Life for you
אהבתם? לא אהבתם? כיתבו לי בתגובות את דעתכם? וספרו לי מה דעתכם!
היכנסו לפרופיל שלי וקראו עוד סיפורים שכתבתי! ^_^

חטיפה פרק 14 את מי להקריב?

Life for you 03/07/2013 716 צפיות 2 תגובות
אהבתם? לא אהבתם? כיתבו לי בתגובות את דעתכם? וספרו לי מה דעתכם!
היכנסו לפרופיל שלי וקראו עוד סיפורים שכתבתי! ^_^

"הרבה זמן לא דיברנו את לא חושבת?" אמר פיטר בקרירות.
"מה אתה רוצה?" גמגמתי.
"לא הרבה… לא הרבה…" היה נשמע מרוצה.
"תשמע עם באתה עוד פעם לאיים או…"
"לא באתי לאיים חמוד'לה" קטע את דבריי. "איתך גמרתי…" נאנח בקלילות.
"אז מה את רוצה שהתקשרת אליי?!" הסתכלתי מסביב לראות שלא שומעים את השיחה.
"אני רוצה את החבר הקטן שלך.." לחש בטלפון. באתי להטמוטת, הייתי כו קפואה שלא ידעתי מה לעשות באותו רגע.
"אאא…" נחנקתי מפחד והסתכלתי לעבר דלת חדר המנהלת.
"אני יודע איפה את נמצאת עכשיו.." צחקק לשנייה ומיד הפסיק.
"למה את רוצה אותו?!" רעדתי.
"לא עניינך.. אני מציע לך לא לדחוף את האף שלך לעניינים שלא שלך.." איים בחלקלקות.
"אני נשבעת לך אני יעשה כול דבר..רק על.." גמגמתי מרוב יללות. "על תיקח אותו. אני.."
"אני מצטער את העסקה שלי איתך כבר הפסקתי ממזמן כשראיתי שאת מתעמקת בלהישאר קרירה וחלשה.." תקע אותי במשפטי. נשכתי בשפתיי מרוב עצבים.
"איפה אתה עכשיו.." אמרתי בקול נמוך. פיטר צחק בטלפון. "מה אתה צוחק יא חולה!"
"בואי ננסה להרגע ולהבין אחד את השני.. עם את עומדת לספר למשהו על השיחה הקטנה שלנו אני אהרוג אותו מיד אחר כך.. וזה כולל את סאם" אמר בשטניות בעודי מעיפה את מבטי שוב אל דלת המנהלת.
"אני יעשה כול דבר אני נשבעת רק על תיגע בוא.. את בכלל לא צריך אותו!" ניסתי לשכנעו.
"אני רוצה להרוג אותו! זה מספיק ברור?!" הרים פיטר את קולו.
"מה תעשה עם אסרב.." יללתי בעודי מזילה דמעות.
"עם את תסרבי פינוקי אני אדאג לזה שאמא שלך תהיה בביקור אצלי.. ואולי היא לא תחזור.." לחש.
"אני באמת שואלת.. למה לך להרוג את סאם? הרי אבי בכלא אתה משוחרר והשוטרים אינם יודעים איפה אתה!"
"הם יודעים את האזור שאני בו ולכן אני בורח כי משהיא סיפרה להם.." אמר בזעם. "יש לך עשרים וארבע שעות להחליט מה את עושה.."
"בבקשה פיטר.."
"עם לא תחזרי אלי בזמן" תקע אותי שוב ושוב. "אני אקח אותו בעצמי.." אמר פיטר את מילתו האחרונה וניתק. נשאנתי על הגדר בוכה ומעסה את מצחי. עברו כמה דקות וישבתי מקופלת בעודי נשענת על גדר הזכוכית, בוכה… סאם יצא מחדר המנהלת והמנהלת נשארה בחדרה.
"נחשי מי הולך ללמוד בפנימיה בשנה הבאה?!" אמר שמח ועליז.
"מי?" אמרתי בלחש ללא מחשבה.
"נו באמת…" צחק מאושר. "אני! המנהלת קיבלה אותי!" אמר סאם והביא לי את הדף.
"את בסדר?" שאל. הסתכלתי על פניו של סאם מלמעטה רק חושבת מה אני עומדת לעשות… להקריב אותו או את אמא.. מה אני יעשה…?

המשך יבוא…


תגובות (2)

*להתמוטט
מתח ~~~
תמשיכי

03/07/2013 11:03

חחח תודה על תגובתך ^_^ אני אשתדל להמשיך בשבת הבאה!

03/07/2013 11:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך