Life for you
אהבתם? לא אהבתם? כיתבו לי בתגובות :)

אתם מוזמנים להכנס לעמוד שלי ולראות עוד סיפורים שכתבתי :)

חטיפה פרק 4

Life for you 14/05/2013 1116 צפיות 4 תגובות
אהבתם? לא אהבתם? כיתבו לי בתגובות :)

אתם מוזמנים להכנס לעמוד שלי ולראות עוד סיפורים שכתבתי :)

רצנו כמו מטורפים והתחיל להחשיך…
"נו לאן הולכים?!" צרח לי סאם..
"אני לא יודעת טוב?!" צרחתי בפניקה. לרגע נעצרתי והסתכלתי על העצים, עלה לי רעיון שלא הייתי מוכנה להפסיד.
"בוא נתפס על העץ!" לחשתי לו.
"הם יתפסו אתנו!" אמר בפניקה.
"הם לא! יש פה מליון עצים… איך ניתפס?"
"טוב יאללה תתפסי…" אמר בזלזול אבל לא התרכזתי בתשובתו פשוט תיפסתי על אחד העצים וסאם אחרי. הגענו כמעט לראש העץ והתיישבנו על ענף עבה.
"אני אומר לך ראיתי אותם הולכים לפה…" העוזר של פיטר אמר.
"אז הם לא פה.." פיטר אמר ונתן לו פליק על הראש. לא הוצאנו הגה רק הקשבנו לשיחה שלהם.
"שאני אתפוס את הברנש הקטן הזה…"
"טוב מה כבר יש לנו לעשות עכשיו?! אתה לא קולט פיטר?! הם עושים מיאתנו כלבים שרודפים אחרי הזנב שלהם! למה אנחנו ממשיכים לרדוף אחריהם?!"
"כי האבא של המפונקת הזאת חייב לי כסף מהפוקר והוא לא מחזיר לי.." כשפיטר אמר את המשפט הזה הייתי בשוק… אבא? משחק בפוקר?! בגלל זה הוא יצאה בערבים החוצה? בגלל שהוא התמכר לפוקר אז הם חטפו אותי?! התחלתי לבכות לסאם, הוא פשוט סתם לי את הפה שאני לא הוציא יבבות או משהו..
"הם תכף ילכו.." הוא לחש לי, אני חושבת שהוא חשב שאני בוכה בגלליהם.
"אני לא מוכן לוותר על הפרחחים האלה…" פיטר אמר בקול נמוך…
"אתה לא מבין? הוא בחיים לא יחזיר לך את הכסף עד שתחזיר לו את הבת שלו!" העוזר שלו צעק.
"סבבה… תן לי לעשות שיחת טלאפון…" פיטר אמר, זה שבא איתו נתן לא פלאפון והתחיל לחייג למישהו.
"אהלן… ג'ונתן… תגיד לי… אתה מחפש את הבת שלך במקרא?" פיטר צלצל לאבא שלי כנראה להלחיץ אותו. "נו למה לצעוק לעזאזל? משפחה של קופים… תקשיב עם אתה רוצה את הבת המפונקת שלך אתה שולח לי בדואר את הכספים שאתה חייב לי…" ידעתי שלאבא לא יהיה איך לשלם לפיטר את הכסף… "אהה רגע אתה מנשה להפחיד אותי בזה שתתקשר למשטרה? טוב… ואיך תגיד להם שאתה משחק פוקר? האא?!" פיטר צרח בטלאפון וניתק. הם חזרו בחזרה לכיוון הבית הנטוש ואני וסאם התחלנו לרדת מהעץ.
"יאללה צריך להתקדם…" סאם אמר לי.
"קשה לי לקלוט שאבא שלי שיקר לי מאחורי הגב…"
"תשמעי גם לי קשה לשמוע שי לך אבא כזה, על תעלבי כן אבל בת'כלס פיטר צודק… אבא שלך צריך להחזיר לו כסף…"
"אז זה הדרך לבקש?! לחטוף את הילדה שלו?!" צרחתי.
"לא! אני לא אומר שזו הדרך! אבל מה שכן עם אבא שלך ימשיך להיות בחובות אז תחשבי מה פיטר כבר יקח?"
"טוב עזוב… בוא נמשיל ללכת לכיוון של הבית שלי…"

המשך יבוא…


תגובות (4)

תמשיכי

14/05/2013 13:14

יפה! כתבת את זה כבר אני רואה את כול הפרקים של חטיפה

29/05/2013 11:14

יפה! כתבת את זה כבר אני רואה את כול הפרקים של חטיפה

29/05/2013 11:14

תודה לשתייכן!!! :)

09/06/2013 14:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך