מספרת333
אם לא תתנו טיפים הסיפור לא יומשך...
אז תתנו טיפים.

חבורת רחוב – פרק 1 – העלאה שנייה

מספרת333 28/11/2013 516 צפיות 5 תגובות
אם לא תתנו טיפים הסיפור לא יומשך...
אז תתנו טיפים.

עיניה של קריס נצצו בורוד, מה שסימל שהיא שמחה. זה היה נראה מצחיק למדי: שיער ערמוני ועיניים ורודות. אתם בטח שואלים את עצמכם: מדוע קריס שמחה? היא חיה ברחוב!
התשובה פשוטה למדי, ואתכם זה לא ילהיב, הרי לכם יש הרבה בגדים חדשים מתי שתרצו!
אבל קריס, שהייתה מוגבלת בבגדיה, רק מה שארזה לפני בריחתה (וזה לא היה הרבה, כי היא מיהרה מאוד), שמחה לקבל מהייזל חולצה ורדרדה שהייזל מצאה באשפה, רק שזה לא מה שהייזל אמרה לה.
"אישה טובה עמדה לזרוק את זה ונתנה לי" אמרה הייזל. היא הייתה שקרנית לא מוצלחת במיוחד כמו אליסה, אבל היא הייתה בסדר.
"לא! אני רוצה לאמץ אותו!" התלוננה קייט בצרחות מול אוסקר.
"אבל אולי יש מישהו שאלרגי? לא קייט!" אמר אוסקר.
"אבל אוז, זה לא הוגן! בבקשה! אני אשגיח! נו, בבקשה אוז!" המשיכה קייט.
"ל-" פתח אוסקר, שכונה עוז בפני חבריו בחבורת הרחוב.
טורקיז הופיעה, כרגיל, שערה השחור פזור, היא מאופרת כהה ולובשת כהה.
הבנות האחרות לא ששו "לירוש" ממנה בגדים, אבל לא הייתה ברירה אחרת…
"תן לה לאמץ את החתול!" אמרה טורקיז בהתלהבות, "הוא שחור! שחור זה טוב!"
אוסקר הניד בראשו. מי חוץ מחברתו מתלהבת משחור?
אבל אם הייתה מישהי שאוז נכנע לה, זו טורקיז. אחרת הם כבר היו נפרדים מזמן, ואולי אפילו לא היו מתחילים להיות חברים.
"טוב" אמר אוסקר, בטון כאילו מעולם לא חשב לסרב לקייט לאמץ את הגור השחור.
"גם הוא כמונו" אמרה קייט בשקט. "לבד ברחוב".
אליסיה נכנסה לבית – שהיה למעשה כמה שולחנות שטורקיז שברה ובשיתוף פעולה עם הבנים, אוסקר, דרייק וג'ייק, בנתה ממנו מין בית – ואמרה בקול רועם וגאה, "השגתי 40 שקלים!". אליסיה, שכמו שכבר ציינתי, ידעה לעבוד על אנשים, וכנראה שוב עבדה על אנשים שהיא עיוורת או אלוהים יודע מה. היא הרימה כוס פלסטיק מקומטת וניפנפה בה.
"אז?" אמרה טורקיז, שהייה פשוט בלתי אפשרי לשמח אותה, "אני הרווחתי 50 שניגנתי ושרתי"
"ניגנת?" שאל ג'ייק, שצץ פתאום, מחזיק בידו שקית של סופרמרקט זול.
"מצאתי גיטרה שבורה ותיקנתי אותה" אמרה טורקיז.
היא הריממה משהו שחור, שנתגלה כנרתיק גיטרה.
"שלום כולם!" אמר דרייק שנכנס.
"דרייק!" אמרה קריס בשמחה. הוא היה הכי קרוב לגילה, ולכן היא והוא בילו זמן רב ביחד.
"היי קריס" אמר. הוא הבחין שעיניה ממש בורקות וקורנות באור ורוד, והבין שהיא מאוד מאושרת. הוא הביט בה. "חולצה חדשה?" שאל בקנאה. הרבה זמן לא קיבל בגדים חדשים.
"כן!" היא אמרה.
"קח" אמרה הייזל, מוסרת לדרייק חולצה ירוקה עם הכיתוב "trush bash". "והנה כמה" היא הוסיפה, נותנת לו שקית עם שלוש זבלונים. הוא שמח מאוד.
"קריס, בואי נשחק בהם!" אמר בשמחה.
הוא וקריס ישבו בפינה ושיחקו. הגדולים דנו בנושא חשוב מאוד עבורם: מה לקנות בכסף?


תגובות (5)

אמממ….
נמנמנמנמנמ….
צריך שלוש ביצים, שלושה מלפפונים, ופחמימות כלשהן…

28/11/2013 06:00

ריקייייי!
חשבת שאבדת לי כי לא פרסמת כלום מהרגע בו התחברתי!
מתחברת לג'ימייל

28/11/2013 06:02

אין לי רעיונות מה לפרסם…
אני רוצה להתחיל סיפור בהמשכים עם הרשמה, אבל באמת שאין לי רעיונות…

28/11/2013 06:06

מן הסתם, אוכל.
בבקשה תמשיכי!

28/11/2013 07:23

אני מציעה לך שיקנו אוכל.

28/11/2013 11:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך