HOPE
עוד פרק יבש מלא בשגיאות. בהצלחה כולם ._.

חברים- פרק 5- מכתב למנהל.

HOPE 31/08/2014 863 צפיות 5 תגובות
עוד פרק יבש מלא בשגיאות. בהצלחה כולם ._.

חברים- פרק 5- מכתב למנהל
—————————
הסתכלתי בקבוצה של העיתון וגיליתי שאמיל (המרושע) החליף את התפקידים של כולנו.
'לאור המדורים המשעממים שכתבתם, החלטתי להחליף את תפקידכם ולעבוד במשותפות,' אמיל כתב.
'מה זאת אומרת?' פליפ שאל.
'לא להתפרץ לדבריי פליפ חח, זה אומר שכל אחד מכם יעבוד בזוג עם מישהו, אך בתפקיד אחר, אני אציין עם מי אתם עובדים ומה תפקידכם בפרטי. אם יש טענות או בעיות, אין טעם לפנות אליי מפני שאני לא אטפל בזה, חח,' אמיל ענה.
אלוהים, אני שונאת את הילד הזה. ראיתי שקיבלתי הודעה פרטית ממנו.
'מכיוון שהמדור שכתבת, הוא הגרוע מכל החלטתי להעביר אותך למדור העיצוב ואת תעבדי בו עם רוס, החל מעכשיו.' הוא כתב לי.
הוא התחרפן? מה לי ולעיצוב?
'טענות, בעיות, הערות?' הוא הוסיף הודעה.
'לא משנה, לא אכפת לי.' הוא כתב לאחר שניה והוסיף סמיילי מזורגג.
'אני לא מאמין, הוא העיף אותי מהקבוצה ואמר שאני כותב סיפורים גרועים ומדור הספרות לא מתאים לי., אני שונא אותו, בא לי לרמוס את האיברים שלו כאן ועכשיו!' פליפ כתב בקבוצה שלנו ללא אמיל.
'אותי הוא דווקא השאיר במדור האופנה, אבל הוא אמר שהוא יוסיף אליי כתבת חדשה.'
'מה?! הוא החליף אותי?' הגבתי בקבוצה.
האמיל הזה מעצבן אותי בטירוף, מילא אם הוא היה מחליף את רואן גם, בכתבים אחרים.
'דרך אגב ג'ולין, את יודעת לעצב בפוטושופ?' רוס שאל אותי.
'ממש לא!' עניתי והוספתי סמיילי לחוץ.
'מה, אז למה הוא צירף אותך למדור שלי?'
'אין לי מושג מה האידיוט מתכנן לעשות.' כתבתי לו.
'אבל הוא כתב לי בהודעה פרטית שאם לא נצליח במדור הזה, הוא יעיף את שנינו.'
'מה?!' הייתי בהלם, האמיל הזה הוא מרושע אבל הפעם הוא חצה את הגבול.

'מי בעד שאמיל יעוף מהעיתון?' פליפ שאל.
'אני!' עניתי לו.
'אין לי בעיה איתו, אבל כל עוד הוא לא טוב אליכם, אז גם אני בעד!' רואן כתבה.
'אני חושב שגם אני.. כי, זה נראה שהוא ממש רוצה להעיף אותי.' רוס כתב.
'אבל איך נעשה את זה?' שאלתי.
'אפשר לכתוב למנהל קהילות הפרומים, שהניהול של אמיל גרוע, ושאנחנו רוצים מישהו אחר שיחליף אותו.' פליפ כתב.
'ואם לא נצליח לשכנע אותו?' שאלתי את פליפ.
'זה לא יקרה, לא במשמרת שלי!' פליפ הקרין זאת בביטחון.
'אז אני רואן, רוס ואתה נכתוב את המכתב ונשלח אותו למנהל?' שאלתי.
אני שואלת את פליפ הרבה שאלות, כנראה כבר שיגעתי אותו.
'אני די חושבת שכדי שנשלח את זה דרך משתמש אנונימי, כדי שאמיל לא יגלה מי התלונן.' רואן הציעה רעיון.
'אבל אם לא יאמינו לנו, ויחשבו שזה סתם מישהו משועמם ששלח את המכתב הזה?' רוס שאל.
פליפ הכין משתמש אנונימי, וכולנו הוספנו את החלק שלנו ואת מה שאנחנו חושבים על אמיל במכתב הזה.
שלחנו את המכתב למנהל, וקיווינו שהוא יגיב לנו בזמן הקרוב.


'טוב, עכשיו שסגרנו את הנושא הזה, מה שלומכם?' רואן שאלה.
'אני יכול לשתף אתכם במשהו?…' פליפ שאל.
'תמיד,' רואן כתבה.
'אם יש לכם חברה, שהיא נמשכת לנשים, הרבה יותר מאשר שהיא נמשכת לגברים, והיא משתפת אתכם בזה, אתם תשארו להיות חברים שלה?' פליפ כתב.
'זאת הנטייה המינית שלה, וזו הזכות שלה להתאהב במי שהיא רוצה מבחינתי, היא תמשיך להיות חברה שלי למרות הכל, וזה לא כזה ביג דיל…' רואן הביעה את דעתה.
'אני גם חושבת כמו רואן, אם היא חברה שלי, ונמשכת לבנות זה לא דבר שמשנה כלכך, כי זו הנטייה המינית שלה, זה לא שאני אתייחס אליה מוזר או משהו כזה, היחס מבחינתי לא ישתנה כלפיה.' אני כותבת.
לא הבנתי למה הוא שאל את השאלה הזו, הוא בטח רצה לבדוק איזה סוג של טיפוסים אנחנו.
'אתה בודק אם אנחנו הומופובים?' רוס שאל.
'לא, לא מה פתאום. פשוט יש לי חברה כזו שיצאה מהארון, וחלק מהחברים שלה החליטו להתרחק ממנה בגלל זה.' פליפ נראה לי מהסס.
'זה מעשה ממש מרושע מצידם, לי בכל מקרה זה לא כלכך משנה, לסבית או לא. היא חברה שלי וזה נשאר ככה.' רוס כתב.
'ואיך אתה עם זה שחברה שלך יצאה מהארון, זה מרתיע אותך?' רואן שאלה.
'ממש לא. אני רק חושב שהמעשה שהם עשו הוא לא הוגן. אבל אני לא רוצה שיתייחסו אלי באופן מוזר פתאום שאני חבר שלה.'
'אני אסכם את זה בשני מילים: שים זין, חבוב.' כתבתי לו.
'למרות הביטוי הגס, אני נאלצת להסכים עם ג'ולין.' רואן כתבה.
אני קצת בהלם מזה שבכלל מסכימים איתי במשהו, כל דבר שאני טוענת אני טועה בו. וכאן אני מוצאת חברים שיש בהם דעות משותפות לשלי. זה מרגיש נהדר.
'טוב אז אני רוצה לספר לכם משהו.' פליפ כתב.
'מה?' שאלתי. הייתי קצת במתח, כי הוא כתב את זה באיטיות.
'גיליתי את הסיבה שחברה שלי נפרדה ממני, דיברנו לא מזמן. אך בחרתי לא לשתף אתכם בסיבה, כי חשבתי שתחשבו שאני מוזר,
היא אמרה שכל הזמן הזה היא אהבה אותי, אך היא יכלה להרגיש שזה לא היה הדדי. וכשחשבתי על זה, תהיתי אם באמת נמשכתי אליה כל הזמן הזה. ניסתי לשכנע אותה שאני אוהב אותה, שאני רוצה שנחזור, ושלא תסיר בי ספק. אבל כשאמרתי לה את זה, לא האמנתי אפילו לעצמי כשאני אומר את זה. היא החליטה להיפרד ממני, כי מעולם לא נמשכתי אליה. אמרתי לה שאני מצטער שכל הזמן הזה לא הצלחתי להביע זאת. והאמת שהרגשתי זאת ברגע שהבטתי במישהו אחר, במורה שלנו להיסטוריה, וככל שהזמן עבר עם החברה שלי, הבנתי יותר ויותר שאני נמשך לגברים. במילה אחת, אני גיי.' הוא כתב את ההודעה הארוכה.


תגובות (5)

,. = ,/.
אהבתי^^^ מחכה לפרק שש אחממממ <:
אוהבת♥ [לא יותר מליני♥]

31/08/2014 14:15

פליפפפפ, כבר חשבתי שאני יכולה לאנוס אותךךך [שנהב אשתי, לא אישי. אני פשוט אוהבת אותו].
והופ, מה חשבת לעצמך?? חשבתי שיהיה לו רומן עם הדמות הראשית [ששכחתי את שמה. ג'ולין? הזיכרון שלי עילג><].
תמשיכי!

31/08/2014 17:45

XD סליחה סליחה, אל תדאגי הרומן יהיה בעיצומו מתישהו ואני מבטיחה לך שהוא לא יהיה פחות טוב מהרומן שחשבת לעצמך שיהיה ,סליחה שהטעתי אותך XD

31/08/2014 18:07

:| מה?!?! פיליפ? הוא נחמדוד ^^
אני ממש אוהבת אותו עכשיו! הוא נראה לי חבר-ידיד נחמד!
תמשיכי בבקשה ^^

31/08/2014 19:27

מצחיק אותי שרוס עדיין בסיפור XD
בכל מקרה, כתיבה מעולה כרגיל, אין שגיאות ממהירות (הפעם אין לי מה לתקן XD)
פרק יפה, מחכה לפרק 6!

01/09/2014 16:31
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך