Life for you
אהבתם? לא אהבתם? כיתבו לי בתגובות! מאוד חשוב לי דעתכם! ! !

אתם מוזמנים להיכנס לפרופיל שלי ולראות עוד סיפורים ושירים שכתבתי :)

חטיפה פרק 7

Life for you 22/05/2013 866 צפיות 4 תגובות
אהבתם? לא אהבתם? כיתבו לי בתגובות! מאוד חשוב לי דעתכם! ! !

אתם מוזמנים להיכנס לפרופיל שלי ולראות עוד סיפורים ושירים שכתבתי :)

סאם יצא מחדר המנהלת, המננהלת סגרה אחריו את הדלת ונשארה בחדר, קמתי מהרצפה והסתכלתי עליו במבט שואל, הוא היה נראה מאוכזב…
"מה?! לא… לא קיבלו אותך?!" שאלתי.
"בעיקורן כן… אבל… סיפרתי למנהלת… שלא… שלא למדתי כול כך בשנים האחרונות…" אמר בגמגום.
"נו ו…? זה עד כדאי כך רע?!"
"לא… היא פשוט אמרה שהיא צריכה לחשוב על ההחלטה…" סאם אמר והעביר יד בשערותיו.
"טוב לא נורא… תהיה אופטימי בן אדם! מקסימום לא יקבלו אותך אז תגור אצלי… לא קרה כלום…"
"עלק לא קרה כלום! עם אני לא אתקבל ג'סיקה?!"
"אז נמצא מקום אחר על תדאג! עד אז אתה תגור איתי!"
"אני בלחץ…"
"בסדר להיות בלחץ… תירגע…"
"טוב יאללה כבר לא נעים לי להיות במקום הזה בואי נתחיל לחזור לבית שלך…"
"טוב יאללה אולי אמא שלי הגיע…" אמרתי שתוך כדאי הלכנו לכיוון המדרגות… סאם בה לומר לי משפט אבל מיד עצרתי אותו.
"על תדבר פה על כלום… שומעים אותנו…" לחשתי לו. סאם הסתכל מסביב וחיפש מצלמות תוך כדאי שירד במדרגות. היינו ביציאה של הפנמיה והלכנו לכיוון הבית שלי.
"זה נראה מקום מפחיד ג'סיקה…" סאם אמר בפחד.
"לא, לא.. זה לא נורא! לא מתקמצנים שם עד כדאי כך…" עניתי לו. המשכנו ללכת וראינו מכונית מתקרבת אלינו בגז.
"מה הוא מנסה לדרוס אותנו?!" סאם צעק. ניסיתי לזהות את הנהג והצלחתי….
"רוץ!!! רוץ!!!" צעקתי, משכתי ביד של סאם והתחלנו לרוץ.
"מי זה? את מי ראית?!" סאם צעק.
"זה היה פיטר!!!" צרחתי. לא הינו מספיק מהירים ליד המכונית הוא עצר לידנו והרגיע אותנו. התרחקנו אחורה, סאם הסתיר אותי עם גבו.
"זה בסדר פרחחים… רק רציתי לומר לך ג'סיקה שאבא שלך… בכלא…" פיטר לחש לי. התקרבתי למכונית שלו והייתי בטוחה שהוא עובד עליי.
"איפה אבא שלי?!!" צעקתי.
"כמו שאמרתי בכלא, אמא שלך יודעת על זה…"
"הוא לא אשם בכלום…"
"תיתפלי המשטרה מטפלת גם באנשים שמשחקים פוקר…"
"איך אתה לא מתביש… אתה הייתה אמור להיות בכלא!"
"לא, לא… חס וחסיססה… אני איש טוב… מה קרא לך?"
"אתה מחליא אותי…"
"למה אכלתי משהוא לא טוב?!"
סאם החזיק בכתפי וקירב אותי אילו… פיטר הסתכל על סאם במבט רצחני ממש… פיטר יצא מהאוטו. שנינו התרחקנו.
"עכשיו פינוקי… יש לי שיחה עם החבר הקטן שלך" פיטר לחש ודחף אותי על הדשא. סאם מיד ניסה לגשת לעזור לי לקום, פיטר טפס בחולצתו ונתן לו בוקס לפרצוף.
"סאם!!!" צרחתי וקמתי.
"תחזרי לשבת פינוקי!" פיטר צעק ודחף אותי לדשא. לא ראיתי איך נמשך בדיוק המכות בינהם עצמתי עיינים והתקפלתי על הרצפה. שמעתי עוד מכונית מתקרבת, המכונית עצרה ומשהו יצא מהאוטו. התיישבתי וראיתי שוטר רץ לפיטר מחטיף לו וקושר אותו באזיקים.
"אדוני השוטר יש לי סיבה טובה לכך! תאמין לי!!" פיטר צעק.
"כן… את זה תספר לבית המשפט שיכנסו אותך לכלא…" השוטר אמר. קמתי במהירות וצעקתי. "אדוני השוטר האיש הזה שיחק בפוקר והפליל את אבא שלי!!!" השוטר היה המום. הוא הכניס בכוח את פיטר למכונית משטרה ופנה בחזרה אליי.
"קודם כול צריך לטפל בחבר שלך" השוטר אמר.
"ידיד…" אמרתי. עזרנו לסאם לקום הייתי בוכה.. השענו אותו על העץ ואני והשוטר דיברנו.
"תיראי זה טוב שאמרת לי… אבל כולם יודעים שפוקר אמיתי עם חובות אצלנו מיחוץ לחוק… אז צר לי אבל זה מגיע לאבא שלך… הוא השתחרר במהירות…" השוטר ניסה להמשיך את משפטו, עצרתי אותו ואמרתי. "לכמה זמן אבא שלי יהיה שם?!"
"תראי אני צריך לדעת את התיק שלו ואנחנו נתקשר לאמא שלך… בכול מקרה הזבל הזה שהכנסתי למכונית ישב הרבה זמן שם…"
"טוב… תודה…"
"אין בעד מה…" חייך השוטר ובא להיכנס לאוטו… "אני לא מאמין!" השוטר צעק.
"הכול בסדר?" שאלתי. השוטר הסתכל עליי במבט של כישלון ואכזבה…"
"מה קרה?!" שאלתי בפחד..
השוטר גימגם ואמר "………….

המשך יבוא…


תגובות (4)

אידיוט, מתערבים שהוא ברח?!
חחח תמשיכי (;

22/05/2013 12:32

אני ישתדל לעלות את הפרק הבה במחר או מוחרותיים ואת תראי :) תודה על התגובה!

22/05/2013 12:48

נראה לי שהוא ברחחחח………

07/08/2013 09:45

חחח תודה!

07/08/2013 10:24
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך