פרק קיצוני מטורף. זה היה פרק 5 תהנו, דרך אגב אלו התשובות לכל השאלות שכתבתם לי בביקורות, רובם לפחות, הם נמצאים בפרק.

השקספירים פרק 5

07/08/2014 603 צפיות 3 תגובות
פרק קיצוני מטורף. זה היה פרק 5 תהנו, דרך אגב אלו התשובות לכל השאלות שכתבתם לי בביקורות, רובם לפחות, הם נמצאים בפרק.

פרק 5
המדריך ידע שהדמויות שהיו באולם ד' אלו לא באמת הדמויות של שקספיר, מלכתחילה, אלו היו סתם אנשים בתחפושות פשוט, הוא גם התנתק מהעולם לשתי דקות וגם זה… מה יכול להיות שהוא לא מרגיש טוב? יכול להיות שהוא צריך לעזוב את התיאטרון? המדריך חשב בדיוק על הדברים האלו וזה גרם לו לאבד את הכרתו, הוא התעורר אחרי חצי שעה וראה את רם, מנהל התיאטרון עם בקבוק מים. "אתה בסדר?" הוא שאל, המדריך אמר: "כן, אני פשוט לא מרגיש טוב, אני לחוץ, אני רוצה לחזור הביתה, אתה מרשה לי?" רם סטר למדריך ואמר: "נראה לך, יש לך עוד מלא עבודה, מה אתה יושב על הבמה וחולם בהקיץ? יש לך עוד מלא דברים לעשות ודרך אגב, אין דבר כזה אתה לא יכול להציג מחזה ולעשות חזרות כשיש לך רק שבוע. הבנת? זה לא הגיוני! אתה לא הגיוני! אני כל כך כועס עליך ועל הרעיון הטיפשי שלך, פרוייקט שקספיר היה אמור בכלל ללמד את הילדים על שקספיר ועל המחזות שלו, זה הכל ואתה יושב על הבמה וחולם וחולם ומתעלף וקם ולא עושה שום דבר, איך אתה רוצה לעבוד אצלי? בסדר, היית עם הילדים, יש לך עבודה נוספת, אתה צריך עוד לעבד מחזות של שקספיר והצגות בתיאטרון הזה יש לך תפקיד
חשוב ברמה גבוהה ואתה לא מבצע את המשימות שלך, אני לא מרוצה ממך, שתדע לך!"
"אתה יודע שאתה חופר?" שאל המדריך וניגב את הזיעה ממצחו, רם סטר למדריך על לחיו השנייה ואמר: "איך אתה מדבר אליי והילדים רוצים לחזור לתיאטרון ולריב של סהר, רוני ונועם איך אתה נותן לדבר כזה לקרות, אתה מדריך! נראה, אולי אני אפטר אותך או שאני אתן לך תפקיד עלוב כמו… כמו… כמו אני לא יודע. אני לא מבין אותך, מדריך טיפש, מה אתה חושב שלא ראיתי את הכל במצלמות הנסתרות. אני עושה את התפקיד שלי ואני עושה אותו יום יום ויש לי הרבה עבודה ואתה לא עושה אותה בכלל ולמה אתה מתחצף אליי, מה אני חבר שלך?"
המדריך אמר: "אני מצטער, רם, יכול להיות שאני אעזוב את התיאטרון."
"לא, אתה לא עוזב אותו, מה קורה לך?" אמר רם, "אני נותן לך הזדמנות אחרונה, אבל הפעם זאת פעם באמת אחרונה! ברור?"
"כן, ברור" אמר המדריך. רם יצא מהאולם והמדריך אמר: "וואו, הוא כל כך קיצוני, הוא כמעט הרג אותי, וואו מה זה? פתאום הכל נופל עליי? הכל, טוב, אני צריך להיות רגוע ולנשום נשימות עמוקות, יש לי המון עבודה שלא ידעתי עליה, סתם עבודה שהוא המציא לי עכשיו כדי שאני לא אשב על הבמה, אתעלף ואחלום בהקיץ, בסדר, לכתוב הצגות ומחזות זה לא קשה, איך שקספיר עשה את זה, מעניין באמת איך יצאו לו מחזות כל כך יפים…"
רם נכנס לחדר שלו במבנה של התיאטרון וראה את המדריך ואמר: "מה? שוב פעם הוא מדבר לעצמו וחולם בהקיץ? אני לא מאמין, אני לא מאמין שנתתי לו הזדמנות בכלל."


תגובות (3)

תמשיכי!!!

07/08/2014 12:30

אני רואה השתפרות בהיגיון של הסיפור, נגעת בכמה נקודות חשובות. אני עייפה מדי מכדי לשים לב לדברים כמו פיסוק כרגע אז אולי אחזור ואבדוק ואגיד ואולי לא.
ועוד משהו
מצלמות אבטחה יותר טוב ממצלמות נסתרות. מה הם, באח הגדול?

07/08/2014 15:21

המשכתי

08/08/2014 10:29
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך