זה פרק 7, זה לא הפרק האחרון, יהיו עוד כמה פרקים, אבל לא הרבה.

השקספירים פרק 7- מסיבת סיום וסוכריות צבעוניות

09/08/2014 613 צפיות אין תגובות
זה פרק 7, זה לא הפרק האחרון, יהיו עוד כמה פרקים, אבל לא הרבה.

"מדריך, בוקר טוב" אמרו ילדי הפרוייקט כשנכנסו לאולם. "אז כמו שראיתם, פחות או יותר עשינו את ההצגה" אמר המדריך וחייך.
"כן," אמרו ילדי הפרוייקט, "אז היום יש מסיבת סיום?"
המדריך הסתכל בעיניהם של ילדי הפרוייקט ואמר: "כן!"
ילדי הפרוייקט הסתכלו על השולחנות שהיו מלאים בצלחות עם מטעמים וממתקים, סוכריות גומי, מרשמלו, שוקולד, סוכריות עדשים, במבה, פופקורן.. יאמי!
"וואו!" ילדי הפרוייקט ישבו על הבמה וליבם התמלא באושר ובהתלהבות.
"אוקיי ילדי הפרוייקט," אמר המדריך, "זאת מסיבת הסיום. אבל הפרוייקט לא הגיע לסיומו" הילדים הסתכלו אחד על השני ואמרו: "מה?"
"תקשיבו מסיבת הסיום הזאת סוגרת את כל הדברים הרעים שהיו לנו השבוע הזה ואני מקווה להתחיל איתכם דף חדש," אמר המדריך, "הבאתי לכל אחד- הפתעה קטנה."
פוגה ורוג, שונאי התיאטרון הסתכלו על הילדים ועל המדריך דרך קיר שקוף, שיפשפו את ידיהם וצחקו צחוק מרושע. "אה.. שמעתי משהו" אמר המדריך.
"סתום כבר, רוג" אמר פוגה ותקע אגרוף בפניו של רוג. רוג שכב על הריצפה ושילב את ידיו. "די כבר!" צרח רוג, רקע ברגלו והשתולל. "די! הזכוכית מתנפצת!"
"לא איכפת לי!" צרח רוג. הזכוכית התנפצה, היה שקט מוחלט, המדריך וילדי הפרוייקט הסתכלו על פוגה ורוג. "מה קורה פה?" שאל המדריך.
"לא קורה כאן שום דבר" אמרו שונאי התיאטרון והרביצו אחד לשני. "תסתלקו מכאן מיד!" צרח המדריך ורקע ברגלו פעמיים ואז כל ילדי הפרוייקט רדפו אחרי פוגה ורוג, זה היה מרדף גדול, הם עברו דרך החדר של רם, תלשו וילונות אדומים מהאולמות והתנדנדו עליהם. סהר קפצה ותפסה את הוילון האדום היא התנדנדה וקפצה, היא נחתה על רגליה, מול פוגה ורוג ואמרה: "עכשיו תראו אם מי אתם מתעסקים" פוגה ורוג אמרו: "אבל איך אתם יודעים שעשינו דברים רעים? מה אתם עושים?"
"אנחנו יודעים, עשינו כאילו לא שמענו אתכם מדברים מאחורי קיר הזכוכית" אמר המדריך ורקע ברגלו שלוש פעמים, הבמה הקטנה שעמדו עליה פוגה ורוג התהפכה והסתובבה. "מה אתה עושה?" צרח רוג. פוגה משך את רוג והם ירדו מהבמה המשתוללת הזאת, הם רדפו אחרי ילדי הפרוייקט המדריך תפס את רוג ופוגה בחולצות שלהם ואז הם בעטו בו. המדריך נפל אבל אז הוא קם ותלש את הוילון האדום. "מה אתם עושים?" הוא צרח ופניו דיממו. רם ישב בחדר שלו וראה את כל מה שקרה במצלמות הנסתרות דרך המחשב שלו ואמר: "מה זה? זה רגע מרגש?", הוא יצא מהחדר שלו וירד ל'אולמות הקרביים' של המדריך, ילדי הפרוייקט ושונאי התיאטרון, פוגה ורוג.
"מה קורה פה?!" צרח רם. המדריך הנהן בראשו לחיוב, התנשם בכבדות והצביע על שונאי התיאטרון ואמר: "הם רוצים להרוס לנו את התיאטרון, ומקודם הם שברו את קיר הזכוכית." רם התנשם בכבדות ואמר: "זה ממש לא בסדר, זה מזעזע!"
לפתע, סוכריות צבעוניות יצאו מקיר בתקרה ו'קפצו' על הרצפה. "תכננתי את זה למסיבת הסיום ועבדתי על זה קשה!" אמר המדריך והתנשם בכבדות.
ילדי הפרוייקט ירדו מהבמה והתחילו לזלול את הממתקים ואת הסוכריות הצבעוניות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך