ספיר♥
זאת הייתה ההקדמה, תגידו לי מה דעתכם אם אהבתם אני אמשיך ☺

חיוך מזויף – הקדמה

ספיר♥ 04/07/2014 655 צפיות 4 תגובות
זאת הייתה ההקדמה, תגידו לי מה דעתכם אם אהבתם אני אמשיך ☺

היי, שמי אלמוג, אני בת 13 כיתה ח' אני הילדה הכי קטנה ונמוכה בכיתה שלי .
זה ממש סבל. כולם צוחקים עליי וקוראים לי גמדה.
אני בת להורים עשירים: הגר ויואב , יש לי 6 אחים, כן זה המון.
אז ממי להתחיל ? נועה האחות הבכורה , אחר כך איתי, אחר כך יונתן, אחר כך אני , אחר כך נופר, אחר כך גילי ואחרונה עדי שנולדה לא מזמן.
למרות שיש לי המון אחים אני מרגישה לבד כל הזמן, אין לי חברות בכיתה בכלל.
כולם חושבים שאני סנובית בגלל שאני עשירה, אבל זה כ"כ לא נכון אני מנסה להיות הכי צנועה שיש . אבל נופר,יונתן ואיתי שוויצרים ובגלל שאני אחותם כולם חושבים שאני כמוהם.


תגובות (4)

הממ… יש לי אחים, אבל בחיים שלא חשדו אפילו שאני כמוהם. אנחנו מאוד שונים.
אני כמובן חכמה, ויפה, ומוכשרת וכל זה. XP
אני אישית אוהבת יותר הקדמות בהן הדמויות לא מתארות את עצמן, אלא שאנחנו מבינים מהסיטואציה – אבל זו רק הקדמה. בינתיים נראה מעניין :)

05/07/2014 00:02

שלוםםםם♥ ברוכה הבאה לאתר ;-]
אני אתחיל את מה שאני חושבת בתור ביקורת, אל תעלבי נסיכה:)
בהקדמה אמור להיות הרעיון הכללי של הסיפור. לא הדמות הראשית עם הגיל המראה וכל שאר הפרטים. ממליצה לכתוב את זה מנקודת מבט שלישית [=כללית].
יאמר לזכותך שלא כתבת שהיא פרחה ומושלמת… ^__^
אגב, התחלת בהתחלה עם הגיל שלה והשם. אחר כך המשכת לנושא הבית ספר. אחריו למשפחה. וחזרת לבית ספר. ושוב למשפחה.
לגבי סדר האחים, זה לא רלוונטי ממש -,-

אני מציעה לך להתחיל עם פרק ראשון ללא הקדמה. אוהבת♥ קבלי הכל בהבנה:)
הכבוד הוא לי להיות בין הקוראים של סיפורך הראשון באתר!

05/07/2014 00:06

אוי, מה, היא חדשה?
אופסי *-*
טוב, אני לא מבינה יותר מדי בהקדמות, אבל מסיפורים אני מכירה את העניין של פרולוג, שזה באמת מזכיר יותר את מה שמילים תיארה.
בכל מקרה, ברוכה הבאה ובהצלחה! :)

05/07/2014 00:39

העלתי פרק ראשון ^^

05/07/2014 00:45
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך