**liron**
מקווה מאוד שאהבתם את הפרק :):)
ואני מקווה שיהיו יותר תגובות ויותר צפיות......P;

חטופה! פרק 5

**liron** 20/11/2012 1017 צפיות 5 תגובות
מקווה מאוד שאהבתם את הפרק :):)
ואני מקווה שיהיו יותר תגובות ויותר צפיות......P;

מייק וגיימס הסתכלו אחד על השני ואז עליי..והתפוצצו מצחוק. מה כבר אמרתי לעזאזל???
"זה מה שמדאיג אותך?" שאל גיימס מתוך צחוק. "אממ כן..מה לא??"שאלתי בבלבול.
"לא!"ענו שניהם ביחד מנגבים את דמעות הצחוק מענייהם. "טוב..אז כניראה שאין בעיה"אמרתי בחיוך.
הם חייכו גם. "אל תדאגי אמה,אני לוקח אותך על חסותי!"אמר מייק וחיבק אותי.
הרגשתי קצת כמו ילדה שמרחמים עלייה אז מתנהגים אליה יפה,וזאת אחת הסיבות שלא רציתי לספר לאף אחד.
ובכלל..אני חושבת שהוא עושה את זה רק בגלל בפרסום,רק בגלל שהתקשורת תכתוב עליו דברים טובים.
"אבל..יש דבר אחד שאני לא רוצה שיקרה"אמרתי בקט והתנתקתי מחיבוקו של מייק.
"דברי"אמר מייק בחיוך.
"אפשר לשמור על זה בסוד,הרי אף אחד לא צריך לדעת שאני גרה אצל מייק פיינטון,או..קיי?"שאלתי בחשש.יש מצב שעכשיו הם מעיפים אותי לקיבנימט.
"בטח,גם לא התכוונו לספר"אמרו ביחד.
"תודה"חייכתי והם אליי.
"עכשיו את בטח רעבה..רוצה לאכול?"שאל גיימס,
הנהנתי במהרה והם החלו לצחוק..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ישבתי עם גיימס בסלון בזמן שאמה אכלה משהו במטבח.
"מייק אתה רוצה שאני אדבר עם ההורים שלי?" שאל אותי גיימס.
"למה שתדבר איתם?"שאלתי בתהייה.
"הרי לא יתנו לך לרשום את אמה לתיכון,אסור לך..היא חייבת אישור מבית היתומים שלה."אמר לי.
"כן..אבל מה ההורים שלך יעשו?"שאלתי.
"לא יודע..ישקרו שהיא הבת שלהם או משהו כזה.."אמר.
"כן בטח..רק ההורים שלך"אמרתי צוחק ומתרווח על הספה.
"יש לך רעיון יותר טוב?"שאל בכעס.
"יש לי רעיון הרבה יותר טוב!"אמרתי בחיוך תחמני. "לך תביא לי ת'אייפון" אמרתי מתמתח.
"נוו אין לי כוח מייק" אמר גיימס.
לפתע ראיתי את אמה יוצאת מהמטבח לכיווננו.
"לא צריך יעצלן" אמרתי לגיימס במהירות.
"הוו שלום גם לך,שבעת?"אמר גיימס כשהבחין באמה.
"התפוצצתי!!"אמרה בחיוך והחזיקה בבטנה. חייכתי. לפחות היא לא מדוכאת כאן.
"טוב..אני חושבת שאני אלך לחדר שלי.."אמרה .
"אוו לא.אין מצב..בילית בחדר הזה יותר מידי זמן.את רוצה שאני יראה לך את השכונה,אנחנו רחוקים מאוד מבית היתומים שגרת בו. חשוב שתכירי את האזור" אמרתי בחיוך. מנסה להיות ידידותי כמה שאפשר.
לפני שהיא הספיקה להוציא הגה מפייה. סיסי התפרצה לבית.
"שלום"אמרה בחיוך גדול
היא רצה לחבק אותי. "שלום גם לך"אמרתי בחיוך.
"היי מאמי. תשאל איך היה ביפן"אמרה בחיוך.
"אהמ..אהמ.."אמר גיימס מחכה ליחס.
"גיי,היוש"אמרה בחיוך מזוייף וחיבקה אותו חיבוק רפוי. "ומי את?"שאלה את אמה.מנסה להראות עד כמה היא נחמדה אבל לא כלכך הלך לה כי..-היא לא נחמדה!
"נעים מאוד אני אמה.."אמרה אמה בחיוך מתוק כל כך.
"ואממ..מה אמה עושה פה?"שאלה אותי בעוד היא עדיין בוחנת את אמה.
"אני אסביר לך אחר כך"אמרתי, מנסה לחשוב על תירוץ טוב. כבר ניגמרו לי כל התירוצים!! מה לעשות שכולן נמרחות עליי בכל טקסי האוסקר וטקסי השטיח האדום..
"אוקיי..אני מקווה שזה יהיה טוב"אמרה סיסי מצפה לתירוץ טוב הפעם אמרה בארסיות.
אני חייב לזכור להיפרד מהסיסי הזאת,שנתיים שלמות הספיקו לי לגמרי!
הסתכלתי על אמה שהביטה בי במבט מתחנן. סימרתי לה בפרצוף שאני לא מתכוון לגלות ושלא תדאג. איכשהו היא הבינה את הפרצוף והנהנה לאות תודה.
"אוקיי מאמי בואי נעלה לחדר שלי"אמרתי מנסה להרחיק אותה כמה שיותר מאמה המבוהלת.
"נכון מאמי..יש לנו הרבה דברים להשלים.."אמרה לי סיסי בסקסיות ונמרחה עליי.
אוככ היא חייה בסרט אם היא חושבת שאני הולך לשכב איתה!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"רגע..אל תגיד לי שהם הולכים עכשיו ל..אתה יודע.."שאלתי את גיימס לא מבינה..
"זה בדיוק מה שהם הולכים לעשות."אמר באדישות.
התיישבתי לידו על הספה.
"היא יפה"אמרתי.
"כן..היא יפה,אבל מכשפה"אמרה גיימס והסתכל עליי בחיוך.
אוף אני כל כך מקנאה בה,היא כל כך רזה ו..יש לה שיער חום גולש ופיני בובה שמסודר יפה ועיניים בצבע חום שוקולד. והמחשוף שהיא לובשת,חצי ממנו אני לא מעזה ללבוש.

לפתע שמענו צעקה מחרישת אוזניים .
"אני-לא-מאמינה-!"זה היה הקול של סיסי.
היא רצה במדרגות כולה בוכה ומייק אחריה. "ושתדע לך,שאני לא אסלח לך על זה בחיים"צעקה עם הקול הצפצפני שלה לעבר מייק האדיש.
היא יצאה מהדלת.
"נוו..איך הלך?"שאל גיימס באדישות את מייק שהתקדם לעברינו.
"כמו שראית.."אמר מייק."היא לקחה את זה יחסית טוב" הוסיף.
גיימס התחיל לצחוק ואז אמר "כן..זוכר את זאת שרצה למטבח ואיימה עלייך עם סכין בשר"שאל.
"כן"ענה מייק תוך כדי צחוק.
ואני ישבתי בצד והייתי מזועזעת..מה?! למה ככה הוא מתנהג לחברות שלו. ומה הוא צוחק עליהן אחרי שהן נפגעות ככה,הם חסרי לב!


תגובות (5)

תמישכיי

20/11/2012 11:05

aשיט פיספסתי איזה שלוש פרקים..עפתי להשליםםםם ;)

20/11/2012 11:24

יאיוווו מדהיםםםםם!!
הם באמת אכזריים אם אני אדע שהאקס שלי הוציא עליי מילה אחת רעה,הוא מת!!!
אבל אין מצב שזה יקרה,הוא חולה לי על התחת…חחיחיחיחי [אמרתי תחת..זה גס XD..]

20/11/2012 11:43

תמשיכי ותחת זה גס חחחחחח

20/11/2012 12:23

תמשיייייכי D:

20/11/2012 12:42
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך