חלום שחלמתי …

noa_p 22/09/2011 674 צפיות תגובה אחת

בלילה חלמתי חלום בתוך חלום … זה אמיתי . טוב אז חלמתי שאני אבא שלי אח שלי הקטן ואחותי נסענו בג'יפ ישן . הלכנו לאיבוד ולא היה לנו מה לאכול . נתקענו באיזה סמתא והיה בית ליד הסמתא . חשבנו שבבית יתנו לנו משהו לאכול . הבית היה כמו בתים ישנים מהשכונות הישנות. הבית היה מקושט בבלונים . כאילו למישהו היה יום הולדת . והיה אנשים שנראים כמו שוטרים ליד הבית וביקשנו מהם אוכל . הם נתנו לנו ובטעות נשענתי על הדלת של הבית ונכנסנו לתוך בית מוזר והיה שירים ועוגה ומלא אוכל ומים . זרקנו את האוכל שהאנשים נתנו לנו והתחלנו לאכול . אז הדלת ננעלה ואף אחד לא נעל אותה. ניסינו לצאת ולא הצלחנו . פתאום ראינו שאח שלי הקטן נעלם . וחיפשנו אותו בבית הזה. האנשים שגרו בבית היו מפחידים ולא נתנו לנו לצאת . אז עברנו בחדר של התינוקות וראינו את אח שלי למרות שהוא לא תינוק . לאחותי עלה רעיון : " אולי נברח מהגינה אבא ! " מיצינו את הרעיון והלכנו לגינה שלהם . היא הייתה ענקית . ראיתי מלא מתנפחים והיה מתקן שיכל להפיל בן אדם ולהרים אותו למעלה למעלה. כאילו כמו רוגטקה . אז אבא שלי אמר : "אוקי ילדים אתם תעלו על זה וככה נצא . " אחותי הייתה ראשונה. היא עפה גבוה ואני אמרתי שאני רוצה להיות אחרונה. אבא שלי שם את אח שלי והוא בכה ואז הוא תפס אותו . אמרתי: "אבא מה אם מוריה? " הוא שלח את אח שלי והוא עף גבוה גבוה והגיע לאחותי וחיבק אותה . ואז הגיע התור שלי ושל אבא שלי. אנחנו קפצנו יחד. לפני הקפיצה שאלתי אותו: " אבא את בטוח שזה בטוח? " אבא שלי אמר כן ושם אותי ואז הוא בא גם וקפצנו גבוה ואז שהגענו לענן נעצר החלום . (הוא לא נגמר) ואז אחרי זה (זה עדיין אותו חלום) חלמתי שאני קמה , ואז אני אומרת לאחותי : "יואו את לא תאמיני איזה חלום היה לי… " ראיתי שהיא לא בחדר. הלכתי לסלון וראיתי אותה רואה בובספוג. אמרתי לה: "מוריה את לא תאמינ…" מוריה : "נועה את צרודה באמת או שאת עושה את עצמך ?" ואז קמתי באמת .. ואז אצתי רצתי וסיפרתי לכולם על החלום .


תגובות (1)

בקר טוב נעה
וואו ממש אהבתי מקסים תמשיכי בקשה ♥♥♥♥
ב ק י

22/09/2011 22:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך