חלק שני תהנו :)

ואז.. חלק 2

20/08/2012 833 צפיות 2 תגובות
חלק שני תהנו :)

ואז הוא נכנס לכיתה.
***********************************************
גבוה, שזוף, חטוב עם שיער שחור שחור שחור ועיניים אפורות, מהבנים שרואים בטלנובלות או סרטים רומנטים על ערפדים או זאבים ,פתאום קלטתי שאני בוהה בו אז מיד הסכלתי הצידה, טוהר נשכה את השפה התחתונה שלה ולחשה לי" ממממ יאמי" עניתי לה "איכס יא מגעילה" אבל לא יכולתי שלא לחשוב אותו הדבר הסתכלתי על כרמל היא גם הסתכלה עליו וכבר הכרתי את המבט הזה על העיניים שלה, המבט המרותק, שחושב מה היה יכול ליהיות אם…. אבל היא נזכרה שיש לה חבר והפסיקה לבהות.
הוצאתי את המראה הקטנה מהקלמר והסתכלתי- אותו דבר כמו אתמול שיער ג'ינג'י סבוך, מלא נמשים ועור חיוור, כאילו לא יצאתי מהבית מעולם, הסתכלתי על העיניים הירוקות שנראו קטנות וחשבתי שאולי שמתי יותר מידי איילינר ואז הסתכלתי על השפתיים שלי גדולות ועבות, כולם אומרים לי שזה יפה אבל אני חושבת שהן סתם שם, באמצע הפרצוף.
רבקה, המורה לספרות הייתה היחידה שלא בהתה בו, היא רק נזפה בו שזה לא מנומס להתפרץ ככה לכיתה ולהפריע לשיעור, איזה מורה מעצבנת! הוא הביא לה פתק מהמשרד של המנהלת, היא קראה ואז הודיעה "זה איתן, הוא תלמיד חדש והוא בא אלינו מהצפון! אתם יודעים שאני מהצפון?" למי אכפת? "הוא יצטרף לכיתה שלכם אז תקבלו אותו יפה" אל תדאגי, הוא יתקבל יפה "עכשיו… איפה נושיב אותך?" היו רק שני מושבים ריקים אחד ליד ארנון, שאף אחד לא רוצה לשבת ליידו כי הוא נורא מעצבן, וליד שיר, שיר היפה, האטלתית, המוכשרת, המהממת שכל הבנים רוצים אותה וכל הבנות רוצות ליהיות כמוה, ואם אי אפשר אז ליהיות חברות שלה, שיר "מלכת הכיתה".
היא הרימה את היד ואמרה "יש מקום פנוי ליידי!" יכולתי להרגיש את השנאה הקנאה והכעס מכל הבנות ממכוונות לשיר כי עכשיו לאף אחת מאיתנו אין סיכוי, איתן נלקח.

הפסקה, שיר לקחה את איתן כדי להראות לו את בית הספר, אני התיישבתי ודיברתי עם מאיה, שני ואמילי. מאיה חברה שלי מכיתה א' היא יודעת הכל עליי ואני יודעת הכל עליה יש לה שיער חום חלק ועיניים ירוקות היא צימחונית ורזה מאוד ולא אפכת לה ממש ממה היא לובשת או מה שמדברים עלייה, את שני הכרתי דרך מאיה אבל היא אחת מהחברות הכי טובות שלי היא תמיד שם בשבילי גם עם בשתיים בלילה פתאום אני מרגישה שבאלי לקפוף מהחלון היא תענה לי בפלאפון, יש לה רעמת תלתלים חומה שמגיעה לה עד הישבן, והיא שזופה מאוד, ואמילי, אמילי החברה הכי טובה שלי אני לא יודעת איך הייתי מסתדרת בחיים בלעדיה, היא באה לפה מאנגליה ובגלל זה יש לה שם כזה יפה ועוד דברים שגורמים לי לקנא בה, יש לה שיער חום אדמדם ועיניים כחולות והיא גם רזה, היא מאוד פוטוגנית ויוצאת טוב בכל תמונה ויש לה מבטא מקסים.
אז ישבתי ודיברתי איתן על אייתן, מאיה אמרה שהוא נראה חמוד, אמילי אמרה שהוא חתיך אבל היא לא אוהבת אנשים מהצפון ושהוא גם נראה לה כמו בנאדם מגעיל, אבל היא תמיד אומרת את זה, היא אמרה את זה גם על דין אבל בסוף היא יצאה איתו פעמיים. אני אמרתי שהוא נראה מעלף אבל לגמרי לא ברמה שלי ושני הסכימה עם כולנו.
הסתובבתי לראות מה קורה בכיתה וראיתי את שיר מציגה את איתן ל'שירונט'( ה'שירונט' הייתה הקבוצה של הבנות ה"מקובלות" וקראנו להם ככה כי המנהיגות של הקבוצה היו שיר, שירלי ושרון.) גלגלתי עיניים, ואז ראיתי שאיתן מסתכל עליי.


תגובות (2)

סיפור ממש יפה:) המשך!!

21/08/2012 08:37

אני בדרך כלל לא קורא סיפורי על אהבה אני לא ממש יודע למה…
אבל זה נראה לי ממש מעניין וכדאי שמשיכי :)

21/08/2012 08:43
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך