Life for you
אהבתם? לא אהבתם? כיתבו לי בתגובות!

אתם מוזמנים להיכנס לעמוד שלי ולראות עוד סיפורים שכתבתי :)

חטיפה פרק 2

Life for you 13/05/2013 1405 צפיות 4 תגובות
אהבתם? לא אהבתם? כיתבו לי בתגובות!

אתם מוזמנים להיכנס לעמוד שלי ולראות עוד סיפורים שכתבתי :)

קמתי בבוקר וחיכתה לי ארוחת בוקר מאובשת ומסריחה. הכרחתי את עצמי לאכול בכל זאת, לקחתי את הלחם המיובש והתכלתי לאכול אותו…
עדיין הייתי בלחץ.. לא היה לי במה להעזר לפרוץ את הדלת או לצאת מהחלון… היו בו סורגים. חיפשתי עם יש לי סיכה בשיער אבל לא היה לי… זרקתי את הלחם בעצבים על הצלחת הלבנה, קיפלתי רגלים לעברי ונשאנתי לקיר…
"לעזאזל איתך!!" שמעתי צרחות מי למעטה… התקרבתי לדלת וניסיתי להקשיב.
"אני מצטער.. סליחה…" שמעתי קול חלש. זה היה נשמע כמו ילד… ילד מפוחד…
"מצטער, מצטער!!! נכון?!" חיקה פיטר את הילד בצווחות.
"אחח!!" שמעתי את הילד צורח, כיאלו הוא הרביץ לו… הלוואי ויכולתי לעזור.
"טוב ג'ונסון יאללה צריך לזוז לקנות אוכל ואתה שומר על הפרחה שלמעלה…" פיטר אמר לילד…"ועם אני מגלה שאתה מבריח אותה אני נשבע לך שאתה תהיה הקורבן הבא שלי!" צעק לילד. "קח את המפתח ותראה עם היא גמרה את האוכל…" שמעתי תריקה חזקה והתרחקתי מהר מדלת הכניסה.
שמעתי את הילד עולה במדרגות לאט ובא לפתוח את הדלת עם המפתח. פחדתי שהוא ירביץ לי או משהוא עם לא אגמור את האוכל. מהר לקחתי את הצלחת וזרקתי את האוכל דרך החלון עם הסורגים ומיד התיישבתי על המזרן מקופלת. שמעתי את הדלת נפתחת חלש.
"שלום, באתי לקחת לך את הצלחת שלך…" הילד אמר בלחש מפוחד. נעצתי בוא עיינים… פחדתי להתיידד איתו הוא בכול זאת עבד איתם…
ראיתי שהוא השאיר את הדלת פתוחה, בזמן שהוא הכניס את הסכום והצלחת לתוך השקית החלטתי לקחת את ההזדמנות לברוח. קמתי במהירות דחפתי אותו לקיר, הוא חטף מכה והסתחרר, מיד רצתי החוצה, ירדתי במהירות אבל הוא רץ אחרי… התחלתי להעיף מבטים מיסביב להסתכל איפה יש נשק. ראיתי על השולחן ורצתי לשם, לא הספקתי והוא תפס ברגלי ומשך אותם כדאי שאפול, הייתי על הרצפה מתחת לשולחן מצאתי שם מקל ארוך והכאתי בראשו.
"תתרחק!!" צעקתי בעודי מאיימת עליו עם המקל,זחלתי מחוץ לשולחן והתקרבתי לדלת..
"חכי! את לא מבינה אני לטובתך! אני גם ניסיתי לברוח אבל…" התחיל לגמגם לי.
"אתה יודע קשה לי להאמין במילה שלך! אתה בכול זאת פושע!!" צרחתי.
"נכון! נכון.. אבל תקשיבי! אני ברחתי מפה והם כל הזמן תפסו אותי מחדש…"
"תבוא איתי!" אמרתי לו בלי בושה.
"אבל…"
"אבל מה?! אין לנו הרבה זמן! אני הולכת!!"
"אני אבוא!!" צרח.
שנינו רצנו החוצה, פשוט רצנו לא ידענו לאן. היה איזה יער לפנינו אז רצנו לשם… ומשם כבר נעצרנו ושכבנו על הדשא… ושאלנו את עצמנו איך נמשיך מכאן…

המשך יבוא…


תגובות (4)

תמשיכיי

13/05/2013 13:43

תמשיכי

13/05/2013 14:15

יפה נורא! אבל שימי לב יש לך שגיאות כתיב למשל: התחלתי כותבים ולא התכלתי. יש לזה פירוש אחר לגמרי. טריקה זה לטרוק את הדלת ולא תריקה . אם יש לך קו אדום מתחת כשאת כותבת סימן שזה שגיאה ואת צריכה לתקן. אבל יש לך פוטנציאל אדיר בלי השגיאות הקטנות האלה! תמשיכי כך .(כן אני מורה מעצבנת ^^)

29/05/2013 11:05

חחחח תודה לכולכן :)

08/06/2013 14:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך