A little SCANDAL
זה ניסיון לסיפור חדש, קצת שונה מהסיפור השני (פחות מדכא, אם תרצו) תגידו לי מה אתם חושבים ואם יש לכם הערות\ הארות אתם מוזמנים להגיב, אני אשמח לקרוא :) תודה שקראתם ומקווה שנהנתם :)

חיים אחרים – פרק 1, ניסיון.

A little SCANDAL 28/06/2015 572 צפיות תגובה אחת
זה ניסיון לסיפור חדש, קצת שונה מהסיפור השני (פחות מדכא, אם תרצו) תגידו לי מה אתם חושבים ואם יש לכם הערות\ הארות אתם מוזמנים להגיב, אני אשמח לקרוא :) תודה שקראתם ומקווה שנהנתם :)

"ליאו" שמעתי קול קורא בשמי שהעיר אותי משנתי, פקחתי את עיניי בחוסר רצון והבטתי אל התקרה "אין מצב שיתנו לי לישון כמו שצריך בבית הזה" מלמלתי לעצמי.
קמתי לישיבה ושפשפתי את עיניי, נאנחתי, אני לא אתפלא אם עכשיו רק 9 בבוקר.
הבטתי לעבר השעון שעל השידה, השעה הייתה 2 וחצי בצהריים. "וואו, אוקיי.. זה בכלל לא 9 בבוקר" אמרתי מופתעת מהעובדה שהצלחתי לישון קרוב ל15 שעות בלי הפרעה מצד המשפחה שלי.

"ליאו" שמעתי את הקול קורא שוב, זאת הייתה אמא שלי "אנחנו צריכים לצאת, את מוכנה?" שמעתי אותה צועקת בעוד קולה הולך ומתגבר. נשכבתי במהירות חזרה והעמדתי פני ישנה. "ליאו" לפתע פתחה את הדלת וגל אדיר של בושם התפרץ אל תוך החדר וכמעט חנק אותי למוות, היא לא מבינה שלרוקן חצי בקבוק בושם על עצמה לא יגרום לה להריח יותר טוב.
"את ישנה?! אנחנו צריכים לצאת, חשבתי שאת כבר מוכנה" אמרה וטלטלה אותי. ניסיתי בכל כוחי להתעלם ולהעמיד פנים שאני ישנה כל כך עמוק כדי שלבסוף היא תוותר ותעזוב אותי. "ליאו, אני יודעת שאת לא ישנה, קומי בבקשה" אמרה והחלה לדגדג אותי. אוח, היא תמיד עושה את זה. אני לא יכולה לעצור את עצמי מלפרוץ בצחוק ולבסוף חושפת את העובדה שאני ערה. "אוף אמא דיי!! את יודעת שאני שונאת כשאת עושה את זה" רטנתי בעודי מתגלגלת מצחוק.
"לא הייתי עושה את זה אם זה לא היה עובד כל כך טוב" חייכה. "נו יאללה קומי להתארגן" אמרה ומשכה אותי מהמיטה, "אני צריכה לצאת אז תצטרכי לנסוע עם גיא וניפגש שם" הוסיפה והתקדמה לכיוון היציאה מהחדר. גיא זה אחי הגדול, הוא כבר בן 23, עדיין גר בבית ומתפקד בתור קוץ בתחת להורים שלי, ולי כמובן. חוץ ממנו יש לי עוד 3 אחים, שתי בנות ובן. אחת מהם גדולה ממני והשניים הנותרים קטנים ממני, ילדת סנדוויץ'.
"היי אמא", קראתי שנייה לפני שעזבה את החדר והיא הסתובבה אליי, "את נראית מהמם" חייכתי. היא חייכה בחזרה והתקרבה אליי בשביל לחבק אותי "תודה אהובה שלי" לחשה באוזני ומיהרה לצאת מהחדר.
לא התחשק לי כל כך ללכת, רציתי להישאר ולחזור אל החלום המתוק שחלמתי על אהוב לבי, צ'אנינג טייטום, אחרי עשרות חלומות בהם היינו בשלב הדייטים הוא סוף כל סוף היה קרוב לנשק אותי , אבל ברור שחייבים להעיר אותי ולהרוס לי את הרגע.
עם כל חוסר הרצון, המסיבה הזו שאנחנו הולכים אליה, הייתה חשובה בשביל אמא.
זו הייתה מסיבת האירוסין שלה ושל הדביל הזה שבקרוב אצטרך לקרוא לו אבי החורג.
רק מלחשוב על כך עוברת בי צמרמורת, אני נשבעת שבחיים לא פגשתי אדם יותר דפוק ממנו. אבל היא אוהבת אותו, איכשהו, ואין לי הרבה מה להגיד בנושא. ובסופו של דבר, היא העיקר פה ותפקידנו הוא לעשות אותה מאושרת.
קמתי מהמיטה באטיות וזחלתי אל עבר חדר האמבטיה. שטפתי את פניי והטענתי את מברשת השיניים במשחה. הבטתי על השתקפותי במראה בעודי מצחצחת את שיניי, ואוו, להסתכל על עצמי אחרי שאני קמה משינה זה כמו להביט במפלצת, שיערי הזהוב הזדקר לגובה ונראה כמו שדה שיבולים לפני הקציר, פניי היו חיוורות ובגוון אפרפר ומסביב לעיניי היו שני עיגולים שחורים שהעניקו לי מראה מוזר של דוב פנדה.
"איך אנשים בכלל מדברים איתי?" מלמלתי לעצמי בצחוק.
"גם אני שואל את זה בכל יום" צץ לפתע גיא מבעד לווילון האמבטיה הסגור כשלגופו מגבת בלבד. קפצתי ממקומי בבהלה "מה אתה עושה פה?" צעקתי. "מה שאנשים בדרך כלל עושים במקלחת" חייך ודחף אותי קצת כדי לפנות לעצמו מקום ליד הכיור. "הדלת לא הייתה נעולה וגם לא שמעתי זרם של מים.." אמרתי עד שלפתע קלטתי אותו מביט עליי בערמומיות. "אתה לא.." אמרתי בהיסוס, הוא הנהן, "אני גבר יש לי צרכים" אמר בחיוך גדול.
"גיא!!!! חסר לך שאתה לא מחטא את הכל אחר כך" אמרתי בגועל "עכשיו אני לא יכולה להתקלח, לך תסביר עכשיו לאמא שאני מסריחה כי לבן שלה יש צרכים" דחפתי אותו ויצאתי מהחדר. המחשבה על כך שכנראה זו לא הפעם הראשונה שהוא עשה את זה במקלחת זעזעה אותי. חזרתי לחדרי והשפרצתי על עצמי קצת מי גוף מבושמים כדי שאריח טוב, פשטתי מעליי את הפיג'מה ולבשתי את השמלה השחורה שסבתא שלי קנתה לי ליום ההולדת ה-17, מזל שלסבתא יש טעם טוב בבגדים.
חזרתי לאמבטיה, למזלי גיא כבר לא היה שם. סירקתי את השיער העבה והארוך שלי עד שנראה סביר מספיק, התאפרתי קצת, שמתי את הבושם האהוב עליי וזהו הייתי מוכנה.
ירדתי במדרגות אל קומת הקרקע וראיתי את גיא מחכה על הספה.
"אני מוכנה, נזוז?" קראתי. הוא סובב את ראשו לכיווני ופיו נפתח בתדהמה "מי ידע שאחותי כל כך יפה" אמר בחיוך. צחקקתי, "וואו, האם גיא הילר החמיא לי כרגע? אני כנראה חולמת." עניתי. "כנראה באמת" אמר בצחוק. התקדמנו אל עבר היציאה כשאני בעקבותיו של גיא, נכנסנו אל האוטו והתחלנו בנסיעה. "דרך אגב, גם אתה לא נראה רע בכלל" אמרתי "אם לא היית אחי הייתי יוצאת איתך" הוספתי וקרצתי לו. "וואלה?" אמר כשחיוך מרוצה נמרח על פניו.
"לא" אמרתי והחנקתי צחוק שהתפרץ בתוכי בעודי מדמיינת סיטואציה בה אני יוצאת עם אחי הגדול לדייט. "בכל צחוק יש טיפה אמת" הוסיף בחיוך והביט בי. "ממש" אמרתי. אחח, חי בסרט שכמותו.


תגובות (1)

אהבתי ומקווה שהיה המשך,
כי זה נשמע מעניין!
תמשיכי.

29/06/2015 07:39
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך