חברות עומדת במבחן החיים – פרק 8

story maker XD 21/08/2012 655 צפיות 2 תגובות

טלי התקשרה אלי, היא שאלה אותי איפה אנחנו ולמה לא הלכנו איתם או למה לא אמרנו להם שהלכנו?!
אמרנו להם שהם התנהגו אלינו מגעיל אז לא רצינו להיות איתם, ושאלנו למה אנחנו צריכים להתקשר אם הם להם לא אכפת בכלל?!!!
וכששאלנו למה הם לא התקשרו, הם אמרו שטלי איבדה את הטלפון, ודנה אמרה שיותר חשוב למצוא את הטלפון קודם ואז לדאוג איפה אנחנו!!
לא משנה אפילו אם היינו נחטפות על ידי פדופיל!!! (ואני לא אחת פרנואידית!!!)

לאחר מכן, עדי לא רצתה שאני יעשה עכשיו מריבה ענקית מכל הסיפור אז הייתי חייבת לשתוק, וזה היה קשה במיוחד כי ישנתי אצל טלי ביחד עם עדי…

באותו לילה, עידו שולח לי "סיפרו לי שאת מאוהבת בי יא מטרידה", וכששאלתי אותו מי אמר לו את זה הוא אומר לי כל הזמן שהוא לא מספר ורושם לי "נא נא בננה" כמו ילד בן חמש!!!
וכששאלתי אותו אם זה אחת מהבדיחות המטומטמות שלו, הוא אמר זה לא, ואני התחלתי באמת להתעצבן, במיוחד בגלל שאחד – אני אוהבת את דויד, ושתיים – ביומולדת של גיא, בזמן השיחה שלי ושל עידו, עידו התקרב אלי מאוד, ונדבק אלי כל הזמן שהיינו בגן שעשועים, מה שגרם לי לחשוב שהוא מחבב אותי!!! (לאחר יום גיליתי שזה לא נכון!!!).
לבסוף הוא אומר לי שזה היה בצחוק ושאני לא צריכה לריב כל הזמן ולהיות כבדה ושאין לי חוש הומור!!!
רתחתי מכעס, ואני חושבת שסוף סוף היה מישהו שאי פעם כעס על עידו!!!

לילה אחרי, אני ומיכל אירגנו מסיבה לכבוד הרבה אירועים שהיו קרובים, וכששאלתי את עידו בשמה של מיכל אם אפשר לעשות אצלו את המסיבה הוא אמר שכן, וכשפירסמתי את הכתובת שלו במיקום האירוע, הוא התעצבן עלי, והתחיל לקרוא לי שקרנית ומניאקית, במקום לבקש פשוט שאני אשנה, מכיוון שזה לא עניין כזה גדול, תוך שנייה שניתי את מיקום האירוע, והוא התחיל לריב איתי!!!

אחר כך התחלנו שיחה מאוד עצבנית, בה כל אחד מאיתנו אמר מה שמפריע לו, ולבסוף הורדנו את הכעס, ואני לא יודעת אם השלמנו, אבל אני יודעת שאני פחות כועסת עליו עכשיו, כי סיפרתי לו כמעט (דגש על כמעט) כל מה שמפריע לי…


תגובות (2)

הי את עומדת להמשיך או מה?!?!?!?

19/12/2012 06:36

חחחח

19/12/2012 10:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך