my burning heart
פרק מנקודת המבט של דייגו, הפרק הבא בערב... אני מתקדם די מהר, אולי אני יעלה שניים אפילו 0.0
תודה על הקריאה, התגובות שבפרק הקודם, אני מנסה לשלב את כל הדמויות, אז אל תדאגו...
לא עניתם לי בדיוק, אני מניח שנגלה בהמשך... אני אישית חושב שהפרקים של אריק יצאו יותר מוצלחים מבחינת תחביר וכתיבה... לא יודע מה איתכם... תודה בכל מקרה.
אשמח לשמוע - הצעות, הערות, הארות, מחמאות, שיפורים, תיקונים וכולי...
מקווה שאהבתם ולא השתעממתם!
- סאני

השורדים – פרק שישי: שיחת ועידה

my burning heart 21/11/2013 1416 צפיות 188 תגובות
פרק מנקודת המבט של דייגו, הפרק הבא בערב... אני מתקדם די מהר, אולי אני יעלה שניים אפילו 0.0
תודה על הקריאה, התגובות שבפרק הקודם, אני מנסה לשלב את כל הדמויות, אז אל תדאגו...
לא עניתם לי בדיוק, אני מניח שנגלה בהמשך... אני אישית חושב שהפרקים של אריק יצאו יותר מוצלחים מבחינת תחביר וכתיבה... לא יודע מה איתכם... תודה בכל מקרה.
אשמח לשמוע - הצעות, הערות, הארות, מחמאות, שיפורים, תיקונים וכולי...
מקווה שאהבתם ולא השתעממתם!
- סאני

המבט על פניו של קאנו עדיין חרוט בזיכרוני. הרגע שבו הוא חייך, והרים את ידו כמו כל שאר השורדים שלו. כשאמר את שמי, ציין בפניי שהוא תומך בי ובהחלטתי, ליבי החסיר פעימה. אבי מת. אימי מתה. המשפחה שלי קבורה בעבר, קבריהם הושחתו ונשרפו בהתקפות. אני לא אוכל לקבל אותם בחזרה. גם כשהגעתי לכאן, הייתי כל כך מכונס בכאבי, והתעלמתי מניסיונותיהם החוזרים של קאנו, ונוצ'יקו, לעזור לי. מאז שהייתי ילד, בכפר עם משפחתי, לפני שתמימותי נשברה ונלקחה, לא חשתי… תמיכה שכזו. אכפת להם. אכפת לקאנו. המקלט הוא הבית שלי. השורדים הם המשפחה. אני לא אוותר על הנקמה בממשלה. אני רוצה להילחם. ואני מסוגל להילחם. להילחם עם המשפחה החדשה שלי.
"דייגו?" לילי נכנסה אל חדרי, קוטעת את מחשבותיי העמוקות, וחייכה אליי.
הרמתי אליה מבט. "כן?"
"קאנו קורא לך." היא מלמלה במהירות, ותחבה את כפות ידיה לכיסיה. "ל… שיחת ועידה."
כיווצתי את גבותיי בהפתעה. שיחת ועידה? שורדים מעטים ויחידים נכנסים לשיחות הועידה של קאנו. זה כנראה קשור לחדר האוכל. הוא באמת תומך ברעיון. אנחנו עומדים להתחיל. לעשות, להילחם. קמתי מהמיטה החורקנית והישנה, מזדקף באיטיות. חייכתי אל לילי, שהסמיקה מיד.
"תודה, לילי." חלפתי על פניה הסמוקות ויצאתי מחדר השינה, ליבי פועם כמו מטורף, וידי מתופפת על מכנסיי השחורים והדהויים.


הדלת המהודרת והעתיקה של חדר הועידה ניצבה מולי, סגורה ואטומה, כמו בכל יום אחר. רק שהיום אני אמור להיכנס, להשתתף בוועידה עצמה. כמה שורדים בהו בגבי, מחכים שאדפוק על הדלת. בכל מקום שאני עובר מאז אתמול, אנשים מוחאים לי כפיים. אני מניח שהקטע הזה לא הגיע יותר מדי רחוק. התקרה התקלפה מעליי, ומעט סיד אפרפר ואבקתי נשר על שיערי המתולתל. ניערתי אותו, ובנשימה עצורה דפקתי על הדלת. שריקה חלושה נשמעה מאחורי, כשקאנו בעצמו פתח את דלת הועידה, והורה לי להיכנס ולשבת בנידת ראש קצרה.
התיישבתי בסוף השולחן, בכיסא היחידי שנותר. זיהיתי מעט מן הפרצופים שסבבו אותי. רק את איומי, נוצ'יקו, קאנו, בלו, וקפטן סאטושי, שנראה אפילו יותר מעוצבן מאשר בכל יום אחר. אני מניח שהוא לא מחבב את שיחות הועידה. אני מניח שהוא לא מחבב שום דבר. בכלל.
"שלום, דייגו." קאנו בירך אותי לשלום, ואחריו גם כל שאר חבריי הועידה. הנהנתי בנימוס, מובך לחלוטין. מעולם לא הסמקתי, אבל לחיי התחממו באותו הרגע. נער בעל שיער בלונדיני פרוע וחיוך מטורף הביט בי מבעד שכבה לא אחידה של שערות שהסתירו את עיניו הירוקות והנוצצות. הוא תופף באצבעותיו על השולחן בחוסר נחת, ובהה בי. הסטתי את מבטי מיד, אל קאנו.
"החלטנו לדון בנושא… הרעיון שלך." קאנו אמר, מחווה בידו, מעט לחוץ. "ולפני שזימנו אותך, החלטנו שכדאי שרק חלק מהשורדים ילכו איתך." הרמתי גבה. כמה שורדים, ולאן נלך? האם קאנו יבוא איתנו, או לא יעז לנטוש את השורדים האהובים שלו? האם אני אהיה אחראי על השורדים שילוו אותי?
"כמה שורדים?" בחרתי בשאלה הראשונה שעלתה בראשי.
קאנו חייך. "כמה שתרצה, רק פחות מעשרים. ובחר נבונות, הרי אתה בוחר את הצבא שלך."
"אני בוחר עם מי ללכת?" שאלתי, המום.
הנער בעל השיער הבלונדיני גיחך, והסב את מבטו ממני.
קאנו הנהן. "כמובן, שיש כמה מן חברי הועדה שכבר התנדבו."
קאנו סימן למתנדבים להרים את ידם. איומי, נוצ'יקו, בלו, הנער הבלונדיני המסתורי, ונערה בעלת שיער ג'ינג'י קצר ופנים מנומשות. בלעתי את רוקי והבטתי בבלו הצעירה. היא תבוא איתנו?
הבטתי בקאנו, מקווה שהוא יבין את מחשבותיי באופן טלפתי, משדר מסרים כבדים שכוללים קריצות ומבטים עצבניים.
"אני באה, דייגו." בלו הכריזה ושילבה את זרועותיה סביב חזה במרמור. "תתמודד."
משכתי בכתפיי והנהנתי. היא באה. אין דרך לעצור ילדה מרדנית בעלת כוח היפנוזה משוכלל וציניות משוכללת.


"אני צריך לבחור את השורדים שבאים איתי בעצמי." אמרתי לדיאו, סייקו, סקיי ולילי בחדר האוכל, לועס חצי פיתה מעוכה ועבשה. משום מה, במקלט אין אוכל טוב. אני נמנע תמיד מאוכל מבושל, בגלל תקרית לא נעימה שאירעה כשרק הגעתי לכאן, למרות שהפסטה הלוהטת שסקיי טעם נראתה די מעולה. סקיי כמעט נחנק ממעדן הפסטה. "קאנו נותן לך לעשות את זה?" הוא שאל, המום.
לילי הביטה בי בדאגה, גבותיה מכווצות. "במי אתה עומד לבחור?"
"אני… לא יודע. מישהו מכם רוצה לבוא?" שאלתי בהיסוס, מרים חצי מבט חושש אל חבריי, וליבי מפרכס בעצבנות. פכרתי את אצבעותיי הארוכות והרזות, בולע את רוקי. הם השתהו לזמן מה.
סקיי חייך ראשון, ותפח על שכמי. "אני אבוא."
לילי הניחה את הקאפקייק שלה על הצלחת הסדוקה והנהנה בהסכמה. "גם אני."
דיאו הביט בסייקו באיטיות, והיא אחזה בידו. אני תוהה אם הם ביחד. הוא תמיד מתייעץ בה לפני שהוא עושה החלטה. היא תמיד עוזרת לו בצרה, ולפעמים הם מתחבקים בחדר. הם ישנים באותו חדר שינה. ומבלים את רוב זמנם ביחד. לולא סייקו, דיאו לא היה מכיר אותי אפילו.
"אנחנו נבוא." דיאו ענה בחיוב. לולא סייקו, דיאו לא היה מחייך אליי, לוחץ את ידי ומסכים להצטרף.
נשמתי עמוק, ושמטתי את הפיתה על הצלחת, דוחף אותה רחוק ממני. הם יבואו. הגיע הזמן להיעזר בקאנו. הוא אמר עשרים אנשים. צבא. אני חייב למצוא לי עוד מכשפים חזקים. אנחנו הולכים לכסח שדים.


"מה לגבי כמה מהשורדים החדשים?" בלו הקנה הציעה, מצותת לשיחה הנמוכה שלי ושל קאנו. היא חייכה אליי בפני מלאך, ואני רק הסבתי את מבטי. השורדים חדשים. טרגדיות טריות. אולי אפילו… כוח של נקמה? אני מרגיש אשם מצורת המחשבה שלי. להוציא תועלת מהטרגדיות והאבדון של האנשים האחרים על הספינה הזו. אבל מכשף חזק, בעל כוח ואדרנלין, וטירוף של נקמה בליבו, יכול לחסל יותר מכמה שדים. "שנלך?" בלו שאלה, רואה שאני מעוניין. קאנו צחקק וליווה אותנו אל הסיפון התחתון, שם רוב השורדים התכנסו.


"קסאיי, אריק, אנדרו, אנה, מיי לו, וקת'רין." בלו דקלמה את שמות השורדים החדשים שהביאה, מצביעה על כל אחד מהם. כל אחד מהם עמד בנוקשות ובצייתנות, מהנהן כאשר בלו קראה בשמו. זה היה מאוד משעשע, כמעט פרצתי בצחוק. בלו הקטנה והסמכותית, וחייליה המסודרים. בלו חייכה אל קסאיי, נערה גבוהה וחיוורת בעלת שיער שחור וקצוות כחולים, וחיבקה אותה קצרות.
היא הביטה בי. "קסאיי באה איתנו." היא הכריזה. "וגם אריק."
נער חיוור וצנום הרים אליי מבט מופתע, כמעט שומט את החתול שהתפתל בזרועותיו. שערו השחור כיסה חלקית מפניו, אבל חשף את צבעי עיניו, ירוק וכחול, עיניים שונות.
בלו קלטה את ההלם של אריק, וחייכה אליו ברוגע. "לא בגלל שאני מחבבת אותך, בוייד. בגלל סטייטבורן. אני לא יכולה לצאת למסע בלעדיו."
אריק נראה מאוכזב, וליטף את החתול הג'ינג'י והרזה.
"יש עוד מישהו שאת מצרפת ללא להתייעץ איתי?" שאלתי את בלו הקטנה. היא נעמדה לצידי, ידיה שלובות על חזה, ראשה מוטה אחורנית בהתנשאות גאה. היא סקרה אותם שוב.
"קת'רין. היא לוחמת אמיתית." נערה בעלת גובה ממוצע ועור שזוף, שיערה המתולתל אסוף לאחור בעזרת גומייה שחורה ודקה, חייכה אליי ואל בלו במבוכה, וצחקקה. פוני ארוך הסתיר את עינה הימנית, ועינה השמאלית בהקה בזוהר ירוק ומיוחד. הנהנתי.
בידי היה דף לבן ודקיק, בו בלו כתבה את פירוט הכוח של השורדים. מיי לו בלטה יותר מן כל השאר. כוח מיוחד, משעשע במעט, דומה לכוחה של בלו, אבל כמעט חזק יותר. היא תבוא איתנו. מעניין אם משחק השליטה הקטן שלה יעבוד נגד שדים וחיילים מאומנים. הרקע המיוחד של אנדרו לכד את עיניי העסוקות. הוא קפץ מבניין ושרד? יכולת כזו, של חוזק גוף ואי שבירות. כמו יהלום. הוא יכול לבוא איתנו, למרות עברו הנקי למדי. באותו שלב, לא יכולתי להשמיט את אנה מן רשימת המשתתפים. היא מאומנת היטב בחרב, וזה חשוב, ולא הייתי רוצה שהיא תישאר היחידה שלא נבחרה מבין השורדים.
השלכתי את הדף על הרצפה, וחייכתי. "כולכם תבואו." הכרזתי ללא חשש, פונה אל הסיפון העליון.


תגובות (188)

תמשיך!
אגב, היית פעם באורנים?גרת בעמק?

21/11/2013 09:27

סאני, אתה לא חושבת שמתאים לך להיות ילדה? XD

21/11/2013 09:27

חושב*

21/11/2013 09:28

מתאים לי מאוד. אני ילדה בנפשי. פאנגירל אמיתי, וגאה בזה.

21/11/2013 09:30

היי, הכנסת את הדמויות שלי.
ואהבתי את הפרק, אני מחבבת את דייגו… הוא חמוד.

21/11/2013 09:30

פרק מדהים!!!
והווווווו!!!
ו…
קורה משהו בין דייגו ללילי?..

21/11/2013 09:30

אז אפשר לקרוא לך סאני סנפאי\סאנה\כל כינוי אחר לבת? XD

21/11/2013 09:33

סאנה נשמע נחמד ביותר.

21/11/2013 09:36

סאני לא ענה לי :(

21/11/2013 09:37

אז סאנה ~

21/11/2013 09:38

אהבתי את הפרק!!!
יאי!!!
ואולי אפילו תעלה שניים *-*
יאי שוב!!!

21/11/2013 09:39

סאנה!!!!

21/11/2013 09:39

מצטער תמר… כן, הייתי באורנים (מחוננים) אבל גרתי בחיפה.

21/11/2013 09:39

וממתי סאני נהפך לבת? O:

21/11/2013 09:39

אני מתה על הסיפור הזה, פשוט אי אפשר להפסיק לקרוא אותו!
הכתיבה שלך משש טובה וגם אני חושבת שהפרקים של אריק היו יותר מוצלחים אבל גם זה ממש טוב! אז על תדאג כי לא ממש אכפת לנו….
תמשיך פאנגירל!
והתחת הקסום של מאט סמית' יהיה איתך!

21/11/2013 09:40

ממתישהו >

21/11/2013 09:41

תודה גבי, סול תתעדכני (!) ואני ממשיך היום והלוואי שהתחת של מאט סמית' יתמוך בי לנצח!

21/11/2013 09:42

אני גרה קרוב לחיפה ~
ואני הפכתי את סאנה לבת כי אני גאון

21/11/2013 09:43

אני אנסה להתעדכן.
updating system… 100%

ואתם מטרידים אותי עם הקטע של התחת O_O"

21/11/2013 09:44

סאני!!!
העליתי את הפרק הבא של הסיפור המפגר שלי!!!
למה עוד לא קראת?! >< לא הוגן!!!

21/11/2013 09:44

עד שדאלק חוצפן יבוא ויגרום לו להוריד חולצה ואז גם הפטמות של מאט יהיו איתך, וואו עזרה גדולה יותר אני יכולה לתאר רק אם גם האף של רורי יצטרף…

21/11/2013 09:44

עכשיו אני עוד יותר מוטרדת! O_O"

21/11/2013 09:45

סאניה! טוב טוב.. אני לא יודעת להמציא שמות.. סאניה, כתבת פרק למופת (:
הנה קסאיי עוד פעם! יאי!

21/11/2013 09:45

מדברים פה על דוקטור הו?! מאט סמית', מאט סמית', מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית', מאט סמית', מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית',מאט סמית'!!

21/11/2013 09:47

אני אמורה להיות מוטרדת עוד עוד יותר עכשיו? O-O

21/11/2013 09:48

אף אחד לא אוהב את דיוויד טננט? אבל הוא כל כך אלונצי שזה קסום!
(חוץ מזה אחת האלא שהוא נסע איתן הייתה דונה, אני ממש אוהבת את דונה)

21/11/2013 09:49

מאט סמית!!! גבי, אני אוהב את ההטרדות שלך. המשיכי בבקשה משום מה זה מעודד אותי. ושלי – מאט סמית'. כולם ביחד!

21/11/2013 09:50

כולם ביחד!!!~
העמותה להטרדת סול (ובעיקר, לכל הפאנגירלס!)
הצטרפו עכשיו!!!

21/11/2013 09:51

דוקטור הווווווווווווווו

21/11/2013 09:51

סאני, זו רק אני, או שקורה משהו בינך, ולבין גבי?

21/11/2013 09:53

דוקטור הו! מאט סמית ופטמותיו! סיאל פאנטומהייב, למי שמכיר~ לא שהוא קשור… אבל אני חדקרן, למי אכפת.?!

21/11/2013 09:54

עכשיו גם עצלנית פועלת בעמותה?!

אני מרגישה הטרדה ענקית בדרך!!! S:

21/11/2013 09:54

אז הנה רשימה של הסקסיות בדוקטור הו:
לאיימי, אתם צוחקים היא ג'ינג'ית! (נגמרו הטיעונים)
ריבר, קסומה לגמרי. בת של רורי ואיימי ואישתו של הדוקטור! אין יותר קסום מזה.
מאט סמית'- ראיתם את התחת שלו?
דיוויד טננט- האף, התחת, אלונצי!
דונה- זאת פאקינג דונה. ראיתם את הגוף שלה? והיא מצחיקה כמו הדוקטור כשהוא מנקה שיניים!
רוז- היא חייבת ללבוש יותר חולצות עם מחשוף כמו שהיא עושה בכל רעיון…
מרתה- חכמה ויפה! איפה תמצאו דברים כאלה היום…והתחת שלה, (לא מגיע למעט סמית') יעורר בכם חשק לדברים שונים. (פנייה לגברים, אני מכירה כמה הוויאנס שהיו שמחים להיות עם מרתה באותו חדר מבודד בבגדים תחתונים)
ויש עוד הרבה דמויות אבל זה לחלק הבא~!

21/11/2013 09:54

דוקטור הו! דוקטור הו! ההטרדות של גבי! ההטרדות של גבי על מאט סמית'!

21/11/2013 09:54

קורשיטסוג'י!!!

21/11/2013 09:55

אני מוטרדת היום יותר מאי-פעם!!! O_O"

21/11/2013 09:55

הי הי, איך העזתם לפתוח שיחה על דוקטור הו ולא הזמנתם אותי?!
אני מרגישה נטושה >;
ותמשיך >;

21/11/2013 09:56

סקסיות נמצאת בכל דוקטור הו. אוף, אני מתגעגע לאיימי. למה רצחו אותה? מלאכים בוכים ומטומטמים. מרתה היא תחליף די מספק, בכל מקרה. הייתי שמח להיות איתה בחדר מבודד. איתה ועם מאט סמית'. אני מטריד את עצמי. אני רק אלך ואמשיך את הסיפור בבושה.

21/11/2013 09:56

סאני וגבי מאוהבים.
נקודה.

21/11/2013 09:56

זה סאנה, לא סאני
מעכשיו סאני הוא ילדה! ~

21/11/2013 09:57

אורין? את אוהבת את בלאק בטלר? תחבקי אותי, תקראי לסבסטיאן ותישארי איתי לנצח.

21/11/2013 09:57

איימי…אוי אני כמעט בכיתי כשהיא ורורי נרצחו. אני עוד אמצע את המלאכים הבוכים ואני ארצח אותם גם אם זה לא יהיה הגיוני! הם ישלמו על זה!

21/11/2013 09:57

עוד מישהי מצטרפת?!?!?!
אני מרגישה מוטרדת!!!
><
X_X

21/11/2013 09:58

מתעלמים ממני!!!
אתם מאוהבים עד למעל הראש…

21/11/2013 09:59

סאני ואורין מאוהבים.
סאני וגבי מתחתנים ומולידים את מאט סמית' איכשהו O.O

21/11/2013 09:59

אכן! נקמת חדי הקרן במלאכים הנוראיים. כולם להצטרף, אנחנו מטרידים את סול! ואני מאוהב רק בדמויות אנימה ובמאט סמית. ובלהקות. אז לכו תשפטו מישהו אחר.

21/11/2013 09:59

רוצה עוד? אז ככה:
זאת שמשחקת את הבת של הדוקטור העשירי בסדרה היא הבת האמיתית של הדוקטור החמישי והיא נשואה לשחקן של העשירי. איך אני איתך? (לא בטוחה אם הם עדיין נשואים…)

21/11/2013 09:59

-מחבקת-
סבאס צ'אן!
-נשארת איתך לנצח-

21/11/2013 09:59

תודה אורין. תקראי גם לסיאל. ולגריל ושערו האדום ומסרו המגניב. וגבי, אני גאה בך.

21/11/2013 10:01

רגע מה? מה? מה? יש הרבה בעיות בתיאוריה כי אם היו בוגדים בי הייתי משפדת מישהו ומקרקפת אותו, ומאט סמית' מבוגר מדי :(
ודרך אגב אהבותי היחידות נמצאות בספרים שלי, בסיפורים שלי וסדרות וסרטים שאני רואה.

21/11/2013 10:01

מה לגבי אנימה גבי? והסולן המדהים של מיי כמיכל רומנס?

21/11/2013 10:02

לאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!
אתה עוד בעד זה שיטרידו אותי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מתההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!
X_X X_X X_X

21/11/2013 10:03

כולם פה שונאים אותי.
יופי.
תתנהגו ככה.
מספיק ששלוש שנים סבלתי חרם, גם עכשיו מתעלמים.
ביי.

21/11/2013 10:04

אנחנו לא מתעלמים ממך, ריקי!

21/11/2013 10:05

לא מתעלמים ממך, ולמשהו אני רק בקטע של הגייז באנימה…לא יודעת מה קורה לי. והסולן של מי קימיקל רומנס…………..אני מפרפרת בכיסא

21/11/2013 10:05

אני מצטער… אל תלכי אני צריך אותך את היחידה כאן שלא שונאת אותי לחלוטיןןן הייתי עסוק במאט סמית… הוא מושך מדיי…

21/11/2013 10:05

מה עם אנדר לא-זוכרת-את-השם-הארוך-שלו?
אני אקרא להם.
ובבקשה ~
נ.ב –
תיראו את אותי המכוערת! ~ http://srv2.jpg.co.il/7/528e3d03860e4.jpg
ונ.ב 2- זה גרל, לא גירל XD

21/11/2013 10:06

האיייייייי אף אחד לא שונא אותך בכלל. וריקי לא מתעלמים ממך! אנחנו אוהבים אותך מאד!!!

21/11/2013 10:06

אני מוטרדת מהקטע של ה-"מושך מדיי" O_O"

21/11/2013 10:07

הא הא הא אני כבר ראיתי אותך אורין בסקייפ! מוההההה

21/11/2013 10:07

אורין את יפה נורא. וזה בא ממישהו שלא בטוח מה הנטייה המינית שלו. זה מחמאה אמיתית. וגבי – גייז באנימה זה הכי יפה. יאוי! ריקי תחזרייי

21/11/2013 10:08

גייז זה פשוט קסום. קסם קסום שמקסם קיסומים מקוסמים!

21/11/2013 10:08

ריקי?
אל תגידו לי שהיא הלכה!!! *בכי*

21/11/2013 10:08

שלי צודקת. ריקי תחזרי. יש 62 תגובות. הכל בזכות מאט סמית' הסקסי הזה.

21/11/2013 10:09

הם באמת הכי יפים שם….אאני ואורין יודעות איך כל אחת נראית ואני נשארת אלמונית לעיני השאר………………………………………………………………. אני משהו ישן. משהו חדש. משהו משומש. משהו כחול.

21/11/2013 10:09

ססססססססססססססססססססססססס:
אני?! יפה?!
אני הכי מכוערת בכיתה שלי -,-
וסאנה את.ה א – מיני. את.ה צריך לדבר ככה: אני א – מיני.ת

21/11/2013 10:09

מה היינו עושים בלי מאט סמית' וזה שהוא עוזב זה באמת פשע! ג'רונימו….אני אתגעגע

21/11/2013 10:10

וגבי היא סופר מגניבה ויפה XD

21/11/2013 10:10

כן, זה דיון שנועד להלל את המראה של מאט סמית' ועל הדרך גם להטריד אותי.
אל תשכח שחלק מזה הם תגובות שלי של "אני מוטרדת".

21/11/2013 10:10

אורין את יפה מאוד. אז תשתקי. אני לא מאמין שמאט עוזב אני רוצה למות בגללו!

21/11/2013 10:11

טוב, אני אסלח לכם.
זה רק בגלל שגבי וסאני מאוהבים, ושלי מאוהבת בניאן קאט.
וסול…
בשון שלא הפסיק להתקשר אליה!!!
אח, האהבה המטורפת שלכם…

21/11/2013 10:12

קישורים למה אתם שולחים פה? 0.0

21/11/2013 10:12

חיפשתי התחת של מאט סמית' בגוגל תמונות הרגע…………אני נמסה מהקסם של התחת שלו

21/11/2013 10:12

אני אומרת לך שלא -,-
לכולם בכיתה שלי יש אף כפתורי ובקבוקים בשיער ועיינים כחולות ~

21/11/2013 10:13

שון הפסיק כי הוא לא נבחר לראש העיר -_-

21/11/2013 10:13

ניאן קאט! ניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאן

21/11/2013 10:13

עכשיו ניאן קאט הפך לנושא דיון!!! OOO:

21/11/2013 10:14

ושוב מתעלמים ממני…
ביי.

21/11/2013 10:14

ריקי!
לא התעלמתי ממך!!!
אל תלכי שוב!!!

21/11/2013 10:14

סאני לא קשור! ניאןניאןניאןניאןניאןנייאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאן

21/11/2013 10:15

תקשיבי אורין, אני ואת נראות דומה (חוץ מהשיער והפנים והגוף) לי יש עיניים כחולות ירוקות ולפעמים (הרבה) אפורות ולך יש עיניים כאלה. ואני משוגעת, את קצת פחות. לא אכפת לי שחצי מהכיתה שלי בלונדינים עם עיניים כחולות גם לך לא צריך להיות אכפת!

21/11/2013 10:15

ניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאןניאן

21/11/2013 10:15

לא מתעלמים ממך!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21/11/2013 10:15

רגע, הוא כן קשור. לא קראתי את התגובה של ריקי O.O
אוף.

21/11/2013 10:15

אני אוהבת אותך גבי

21/11/2013 10:16

כן,
אז את נראית שונה, עצלנית.
זה מה שהופך אותך ליפה יותר מאחרות.
ואת יפה! אז אל תדאגי עצלנית.
(חוץ מזה, כולם אמרו לך שאת יפה. אז תתחילי להאמין!)

21/11/2013 10:17

חתולללללללללללללללללללללללללללללללל

21/11/2013 10:17

חתולללללללללללללללללללללללללללללללל

21/11/2013 10:17

חתולללללללללללללללללללללללללללללללל

21/11/2013 10:17

חתולללללללללללללללללללללללללללללללל

21/11/2013 10:17

חתולללללללללללללללללללללללללללללללל

21/11/2013 10:17

חתולללללללללללללללללללללללללללללללל

21/11/2013 10:17

חתולללללללללללללללללללללללללללללללל

21/11/2013 10:17

אני אוהבת אותך סול
אבל הייתי יפה יותר בלי האף הענק שתקעו לי

21/11/2013 10:17

גם אני אותך אורין ^^
הכיעור הוא כולנו, אבל אנחנו בוחרים עם להרגיש כאלה. (אין לי שמץ מאיפה הקרצתי את זה, ועוד אני! אני בעצמי אומרת שאני מכוערת….בקיצור תהיו שמחים אתם ואני אלך לשבת בפינה לפנטז על הדוקטור)

21/11/2013 10:17

אתם גרמתן לי לקרוא לשולה בטעות ריקי!!!
מרושעים שכמוכם!!!
היא מגרגרת עלי :3

21/11/2013 10:17

תמר,
חתולים באמת ממש קשורים עכשיו XD

21/11/2013 10:18

אותי לא אוהבים :<
אני בדד. אני ללכת לפינה חשוכה.

21/11/2013 10:18

שלי אני אוהבת אותך 3>

21/11/2013 10:18

וווי איתכם. מה הקטע? אוהבים את כולכם!! לא מתעלמים!

21/11/2013 10:19

האמת שכן, אני מסכימה עם גבי,
אנחנו בוחרים להרגיש יפים או מכוערים.
כמו שאומרים:
"מה שרואים מכאן לא רואים משם"
ובמקרה הזה, אנחנו לא רואות אותך בתור מכוערת.
אז תתחילי לחשוב שאת יפה ולהיות מרוצה מעצמך 3:

21/11/2013 10:19

חוחוחוחו אני ילדת צומי :

21/11/2013 10:20

שלי!!!
מה קורה?!

21/11/2013 10:20

גבי, אני יודעת איך את נראית ואת יפה 3>
(עשיתי מסע בתגובות על הקיר של סיפורים ומצאתי אותך, כמה נעים)

21/11/2013 10:20

הם כן קשורים!!!
אני דיברתי על שולה!!!
והיא חתולה!!!

21/11/2013 10:20

טוב הגזמנו עם התגובות
בואו נתכתב בסקייפ\אימייל!!

21/11/2013 10:21

אני הכי מכוער, ניצחתי. ואף אחד לא שם לב שאני לא פה?…

21/11/2013 10:21

אה.
אבל היא כתבה את זה לפניי… /:

21/11/2013 10:21

בג'ימייל!!!
מי רוצה את המייל שלי?!

21/11/2013 10:21

שנייה! איך את יודעת שאני יפה? (אני לא!) לא ראית אותי! והתמונות שיש לי בפייסבוק לא חדשות הן ממש ישנות, הן מלפני שנתיים. השיער שלי הרבה יותר קצר!

21/11/2013 10:22

ועכשיו עוזבים אותי. ביי. הלכתי לכתוב לבדי.

21/11/2013 10:22

שמתי לב שאתה לא פה.
באמת רציתי לשאול לאן נעלמת, אבל אף אחת בטח לא הייתה יודעת /:

21/11/2013 10:22

טוב, כדי להצטרף לשיגעון אני אוסיף: מנטיקורים! מנטיקורים! מנטיקורים! מנטיקורים! מנטיקורים! מנטיקורים! מנטיקורים! מנטיקורים! מנטיקורים! מנטיקורים! מנטיקורים! מנטיקורים!
אני מוזרה בטירוף! יש!

21/11/2013 10:22

[email protected]

סאני, תשלח לי מייל.

21/11/2013 10:22

סאנה אני לא ראיתי אותך אבל אני חושבת שאתה יפה

21/11/2013 10:22

אתה בהחלט לא מכוער…ווי זמיר. צריך להקים אגודה (שאני כמובן הנשיאה) ולקרוא לה: "המכוערים, כנראה, זה מה שאנחנו חושבים, לעזאזל"

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

מיקו!

21/11/2013 10:23

גבי- את צודקת!

21/11/2013 10:23

ריקי,
איך מיקו קשורה?

21/11/2013 10:24

ואני שמתי לב שסאני שוב נעלם….למה אתה נעלם? איך אני אראה את הפאנגירליות שלי? מי יבין?

21/11/2013 10:24

אני דווקא חושבת שאני נראית טוב. (שיעול, שיעול, בטח, בטח.)

21/11/2013 10:25

פאנגירליות שלך?!
זאת אומרת שאני אהייה שוב מוטרדת?!

21/11/2013 10:25

אני בעד העמותה, וריקי, אם תוטרדי מהמייל שאני אשלח לך, זה על אחריותך… והמייל שלי זה של ידידה, אז אל תבהלי מהשם XD

21/11/2013 10:25

אני דווקא בסדר…

21/11/2013 10:25

אהמ אהמ לא מבטיחה כלום.

21/11/2013 10:26

חחחחחחחחחחחחחחח
אוקי ^^

21/11/2013 10:26

המייל שלי זה [email protected]
למי שירצה ועדיין אין לו… (למי באמת אין?)

21/11/2013 10:27

פאנגירלס ופאנגייז הם הכי טובים. ואני שניהם יחדיו. ואני גם חדקרן, לא שזה קשור. ניאן.

21/11/2013 10:27

לא מבטיחה?!
לחזור למצב "אני מוטרדת"

21/11/2013 10:27

באמת אין לי את חצי מכם במייל!!!

21/11/2013 10:27

אני פרה כחולה מאז שהכלתי לחנות בדים וראיתי בד פרוותי של פרה כחולה…התחפשתי לזה והפכתי לזה.

21/11/2013 10:27

המייל שלי זה [email protected]
הייי גם אני חדקרן! תן כיף! ~

21/11/2013 10:28

ואני עורב או עכביש!!!
יאי!!!
האמת שאני יותר עורב XD

21/11/2013 10:29

ואני מנטיקור שאכל בת אתנה ויצר שילוב של מנטיקור חכם!

21/11/2013 10:29

אורין, את התאומה שלי. -כיף- אני שולח לכולכן מייל.

21/11/2013 10:29

ואני לא מצאתי לי תאומים עדיין >:

21/11/2013 10:30

ספויילרים!!!!
איימי ורורי מתים?! לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
יש דבר שנקרא אזהרת ספויילר אנשים!!!!!!
סאני וגבי לנצח שתי נשיקות על המצח!!!!
ואני מאוהבת רק ב:
סנג'י, אייס, צ'ופר, פיניק אודייר, צ'רלי פייס, ג'ורג' אומלי, וויל הורנדייל, ג'ם קסטרייז, לוק קסטרייז (הם לא אחים או משהו, ג'ם הוא בעיקרון דמות מהפריקוול של הספר שלוק מופיע בו, ג'ם חי 150 שנה לפני לוק) אלכס קרב, דרק שפרד (מרדית' פסיכית מידי בשבילו) ליאם קורט, ססקה, קקשי, (המראה של קרו מבוסס עליו) מקס, לוק ביירון, סיימון, אריק בוייד. (כן, אני מאוהבת בדמויות שאני המצאתי. אני יודעת שזה עצוב)

21/11/2013 10:30

יש 150 תגובות. אהמ אהמ.

21/11/2013 10:30

את יכולה להיות הבת-דודה הכימרה שלי, סול!

21/11/2013 10:30

אני בנדיקוט!!!

21/11/2013 10:30

טדי, את מאוהבת ביותר מדיי אנשים.

וכן, עשינו מהפרק הזה צ'אט! XD

21/11/2013 10:31

ישששששששששששששששששששששששששששש אני התאומה של סאנה!

21/11/2013 10:31

אז לא רק אצל מאקס אנחנו הופכים לצ'אטים! שיסט!

21/11/2013 10:32

לי אין תאומה.

21/11/2013 10:32

כן XD
לא רק אצל מאקס.
אוקיי! עכשיו עוד כמה אנשים יצטרכו להתרגל למצב!!!

21/11/2013 10:32

וריקי,
גם לי אין תאומה.
זה בסדר.

21/11/2013 10:33

לא נורא ריקי. יהיה בסדר. וטדי, אני מאוהב באריק. אז.. תתרחקי מהגבר שלי.

21/11/2013 10:33

אז את רוצה להיות הבת-דודה הכימרה שלי?

21/11/2013 10:33

O_O

21/11/2013 10:33

לא יודעת…
אני לא כימרה…
אני עורב…

21/11/2013 10:34

האירוניה היא, לפרק קוראים שיחת ועידה, ואנחנו משוחחים. אני היחידי ששם לב?

21/11/2013 10:35

כן, גם אני שמתי לב…

21/11/2013 10:36

גם אני שמתי לב XD
צירוף מקרים!

21/11/2013 10:36

גם אני שמתי לב

21/11/2013 10:37

אני יודע! 174 תגובות ~

21/11/2013 10:37

והו!

21/11/2013 10:39

תשלח גם לי מיייל!
[email protected]

21/11/2013 10:39

נמנמנמנמנמנמנם גלידה *-*
אני חייבת להחליף תמונת פרופיל. אתר מעצבן שלא מקבל את התמונה שאני רוצה! $%#@$^%$&&%#@%$&$^&

21/11/2013 10:40

כדאי לי להחליף תמונה?

21/11/2013 10:40

ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש לא. התמונה שלך מדהימה. הלוואי שלי הייתה כזאת :

21/11/2013 10:42

שלי – להקטין לך?
סאנה- איכשאתה רוצה ~

21/11/2013 10:42

כןכןכןכןכןכןכןכןכןככןכןכןכן!
זו התמונה שיש לי בג'ימייל <:

21/11/2013 10:43

לא כדאי לך ולא לסאני להחליף תמונה!

21/11/2013 10:45

תודה אורינה! עכשיו אני אוהבת את התמונה שלי D:

21/11/2013 11:00

המייל שלי זה [email protected]

21/11/2013 11:02

סאני! אני מוכנה להתפשר, כל אחד מאיתנו ישב עם אריק במשך שלוש שעות. והוא יבחר.
אני מכירה את המחשבות הפסיכיות שלו יותר ממך! אני יודעת מה להגיד!
מוחהחהחהחה (זה הצחוק המרושע שלי)

21/11/2013 12:21
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך