noazil111
תגובות ממשיכה!
התגובות שלכם ההמשך שלי ;)

ואם לא? פרק 2

noazil111 14/10/2013 475 צפיות תגובה אחת
תגובות ממשיכה!
התגובות שלכם ההמשך שלי ;)

תקציר פרק 1

לשירלי היה רעיון איך היא יכולה לספר את זה למשהו והיא לא חייבת להסתיר שיש לה שד.
"שלחתי אליך שד ולכן אני יכולה לספר לך!" אמרה שירלי לשירן בשמחה. שירלי חיבקה את שירן.

פרק 2

שירלי חזרתי הביתה.
אמא שאלה אותה איך היה והיא אמרה שבסדר. אמא לא הייתה בטוחה שבאמת בסדר…
"היה בסדר אמא את לא צריכה לחשוד!" שירלי התעצבנה. אמא נראתה מבוהלת איך שירלי ידעה את מחשבותיה? משהו היה כאן מאוד מוזר…
פתאום נעצר הזמן. שירלי לא אמרה את זה ולכן זה היה מוזר. שירלי לא הבינה מה קרה.
"את הפרת את החוקים!" אמר שד מוזר שלא היה שדי. שירלי פחדה והלכה טיפה אחורה.
"מה? מי אתה? אתה לא שדי!" היא התרגזה.
"נכון אני לא השד שלך, אני שד ממועצת השדים. ואת עשית משהו לא נכון ולכן ניקח ממך את השד שלך!" הוא אמר בקול רועם.
"מה?! מה עשיתי לא נכון?" שאלה שירלי בלחץ.
"את תחמנת את השד שלך וגרמת לכך שתוכלי לספר!" הוא כעס והוסיף: "כעת ניקח ממך את השד שלך!"
"לא!" שירלי צעקה, "אני ממש מצטערת זה לא יקרא שוב לעולם! אני אכבד את החוקים, אני מבטיחה!"
השד נעלם ושדי חזר. מעניין למה הוא כל כך התעצבן כי מה שהיא עשתה הוא הגיוני לגמרי. היא שלחה את השד לחברה הכי טובה שלה. כאשר יש גם לה שד כבר אין לה מה להסתיר. שירלי חשדה מאוד בשד ההוא.


תגובות (1)

תמשיכי :)

14/10/2013 07:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך