עשיתי מרתון בוקר של 3 פרקים של שקספיר. יכול להיות שאני אעלה את פרק 10 בערב, יכול להיות. תהנו.

השקספירים פרק 9- דף חדש

09/08/2014 698 צפיות אין תגובות
עשיתי מרתון בוקר של 3 פרקים של שקספיר. יכול להיות שאני אעלה את פרק 10 בערב, יכול להיות. תהנו.

"זהו, זה נגמר" אמרו ילדי הפרוייקט למחרת היום כשנכנסו לאולם וישבו על הבמה.
"כן, זה נגמר" אמר המדריך, "סוף סוף יש לנו קצת שקט".
"כן," אמרה סהר וחיבקה את רוני ונועם.
"טוב, בגלל שזה פרוייקט שקספיר" אמר המדריך "אז הכנתי לכם היום משהו מיוחד"
"מה?" הילדים הסתקרנו והתקרבו אל המדריך.
"הבאתי לכל אחד מתנה ספר של שקספיר" אמר המדריך.
"יש! אבל, אין לנו סבלנות לקרוא את המחזות שלו" אמרה סהר.
"נכון" אמרה רוני. "נכון מאוד" אמרה נועם.
"אז מה הבעיה? אני אקריא לכם!" אמר המדריך.
"אבל אנחנו לא מבינים את השפה של שקספיר!" אמרה רוני.
"מממ… זאת בעיה!" אמר המדריך, "אז מה נעשה?"
"אולי פשוט תעשה לנו הצגה של שקספיר, פעם אחת?" שאלה סהר.
"אני?" שאל המדריך. "כן, למה לא?" אמר רם ברמקול, מהחדר שלו.
"אוקיי" אמר המדריך וכן, המדריך עשה לילדים את המחזה המפורסם של שקספיר "המלט" הוא התחפש ועשה את כל הדמויות בעצמו. ילדי הפרוייקט מחאו כפיים. "אוקיי" אמר המדריך, ההצגה נגמרה, כן, המדריך וילדי הפרוייקט פתחו דף חדש זה היה רגע מרגש ומיוחד, מיוחד אפילו יותר מהמתנה, מיוחד אפילו יותר מההצגה המפתיעה והנפלאה שהמדריך עשה לילדי הפרוייקט"
"טוב, זה כבר סוף השבוע, בוקר יום שישי" אמר המדריך בסוף ההצגה, "זה היה שבוע מצוין, באמת, אתם ילדים מקסימים, הכרתי כל אחד ואחת מכם יותר מקרוב והיה לי ממש כיף, באמת." לפתע, ילדי הפרוייקט ראו אנשים עם תחפושות של דמויות של שקספיר. "היי, אלו הדמויות שראיתי באולם ד' " אמר המדריך וחייך.
"באנו לסוף שבוע מרגש" אמרו האנשים וחייכו.
"קדימה, שירים, מוסיקה" אמר המדריך, שם מוסיקה ורק אז התחילה המסיבה הגדולה וכולם רקדו ושרו. "אני נהנה! אני לא מאמין אבל אני נהנה, זאת פעם ראשונה שאני נהנה! אני לא מאמין שאני רוקד עם הילדים המקסימים של הפרוייקט!" אמר המדריך וחייך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך