולה נפש (מההגדרה הפשוטה של חולה נפש) ותמיד היה עושה דברים שהתחרט עליהם בסופו של דבר, אבל לא הייתה אף דרך לתקן אותם. הוא היה מרביץ לו לאחותו הגדולה ממנו (בשמונה שנים), מקלל וגרם לאשתו לברוח ממנו ומילדיה.
כשהוא היה בן 10 אחותו העירה אותו באמצע הלילה וגרמה לו במהירות לארוז את כל הדברים החשובים שיכלו למצוא ואת כל הכסף שהם מצאו, כולל כרטיס האשראי של אביהם. הם ברחו באמצע הלילה כשרק בבוקר ליאו גילה שאבא שלו רצח את אמא שלו.
הם ברחו במשך כמעט כחודש, עד שהמשטרה מצאה אותם לבסוף. בגלל שאחותו כבר לא הייתה קטינה היא נכנסה לכלא בעצמה באישום "חטיפת קטין" – והורחקה מאחיה. את אחיה שלחו לאפוטרופוס אחר.
הוא גדל אצל האפוטרופוס החדש, שהיה אדם אלמן בשם ריצ'רד, אבל בין השניים אף פעם לא היה יותר מידי קשר. במשך חמש שנים הוא היה שולח מכתבים לאחותו – כמי שהייתה האדם החשוב לו בחיים.
כשהוא היה בן 15 הייתה התקוטטות ענקית בבית הכלא בה אחותו הייתה והיא נהרגה בעקבות פציעות קשות – כמוה נהרגו בערך עוד שישה אנשים.
מאותו יום הוא עדיין כותב מכתבים לאחותו, אך שומר אותם ביומן קטן לעצמו. ריצ'רד ניסה להיות יותר אבהי בצורה שגורמת לו מעט סלידה, אבל הוא לא מראה את זה. הוא מבלה את רוב זמנו בהליכה או בריצה לבד ביערות, כי בכל מקום אחר הסיוטים אחר העבר שלו רודף אחריו.
משהו להוסיף: יש לו אינסטינקטים מאוד חדים והוא יכול להיות אדם כוחני בסיטואציות קשות, כי הוא לא יודע מה לעשות מלבד זה.

דמות קצת מתונהXPP מקווה שתתקבל..

22/10/2015 13:39

תודה לכם על כל ההשקעה שלכם חברים! מעריכה אתכם מאוד על כך♥

שימו לב- ההרשמה תיסגר היום בלילה(כלומר עד 00:00)!!!
כך שאם מישהו עוד לא כתב דמות, נא למהר!
* אגב, אם מישהי רוצה לכתוב עוד דמות זה בסדר, אבל לא מבטיחה לקבל את שתי הדמויות.

שוב תודה רבה לכם שהקדשתם מזמנכם לכתוב דמויות, מעריכה אתכם עד השמיים על הדמויות המושקעות שלכם(:
וכמובן שאשמח אם תעקבו אחרי הסיפור.

22/10/2015 17:13

    *מישהו

    22/10/2015 17:13

היי, יש עוד מישהו שרוצה לכתוב דמות או שאני יכולה כבר לפרסם את הדמויות שהתקבלו?

22/10/2015 19:41

ניסיתי לכתוב בעצמי חלק מהקטע במילים שלי, תגידי לי אם מצא חן בעינייך

————————————————————————————————–
לטוני ברוק בן ה-17, חיים מתונים המתנהלים להם בעצלתיים.
הוא אינו נדחף לשום עניין, הוא לא נבהל מכל מקרה. ביינתים שום צפרדע לא בלעה פיל. אז החיים של טוני, אולי לא הייתי נוטה להגדיר כ-'משמימים' אלא יותר נוטה להגדיר זאת כחיים אפורורים עם נגיעה קלה של ירוק וכחול.

טוני, כמו שהוא טוני שלא אוהב להסתבך ולהכנס להרפקאות חדשות, מעביר את רוב זמנו בקריאה בטוחה בספרייה העירונית הממוקמת סמוך לביתו.
חבריו בני כיתתו, אינם יודעים בדיוק איך לבלוע את הצפרדע הזה (שלא בולע פיל)
חקלם יראו בו 'חנון' ואילו אחרים יראוהו 'כאיש תרבות' ויכנוהו 'עילוי',
מגיל 13, כבר דבק בו הכינו 'טוני המונוטוני"
כך, או כך, טוניהיה אדיש לחבריו, לדעותיהם ולכיוניהם עליו. יש משהו בטוח בחייו המונוטיים של טוני.
הגלגלים ממשיכים להסתובב, וכן חייו של טוני.
אך ביום אחד בהיר, היה זה ב17 ליולי, לארה הגיעה לעיר. לארה בת ה16 עוד מעט וחצי.
שיערה השחור אשר גם הלילה הייתה נראית כחיוורת לעומתו היה עבה וארוך.
שיערה האסוף בקוקס הבליט עוד יותר את חיוורותה כסיד של לארה, ויותר מכך את עיניה הירקרקות אפרפרות .
היה בה משהו, משהו מוזר אך לא מוסבר או מוגדר עדיין שהעניק לטוני תחושה מאוד רעה לגביה.ייצר הסקרנות התעוררה בקירבו של טוני בחזקה, והוא החליט לחקור, לברר ולעמוד על מטרותיה ענייניה של לארה כאן בעיר.
טוני, גשש בלש החליט לצאת לפעולה ולעקוב מקרוב אחר צעדיה של לארה, אך כמובן לא קרוב מידי.

23/10/2015 16:13

    חחח, נחמד מאוד.

    24/10/2015 17:25
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך