מי רוצה את נטשה מתה?
חחחח
המשך יבוא וחג שמח לכולם

חייה של נערה מקסיקנית פרק 11

27/05/2012 639 צפיות תגובה אחת
מי רוצה את נטשה מתה?
חחחח
המשך יבוא וחג שמח לכולם

"היי אלמוני" אמרתי ואנרי חייך אלי ואמר "מתי תפסיקי לקרוא לי ככה"
"לא יודעת אני אוהבת לקרוא לך ככה" אמרתי וחייכתי והוא צחק "זה הופך אותי ליותר מושך?"
"אולי או אולי לא?" אמרתי והוא הסתכל אלי ואמר "אנה רציתי לשאול אותך כבר מאז שהתנגשנו במסדרון אם…" אנרי אמר והשפיל את מבטו
"אם מה?" שאלתי אותו והרמתי בידי בעדינות את ראשו והוא הסמיק ואמר "אם תרצי לצאת איתי…?"
"אני מצטערת אבל יש לי חבר" אמרתי והסתכלתי אליו והבעתו השתנתה ונהייתה עצובה
"לא צריך להתראות אנה" אמר אנריק והסתובב והלך.
לאחר שהלך דפקתי את ראשי בקיר ואמרתי "איזה סתומה אני ,אני שברתי את הלב שלו"
פתאום ראיתי את רונה רצה אלי ושאלה "מה קרה יפה שלי?" ועניתי לה "אני בן אדם רע זה מה שקרה" והיא הביטה בי ואמרה "למה את חושבת שאת בן אדם רע?"
"כי הרגע אנרי הציעה לי לצאת ודחיתי אותו" והיא הסתכלה ואמרה "הוא היה חייב להבין,יש לך חבר"
"את צודקת" אמרתי והיא השיבה "אז אין לך בעיה שאני יצא איתו נכון?" ושנינו צחקנו והלכנו בידיים שלובות כאשר ראיתי את הדבר הכי רע שקרה לי בחיים…
את זאין מתנשק בלהיטות הם נטשה…

-נקודת מבט של זאין-

בהפסקה לאחר שאנה הלכה שנייה לשרותי נטשה נגשה אלי וחייכה את החיוך הזדוני שלה ואמרה
"אני רואה שה החברה המקסיקנית שלך לא פה"
"כן היא הלכה שנייה לשרותים למה מה רצית" שאלתי והיא נשענה על הקיר ואמרה "אותך"
היא התקדמה אל שפתי והתחלה לנשק אותם בלהיטות ואני הפסקתי אותה ואמרתי "תפסיקי נטשה גמרנו"
"אני מבטיחה להפסיק להציק לה ולך אם תנשק אותי" אמרה וחייכה אליי
ידעתי מה היא מסוגלת לעשות ופחדתי שהיא תפגע באנה.
הצמדתי אותה לגופי ואמרתי "בסדר אבל תזכרי מה הבטחת" והיא אמרה "אוקי ביבי שלי"
והתחילה לנשק אותי.
התנשקנו בלהיטות כאשר הרגשתי שמסתכלים אלינו

-נקודת מבט של אנה-

ראיתי את זאין מנשק את נטשה בלהיטות ואמרתי "סליחה שאני מפריעה לכם"
"את באמת מפריעה עכשיו לכי מכן" אמרה נטשה ואני ורונה הסתובבנו ללכת.
הלכנו לחצר כאשר התחילו לנזול לי דמעות ולפתע זאין צץ מולי ורונה אמרה "אני ישאיר אתכם לבד"
ולפני שעצרתי אותה היא כבר הלכה.
"מה אתה רוצה זאין?" שאלתי והוא אמר "אני מצטער אבל זה רק נשיקה"
"זה נראה כמו טיפול פה חודרני " אמרתי והלכתי משם אך הוא עצר אותי בכך שהחזיק בידי והצמ יד אותי אליו "עשיתי את זה בשבלך כדי שלא תציק לך אנה תאמיני לי"
"יש לך בעיה קטנה….אני לא מאמינה לך" אמרתי ורצתי משם
אך הוא תפס אותי ואמר "את לא הולכת עד שתשמעי את כל מה שקרה.."
"זאין תפסיק אתה מכאיב לי" אמרתי בעודי בוכה מכאב
והוא הסיק והסתכל עלי ואמר "מצטער לא התכוונתי"
"מאוחר מידי ,זה נגמר עכשיו לך אליה ותגמור את "טיפול הפה החודרני" שהפסקתי מקודם" אמרתי והלכתי משם בריצה ולא הסתכלי לאחור כאשר נתקעתי באנרי…


תגובות (1)

חחח אני מאוד רוצה את נטשה מתה !!! מוחעחעחעחעחע תמשיכי <3

28/05/2012 20:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך