חברות עומדת במבחן החיים – פרק 5

story maker XD 21/08/2012 658 צפיות אין תגובות

בר מצווה של גיא כמעט כולם היו שם חוץ מנועם, כי גיא לא אוהב אותו…
היה מצחיק, אני ועדי השתכרנו מקולה חחח
התאמנו קצת בגיטרות ובשירה ללהקה שעידו פתח.
ראיתי אותו שם, את דויד, צוחק ועושה שטויות, אבל לא הסכמתי להיות לידו או להסתכל עליו.
אחר כך הוא נכנס לאחד החדרים איפה שהרבה ילדים, כולל אותי, היו שם, והוא צחק, ואמר לכולם "ראיתם שהורדתי את החד גבה שהיה לי" אמרתי לו כולם צחקו ואמרתי כזה בצד בלי להסתכל עליו "שמתי לב" והוא הפנה אלי את מבטו ואמר "לא אכפת לי" והמשיך ללכת לחברים שלו.

השעה הייתה שתיים עשרה בלילה, החלטנו ללכת לגן שעשועים ליד ה' באייר.
כשהגענו, כולם שיחקו, דיברו, ופתאום נפלה הפצצה שכולם התאספו בה…

טלי צורחת ורצה אלי ואל דנה, היא בוכה ואומרת שדויד הרביץ לה בכל מקום!!
אני כבר רציתי להרוג אותו, לא האמנתי שהוא יעשה דבר כזה!!

הלכתי אליו, באמצע הגן, מול כולם, וצעקתי אליו "באמת דויד?! באמת!"
הוא ניסה לומר שהוא לא אשם אך נכנסתי לו באמצע המשפט ואמרתי "אני לא מאמינה שאתה שוב עושה את זה!!", הוא התחיל לדבר שטויות אז צעקתי עליו "אתה לא יכול להיות רציני לרגע אחד?!", הוא אמר שהוא יכול, והסתכלתי לו בעיניים, במשך כמה שניות, בלי לדבר או להביע משהו, בדיוק כמו שהיה במסיבת יום ההולדת.
כולם התחילו להפריע פתאום באמצע השיחה, ובסוף דויד בכה וניסה לרוץ להרביץ לטלי, כולם תפסו אותו, ושניהם צעקו אחד על השני, לבסוף לקחו כל אחד למקום אחר ודיברו איתם…

ברגע הזה התחילו השיחות הפרטיות…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך