פרק מיוחד לדנה,מיקי מאוס .
זה פיצוי על ״ הסינונים בפייס״ וגם כי נטשתי :(
היה פרקים מנקודות מבט שונות כגון,זירו,קנמה,אביה,היבארי ודנהה
וברור של יוקי Xd
תהנוו

ומפיר נייט פרק 13

11/03/2013 832 צפיות 7 תגובות
פרק מיוחד לדנה,מיקי מאוס .
זה פיצוי על ״ הסינונים בפייס״ וגם כי נטשתי :(
היה פרקים מנקודות מבט שונות כגון,זירו,קנמה,אביה,היבארי ודנהה
וברור של יוקי Xd
תהנוו

-נקודת  מבט של דנה-
באמת איתו נתקעתי?עם אידיוט שצובע את שיערו בגואש ומקשיב לאנה מונטנה והכי גרוע הוא שחצן!
״הולך להיות סיוט״ אמרתי בעס בזמן שהתארגנו.
״מטומטמת,מה את מדברת את עם איידול אני כלכך מקנאה בך עכשיו״אמרה לונה בקולה הצפצפני.
״לא שאלתי איך את לגבי זה״ סננתי בארסיות ״תגידי דנוש שכחת לקחת רטלין ״ גיחכה,ממשיכה להתאפר.
״א.בחיים אל תקראי לי דנה וב.שכחת לקחת חומר משלשל היום כי הבטן שלך קצת נפוחה״ סיננתי וצחקתי
היא בתגובה בחנה את גופה במראה 
 וחפרה ליוקי ״זה באמת משמין אותי?״ מה שגרם ליוקי להביט בי בכעס ״אני כלכך שונאת אותך עכשיו״ סיננה ואני גיחכתי ״ את תתמודי אחותי״ שמתי את ידי על כתפה  והיא בתגובה צחקה ״מתי שהיא תפסיק לחפור״ סיננה גורמת לשנינו לצחוק.
לעחר שסופסוף הפרינססה יצאה ונגשה לחדרה לחכות לבן זוגה אני ויוקי נשארנו בחדר ומדברות על כל מיני ספרי אקשן,במיוחד על משפחות פשע.
לפתע נשמע דפיקה ויוקי קמה לפתוח.
לאחר כמה רגעים דרמה קווין וקנמה נכנסו לחדר בחליפות וקורסאג׳ לכל אחת.
״אתם מאוד יפות״ אמר איידול והביט בי,סוקר את גופי השופע עם אפשר להגיד שלבוש בשמלה שחורה שהעליון נראה כמו מחוך וחלק התחתון קצר מגיע לחצי ירך ומעט אבל ממש מעט נפוח.
קאנמה ניגש ליוקי ושם לה את הקורסאג׳ על היד ודרמה קווין נגשה אלי במטרה דומה.
״את ממש יפה״ אמר ,מלטף את ידי בעדינות.
״דבר ראשון אני לא באה איתך
מרצון אלא כי יוקי התחננה ודבר שני אני יודעת שהשיער של צבוע אז אל תחשוב את עצמך חתיך״ אמרתי במהירות והוא הביט בי במבט מופתע.
לקחתי את הקורסאג׳ מידו ושמתי לעצמי ,יוצאת אחרי קנמה ויוקי לאולם הנשפים.
״פעם ראשונה בחורה מעיזה לומר לי זאת״ גיחך איידול כשהיינו באולם.
חיוך זדוני עלה על פני גורמת לאיידול לנסוצ להבין את פשר העיניין״והאם היא עשתה את זה?״ שאלתי בעודי שופכת עלי את הפונץ והולכת בדילוגים לרחבה,רוקדת עם יוקי שלמרבה ההפתעה קנמה לא היה דבוק לה לתחת.
אני מודה שאיידול חתיך אבל היה מצחיק לראות את איידול וחוץ מזה אני לא שוכחת מי הוא. 
האמת״ שההורים הגרושים ואבא עבר ליפן ולקח אותי איתו״ הם סיפור כיסוי שהמצאתי .
שמי המלא הוא דיאנה ואני נרשמתי לפניימיה הזאת כדי לגלות את הערפד המזדיין שרצח את הורי ואחי התינוק בעודי רק בת 11.
נשבעתי לנקום!
ובדרך להגן על קרוביי כמו יוקי וזירו שנראה כאילו אני שונאת אותו אבל את האמת הם כמו אחים שלי,משפחה חלופית.


תגובות (7)

יאא תיראו מהזה , כולם מקדישים לי פרקים והו :P

11/03/2013 09:49

עוד פרק !!
זה קצר !

11/03/2013 09:50

אני יכולה למחוק עם את רוצה XD 

11/03/2013 09:51

אני רוצה עוד פרק !

11/03/2013 09:58

המשך !!

11/03/2013 10:12

תמשיכיייייייי

11/03/2013 10:29

תמשיכי (=

11/03/2013 10:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך