תהנו :)

ומפיר נייט פרק 9

08/03/2013 657 צפיות 4 תגובות
תהנו :)

למחרת התעוררתי במיטתי עם סחרחורת,ניסתי לקום ממיטתי אך כאב חד הורגש בעורפי.
נגשתי למראה לראות מה זה והופתעתי לגלות כי יש לי תחבושת על הצוואר שעדיין מעט דימם.
הושטתי את ידי לתחבושת,מסירה אותה בעדינות ובהלם כאשר ראיתי סימני נשיכה על צווארי.
״ממזה קרה?״ חשבתי לעצמי ואז נזכרתי באירועי  הלילה הקודם,בוא נתתי לזירו ליזון מדמי.
אני לא מתחרטת על זה אני דווקא שמחה שאני וזירו מספיק ״מחוברים״ שאני יוכל לסמוך עליו והוא עלי.
״בוקר טוב״שמעתי קול מוכר מסנן באדישות ,קוטע את מחשובותיי.
 ״מתי תפסיק עם האדישות הזאת?" אמרתי ״זה בא טבעי״ סינן וחייך חיוך זעיר.
״שמתי לב״ גיחכתי.
״טוב הנה הארוחת בוקר שלך,כמו שאת אוהבת״ הגיש לי בחיוך אדיש…כרגיל!.
״תודה ולמה זכיתי בדיוק?״ שאלתי בחיוך
״על אתמול ״ סינן בכעס,ידעתי שמחוון אליו ״אני והפה הגדול שלי ״ מלמלתי בלחש ״אתה לא צריך להרגיש אשם,אני רציתי את זה״ הרמתי מעט את קולי
״כן אבל את לא מבינה כמה רע אני מרגיש שהדבר היחיד שחשוב לי פגעתי בו ועוד נהנתי מזה״ אמר בכעס
״נהנת?״ שאלתי בחיוך ״כן יוקי,הדם שלך הוא הטעים ביותר שאי פעם שתיתי,הוא חם ומתוק וממכר במיוחד״ השיב בכעס .
כן היה לי מוזר שהוא דיבר על הדם שלי אבל שמחתי שהוא נהנה וגם הבריא.
״טוב לך אני רוצה להתארגן לבית ספר״ סיננתי ודחפתי אותו מעט לכיוון הדלת ,מעיפה אותו ונועלת את הדלת.
לקחתי את התלבושת בית ספר (אותה אחת שזה המדים שלי רק בלי רובה)
והתלבשתי,צחצחתי שיניים והתאפרתי מעט .
התיישבתי על שולחן המחשב והתחלתי לאכול את הפנקייק שזירו הכין לי שדווקא היה מאוד טעים .
לאחר הארוחה הטעימה ירדתי למטה,מחכה לזירו ״הוא כבר הלך״ אמר מישהו מאחורי,קאין.
הוא הלך?בלעדי?פעם ראשונה.
״אה אוקי,ביי אבא ״ אמרתי ונשקתי ללחיו ויצאתי מהדלת.
יכולתי עדיין לשמוע אותו משתגע ״יוקי כזאת חמודה״ ועוד דברים דומים בקיצור שגרת החיים של קאין.
הגעתי לכיתה שם חיכתה לי דנה ולונה ו..זירו וכן מלא בנות ובנים המפנטזים על כיתת הלילה ועד כמה הם חלומיים.
טוב גם לונה אחת מהם.
״מה קורה אחות ?״ שאלה דנה וחיבקה אותי ״חיים״ סיננתי בעייפות.
״מבינה אותך,אתמול היה לי ריתוק וחייבו אותי ללמוד מתמטיקה כאילו וואדפאק זה המקצוע הכי מטומטם שיש״ סיננה בכעס  ואני גיחכתי ״וגם מדעים כאילו למה ללמד אותנו על אברים של זכר אני בת״ סיננה וצחוקי לא הפסיק לשנייה.
״סופסוף חזרת ליוקי הרגילה״ אמרה וחיקתה את התנהגות של לונה,בכך שקפצה במקום ומחאה כפיים וסיננה יאיי.
״תפסיקי זה לא יפה״ סיננתי בגיחוך בעודי צופה בהתנהגות של לונה שמרכלת על כיתת הלילה,אותה הרגע חיקתה דנה.
״זה אשמתי שההורים שלה הפילו אותה מהעריסה יותר מידי פעמים״ סיננה בארסיות ״זה לא יפה היא חברה שלך״ אמרתי ״תפקחי עיניים יוקי היא מנצלת אותך״ 
בחרתי לא לאמין לדברייה ״בסדר בואי נדבר על משהו אחר״ אמרתי בחיוך
״אולי על הנשף מסכות שכיתת הלילה הכינה בשביל כיתת היום והם ישתתפו בה״ הגיחה לונה מהפינה בחיוך ענקי
״אני לא מתכוונת ללכת״ אמרה דנה ואני הסכמתי איתה.
״מה אכפת לכם?היה כיף״ חפרה לונה ובסוף שכנעה אותנו.
״טוב אז תתכוננו אנחנו יוצאים אחרי בית ספר לשופינג״ צעשה וקפצה במקומה מוחאת כפיים וצועקת יאאי,שוב.
ואז נפל לי האסימון,אנחנו יוצאים לקניות עם לונה.
זה הולך להיות סיוט מובטח!


תגובות (4)

חחחח בוקקר טוב !
תמשיכי מהר מהר !

09/03/2013 00:21

מושלםםםםם תמשיכיייי !!

09/03/2013 00:36

חחח ביי ><
אחע , מהזה בחרת לי להאמין לי ?
סבבה תזכרי לך יובל :P

09/03/2013 02:43

תמשיכי (=

09/03/2013 09:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך