אפרודיטה
אני מקווה שתאהבו את הסיפור ופרק ראשון בדרך ;-)

חיים בצלו…,הקדמה

אפרודיטה 26/06/2012 739 צפיות אין תגובות
אני מקווה שתאהבו את הסיפור ופרק ראשון בדרך ;-)

האש החמה והרוח הקרירה נלחמות אחת בשנייה…
על צלע הר נראים שתי דמויות, אחת עטופה הילה אדומה וצורמת והשנייה הילה לבנה וטהורה.
צעקות ברקע, "הינה אחי כל חיי הייתה יותר טוב ממני,אמא ואבא אהבו אותך יותר,היתה הכי חכם הכי מוצלח פשוט מלאך אבל עכשיו מי יותר טוב אני אחותך הקטנה והרעה מכורה לסמים ואלכוהול מעשנת בלי סוף ומזיינת את כל העולם".
"אל תעשי את זה!! את יכולה עוד להשתנות,אני אוהב אותך ועוד הרבה אנשים אחרים,אל תעשי את זה!! את עוד יכולה להשתנות…".
אני מצטערת אח יקר אבל היום אני ינצח.
צלע ההר נשברת וצעקה נבלהת בשתיקת החשכה ורק כול קטן נישמע סוף סוף ניצחתי אח יקר.

לפני מליוני שנים העולם היה שונה לא היה אמונה באל או שטן הייתה ריקנות אמונתית עד שלזוג צעיר נולד תינוק קטן שבחיוכו האיר את העולם.
השנים עברו והילד התגלה כיכול לשנות ת'עולם להצמיח פרחים נבולים להחזיר אנשים מתים ואפילו לחזור לעבר.
הוריו חשבו אם יביא עוד ילד לעולם הוא יהיה קסום וטהור כמו הראשון אבל הם טעו.
ילדה נולדה לזוג המאושר ילדה כל כך יפה שלא אמינו ברוע הזורם בורידיה.
הילד והילדה גדלו, כל פעם שהילד החזיר משהו לחיים הילדה הרגה אותו,בלי כוונה כמובן פשוט כל דבר שנגעה בו היא בעצם הרעילה אותו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך