הי,
מתנצלת על חוסר העריכה(אם אכן הפריעה), ועל הכתיבה העצלנית (עבר עליי משהו כרגע והייתי חייבת לפרוק דבר מה, אז פרקתי את אחד הרעיונות אשר צצו לי בזמן האחרון..)
אני עדיין לא בטוחה אם עליי לעשות את הסיפור הזה כסיפור בהמשכים, או כסיפור קצר, אז אשמח לדעת מה עבר לכם בראש לגביי זה. כמו כן אשמח לתגובות, דעות וכדומה.
מקווה שאהבתם

השד שבמראה- הקדמה

22/06/2013 613 צפיות 8 תגובות
הי,
מתנצלת על חוסר העריכה(אם אכן הפריעה), ועל הכתיבה העצלנית (עבר עליי משהו כרגע והייתי חייבת לפרוק דבר מה, אז פרקתי את אחד הרעיונות אשר צצו לי בזמן האחרון..)
אני עדיין לא בטוחה אם עליי לעשות את הסיפור הזה כסיפור בהמשכים, או כסיפור קצר, אז אשמח לדעת מה עבר לכם בראש לגביי זה. כמו כן אשמח לתגובות, דעות וכדומה.
מקווה שאהבתם

"תענה לי!" זעק, צונח על ברכיו, מיואש. דמעות החלו מבצבצות בזגוגית עיניו, הכאב והזעם הדהדו ואפפו את גופו, הייאוש עיכל אותו מבפנים, הולם בגופו בעוצמה, דוקר וחודר לכל פרט ואף הקטן ביותר בגופו הצנום.
"ומדוע אענה לך?" השיב בחלקלקות, צחוקו מהדהד ברחבי החדר הריקני ועושה דרכו החוצה, חומק דרך החלון הפתוח לרווחה, מחפש מקום מפלט, ומשם מתקדם הלאה.
"תענה או שאשבור את המראה" איים וייצב מבטו אליו, מנגב דמעותיו וחורק שיניו, מכיל את זעמו, סופר את זעמו, נושך שפתו התחתונה עד זוב דם. הוא הפריח צחוקו לחלל החדר בשנית, ורכן אל עברו בקלילות.
"שבור אותה, זה לא יגרום לי להיעלם" השיב בפשטות ורוגע, אדישותו פשוטה, אופיינית לו, חסרת כל טקט או רגש.
"למה, שברו לך מראה בעבר?" פקפק, מעביר אצבעו לאורכה של המראה, מותירה אחריה שובל שומני וספק לח, הלוא זה עתה ניגב דמעותיו, התאפס על עצמו.
"שבור אותה, ותגלה לבד" השיב בערמומיות, מחייך בזדוניות האופיינית לו ומפנה גבו אליו, מפנה ראשו אל צדו, משלב ידיו האחת בשנייה, ממתין בדממה.
הוא הרים כף ידו בהיסוס, מאגרפה, סוקר פרט פרט, ולו הקטן ביותר, מחיוורונה המסנוור ועד שקעיה הזעירים. הוא נאנח, והלם אגרופו כנגדה. הוא הביט סביבו, רסיסיה פוזרו לכל אורכו ורוחבו של החדר, חלקם אף עשו דרכם כדרך החלון. הוא הרים מבטו אל עבר מסגרת המתכת, סוקר את הרסיסים אשר נכפתה עליהם השהייה הממושכת, מחפש אחריו. צחוק קל וערמומי החל מהדהד ברחבי החדר- הוא ידע, כרגע נעשתה הטעות הגדולה בחייו.


תגובות (8)

קול! בבבקשה תעשי פרק 1!

22/06/2013 05:31

תודה רבה^^ אעלה את הפרק הראשון בקרוב

22/06/2013 05:33

יש! נסי לשים אותו בסיפורים מפחידים. אולי יהיה לך יותר קל לכתוב ככה, זה עוזר למיין מחשבות, לפי ז'אנר מסוים.

22/06/2013 05:44

יששש

22/06/2013 05:45

אני אוהבת לתת למחשבה לקחת חלק גדול, ולכן אני שמה את הסיפורים תחת כותרת כללית, אני מניחה שבאיזשהו מקום זה מפתח מתח..? לא יודעת.^^
את מוזמנת להציץ בשאר ההעלאות שלי(:

22/06/2013 05:48

הכתיבה שלך מאוד יפה. המילים עשירות וגבוהות.. באמת תענוג לקרוא.
העלילה מסקרנת. מי זה האיש במראה? מי הילד/נער/איש.. לאן זה יתפתח ומה קרה כשהמראה נשברה…
באמת סיפור מסקרן. הייתי רוצה לראות עוד חלק מהסיפור הזה.
בין אם תעשי את זה סיפור בהמשכים, ובין אם סיפור קצר, אני בטוחה שזה יהיה ממש מעניין! D:

22/06/2013 08:19

ההמשך יעלה בקרוב, אין לי מושג אבל יש לי בקשות לפרק אחד, אז סביר להניח שסיפור בהמשכים?.. בכל אופן, תודה רבה^^

22/06/2013 08:50

פרק 1 עלה

23/06/2013 07:56
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך