Sapir1466
מקווה שתאהבו את הסיפור (:

השורדים הרשמה והפרטים לסיפור בתגית..

Sapir1466 02/11/2014 888 צפיות 11 תגובות
מקווה שתאהבו את הסיפור (:

הפרטים על הסיפור בתגית, תלחצו על התגית ״השורדים״..

הרשמה: אני צריכה עד 6 אנשים- אולי בהמשך אני אצתרך עוד..

שם:

גיל: (16-18)

רקע:

אופי:

במה הוא טוב; נניח הוא יודע לזהות צמחים אם הם רעילים או לא..

אם יש לכם עוד משהו ששכחתי להוסיף אז תוסיפו


תגובות (11)

שם:אלכסנדר (בקיצור אל, לא אלכס) (אני יודעת אני לא מקורית בשמות).
גיל:17
רקע: אבא שלו מת מסרטן ואמא שלו ואחותו הקטנה (היא בת עשר). הן לא יודעות שהוא שם, אמא שלו היתה מפורסמת (אם את רוצה את יכולה להמציא לה שם, השם היחיד שעולה לי הוא 'בלק דיימונד') אז הם מקבלים מאט אוכל ומים אבל לא יותר.
אופי: נחמד, חייכן, משתדל להיות אופטימי, חשדן, אמיץ מאוד.
מראה (למרות שלא ביקשת)- שיער שחור טיפה ארוך, עיניים ירוקות, חטוב, טיפה שרירי, לא מאיים.
כישורים (במה הוא טוב): מתקשר אם בעלי חיים, יודע לעקוב אחרי עקבות גם אם אותו איש עבר שם כמה ימים לפני. הוא יכול (כאילו) לתקשר אם בעלי חיים, בעיקר ציפורים וזאבים.
אני לא מכירה את משחקי הרעב (לא קראתי\ראיתי) אבל נשמע יפה, אני מקווה שהוא יתאים, אם לא את יכולה לשנות אותו איך שבלך רק לא את השם.

02/11/2014 16:36

שם: אליאן מייה

גיל: 17

רקע: באה מצרפת וטסה לפה לאחר שהוריה טבעו באוניה. היא מכירה איזה בן אחד שהיא מאוהבת בו אבל היא אף פעם לא תואמר לו את זה כי היא תמיד מצליחה לגרום לבנים לעשות את מה שהיא רוצה ע"י זה שהם חושבים שהיא אוהבת אותם. היא הראשונה שתיקח את הטכנולוגיה החדשה ויש לה מספיק כסף לעשות זאת.

אופי: שטלתנית ואובססיבית כאשר משהוא לא הולך כפי שתכננה,ונוראא רוצה להצליח. אבל היא נורא מבינה בנות אחרות, ובנים תמיד צוחקים איתה כי היא גורמת להם להרגיש כאילו היא חברה טובה שלהם.

מראה (שחכת) : היא ברונטית, עיינים זהובות, ושפתיים ורודות וחייכניות. היא קצת שמנמנה, מה שגורם לפנים שלה להיות עגלגלות וגורם לה להיות עוד יותר מתוקה וחמודה. ועם מבטא הצרפתיי שובר הלבבות… היא חלומו של כל בחור.

היא רצה מהר ויכולה למצוא מקומות מסתור נהדרים :)

02/11/2014 17:22

שם: טינה מיינר
גיל: 18
מראה: שיער כחול כהה וטורקיז בקצוותיו, עינייה כחולות, שפתיה מלאות ורדורדות. מבט עדין.
קצת מעל המותן שלה, יש שלוש צלקות מתקיפה של זאב.
היא בדרך כלל תסתובב בגופיות צמודות, צעיף קל ומכנס שחור, על קו החזה הימני שלה קעקוע של ציפור שנפרס מעט על הכתף.

אופי: אמיצה, עקשנית, מנסה להיות חברותית, אבל לא בוטחת באף אחד. היא תסמוך תמיד רק על עצמה ויהיה לה קשה לרכוש אמון במישהו. היא לא מפחדת מסכנות למיניהן, היא באה במטרה אחת – לנצח ולהציל את חיי המשפחה שלה.

במה היא טובה: ירי באקדח ורובה צייד.

רקע: כל חייה גרה בבית קטן ביער עם משפחתה. אבא שלה היה צייד ולכן לימד אותה עוד מגיל צעיר להשתמש בכל סוגי הרובה, בעיקר צייד.
באחד מהמקרים, כאשר הייתה בטיול עם אבא שלה, להקת זאבים תקפה אותם. אבא שלה לא שרד. היא יצאה עם צלקות.
כעת גרה עם אמא שלה ואחיה הקטן בן השלוש-עשרה.

02/11/2014 17:46

    שכחתי להוסיף שהעלילה מזכירה לי קצת את הרץ במבוך (מלבד משחקי הרעב),
    ואני אשמח לראות איך תפתחי את הסיפור :)

    02/11/2014 17:48

עוד 3 ממשיכה

02/11/2014 18:00

שם: ביילס נרדיין (היא בת)
גיל: 16 וחצי
רקע: ההורים שלה גרושים, אבא שלה התחתן מחדש. יש לה אח גדול (קוראים לו דמיינד).
אופי: קשוחה, צינית, מוכנה להסתכן אבל רק בשביל אח שלה ורק אם הבן- אדם ממש חשוב לה, היא חושבת על עצמה (לא רק, אבל בעיקר), אמיצה, לא מאמינה מהר באנשים, היא לא אוהבת אנשים עליזים מדי, היא מאוד פסימית, לא פחדנית בכלל, מעדיפה להילחם מאשר להתחבא, מוכנה להתמודד עם הסכנה, היא רחמנית מאוד אבל אין לה בעיה לראות דם או (כל עוד זה תלוי בחייה) להרוג.
מראה (אם צריך): שיער בלונדיני ארוך שאותו היא אוספת בדרך כלל לזנב סוס, עיניים חומות, בהירה (אבל לא מדי), שוקלת כמו שצריך אבל נראית רזה, גובה ממוצע.
במה היא טובה: היא דייקנית בצורה מדהימה (בסכינים ובחץ וקשת), היא יכולה להיות מהירה אבל היא לא אוהבת לרוץ או להתחבא.

02/11/2014 18:20

עוד 2 ואם לא יהיו עוד נרשמים אז אני יעשה 2 משל עצמי דרך אגב הסיפור יתחיל מחר

02/11/2014 18:42

יש לי דמות!
שם: קיד סורטאף
גיל: 16
רקע: ההורים שלה אהבו אותה בהתחלה, אבל אז נולדה לה אחות קטנה והם התחילו להתייחס רק אליה. אבא שלה התחיל להמר ויום אחד פשוט איבד את כל הכסף. הוא לקח את אחותה הקטנה של קיד וקשר אותה למושב האחורי באותו. אחר כך הוא קשר גם את הרגליים של עצמו לרכב, נסע לנהר ופשוט המשיך.
האוטו טבע (כמובן) והם נחנקו ומתו.
מאז אמא של קיד מכה אותה בימים ומשתכרת בלילות. קיד ברחה מהבית בגיל 13, ולא לקחה איתה שום דבר כי היא לא רצתה שום קשר מהבית שלה.
לא היה לה מה לעשות בחיים אז היא התנדבה להיכנס למשחק הזה ולקחו אותה (אם זה לא בסדר אז תמציאי את).
מראה: שיער גלי חום ג׳ינג׳י (כמו עוגיות שרק יצאו מהתנור) עיינים ירוקות כהות, גבוה, רזה מאוד, שזופה וקצת מלוכלכת, יש לה צלקות על הרגליים ותמיד יש לה שפשופים ופצעים על האמות והברכיים. לובשת רק בגדים שחורים או אדומים, אבל היא לא גותית!!! היא גם לא לובשת בגדים עם קרעים!
אופי: צינית, אדישה, ׳פוקר פייס׳, קשוחה, חסרת רחמים, עצבנית, נוטרת טינה. לא מראה רגשות אף פעם. פזיזה, מסתכנת, שונאת שויצרים, צנועה, לא מפחדת משום דבר.
טובה בלהתגנב, להאזין ולשהות שקרנים. היא יכולה לזהות אנשים לפי ריח/ קול/ הצורה שבה הם הולכים על פני האדמה. אי אפשר לחמוק מפניה.

03/11/2014 17:31

וואו, יצא לי ארוך…. :)
מקווה שתיכנס!

03/11/2014 17:32

שם :אמבר וורסטוף
גיל:16
רקע: היא חייה רק אם אביה. אימה מתה כשהייתה קטנה. היא נכנסה מרצון אביה כי קשה לו לגדל אותה לבדו. אביה אלכוהוליסט מאז מות אימה.
אופי שקטה,חייכנית,אם משהו צריך עזרה היא הראשונה שתתייצב לעזרתו,נותנת מעצמה,פחדנית,שונאת ליראות דם.
מראה: שיער ארוך שחור מתולתל,עייני חתול גדולות ומלוכסנות,גובה-ממוצעת. לובשת בעיקר ג'נסים.
כוח: מבינה את שפת הזאבים. יכולה לתקשר איתם. ויכולה לשנות צורה לאישת זאב

מקווה שתוסיפי :)

03/11/2014 18:01

יכולות: טובה בניווטים (נווטת מעולה)

03/11/2014 18:07
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך