חברות עומדת במבחן החיים – פרק 2

story maker XD 21/08/2012 766 צפיות 2 תגובות

אני אף פעם לא הסתובבתי עם חבורות, במיוחד לא של בנות ובנים…
תמיד הסתובבתי עם חברה אחת או שתיים, או שנדחפתי לשיחות של בנות…
אבל כנראה שזה לא תמיד טוב שיש בחבורה שנים ובנות ביחד, מפני שבנים ובנות ביחד שווים צרה צרורה אחת גדולה!!

אחרי ל"ג בעומר, היו לנו כמה מפגשים עם כולם, ומידי פעם הצטרף עוד ילד או ילדה לחבורה… לפעמים בגן טל או בסרט או במסיבה…

באחד המפגשים בגן טל, פתאום החברה הכי טובה שלי, דנה, אומרת לי שיש לה חבר… (זה היה דויד, הילד שכולם קצת כעסו עליו בגלל שמספרים שהוא נפרד מאחת מהבנות בחבורה, עדי…)
לחלקנו הייתה בעיה עם זה, אבל כולם היו שמחים בשבילם.

לאחר כמה שבועות, הם נפרדו, וכל הקבוצה כעסה על דויד מכיוון שסופר שהוא ביקש מחברו נועם להיפרד מדנה בשמו באסאמס… אך לאחר יומיים, נועם ודנה הפכו להיות חברים…

דויד התרחק מהחבורה, ואני הייתי בערך היחידה שהתייחסה אליו, אך הוא כעס כל כך על נועם ואמר שהוא לא ביקש שנועם יעשה זאת, אז הוא גרם לכולם להיות נגדו…

לאחר כמה שבועות נוספים, עדי ושירה עשו מסיבת יומולדת מימית ממש שווה וכיפית והזמינו את כולם… חוץ מ…דויד…
היה ממש כיף, אך זה היה שונה ללא דויד, שאלתי את עדי אם היא מסכימה שאני אזמין אותו, אבל אז באה טלי (הילדה שהכי שונאת את דויד), וצרחה עלי שאני לא אעז להזמין אותו… אבל עדי הרשתה לי אז בכל זאת הזמנתי…

הוא הגיע עם אופניים, וטלי כל הזמן העיפה אותו, אז החלטתי לשבת לדבר איתו בחוץ, והוא כל הזמן ניסה לברוח, כאילו פחד שטלי תצא משם ותנסה להרוג אותו…
ובכל פעם ישבנו כמעט חצי שעה בחוץ ודיברנו וצחקנו…

לבסוף הצלחתי להכניס אותו למסיבה, וכנראה שזה לא היה רעיון הכי מוצלח שיש…


תגובות (2)

אני טלי?????
כי עם כן את צריכה לזכור לא תמיד שנאתי אותו ונועם ודנה נעשו חברים אחרי יום

23/01/2013 09:05

אכפת לך? אם לא שמתי את השם שלך למה את חושבת שזאת את? את לא צריכה להרוס לי את הסיפור כי מן הסתם לא שמתי שמות נכונים!
בנוסף, ככה כתבתי אוקי?! אני יודעת טוב מאוד מה קרה ואני לא צריכה שאת תתקני אותי! אם אלו התגובות שלך אני מבקשת שפשוט לא תגיבי

07/08/2013 11:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך