היי. זאת פעם ראשונה שאני כותבת באתר הזה ואני מאוד אוהבת לכתוב אבל אני מפחדת שלא תאהבו את הסיפורים שלי בזמן האחרון נהייתי פחות טובה בלכתוב ואני מקווה שהאתר הזה יעזור לי להשתפר. אני ממש מקווה שתאהבו ואשמח אם תגיבו וכו'...

השאלה הזאת פרק 1

13/07/2015 522 צפיות 2 תגובות
היי. זאת פעם ראשונה שאני כותבת באתר הזה ואני מאוד אוהבת לכתוב אבל אני מפחדת שלא תאהבו את הסיפורים שלי בזמן האחרון נהייתי פחות טובה בלכתוב ואני מקווה שהאתר הזה יעזור לי להשתפר. אני ממש מקווה שתאהבו ואשמח אם תגיבו וכו'...

הוא שאל את זה ואני לא ידעתי מה לענות לו הוא שאל ולא עניתי לא פעם ראיתי את השאלה הזאת מתנוססת מעל עיני והיא הולכת ומתקרבת והיום הוא בא לביתי ושאל אותי את זה ופשוט לא ידעתי מה לענות.
אני תמיר ויש לי חבר ממש טוב שקוראים לו עידן אנחנו חברים טובים אבל כני חושבת שהוא רוצה להתחיל איתי אבל אני לא רוצה אני אוהבת אותו אבל בתור חבר טוב שתמיד שם בשבילי וינחם אותי שאני עצובה אבל אני לא אוהבת אותו בקטע רומנטי והיום הוא היה בביתי לבוש גינס וחולצה כחולה עם ציור של דרקון מתפתל אבל בגדיו הם לא אלה שעיניינו אותי הוא החזיק קופסת שוקולדים נתן לי אותם ושאל אותי פחדתי לענות לא יכולתי לענות לו כן כי אני לא אוהבת אותו ולא אשקר לו אבל אם אומר לו לא הוא יפגע וזה יפגע בחברות שלנו לא ידעתי מה לעשות הסתכלתי על קופסת השוקולדים שהחזקתי והוא עמד בפתח הדלת והסתכל עלי. ברחתי, ברחתי לחדרי ובכיתי אחרי רבע שעה בערך הוא נכנס בדלת ואמר "תמיר?"


תגובות (2)

אהבתי את הרעיון מאוד,והסיפור נשמע מעניין,אבל הכתיבה שלך קצת מבולגנת. אני מציעה לך להוסיף יותר פסיקים ונקודות וגם להוסיף יותר מידע ותיאורים על הדמויות ועל הסיטואציה. בכללי,נחמד מאוד. בהצלחה(: עכשיו אני הולכת לקרוא את שאר הפרקים

19/07/2015 11:51

עכשיו הסתכלתי וראיתי שלא המשכת את הסיפור.. למה?

19/07/2015 11:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך