אתנה ( שם בדוי)
פרק אחד בסיפור 'טובעת'- יצא לי פרק די קצר הפעם, אני יעלה פעם בשבוע ואורך הפרק יהיה תלוי במספר האנשים שקוראים ובמספר התגובות... קריאה מהנה!

טובעת- פרק 1

אתנה ( שם בדוי) 18/09/2015 1190 צפיות 2 תגובות
פרק אחד בסיפור 'טובעת'- יצא לי פרק די קצר הפעם, אני יעלה פעם בשבוע ואורך הפרק יהיה תלוי במספר האנשים שקוראים ובמספר התגובות... קריאה מהנה!

חיבקתי את בלה חזק, זולו נראה מקנא, אז הרמתי אותו גם, ליטפתי את הפרווה של שניהם, הייתי רוצה להמשיך אך זולו בדיוק הבחין בקערת האוכל המלאה שלו, הוא הסתכל על בלה והיא כאילו הבינה מה הוא אומר ועקבה אחריו אל האוכל.
הסתכלתי על התיק שלי, יש לי שיעורים, אין לי כוח לעשות אותם.
אבא אומר שיש לי פוטנציאל בלימודים אבל אני לא מממשת אותו, אשמתי שאני רוצה כבר שקט? אני לא מספיק טובעת בשטויות וחברים? יש לי כאב ראש, החלטתי לקחת כדור ואז לעלות לחדר שלי, לנעול את הדלת אפילו שאסור לי ולעשות שיעורים באי רצון.
אוף, נגמרו לנו הכדורים נגד כאב ראש, ככה שגם אם הייתי רוצה להכין שיעורים ( ואני לא )
לא הייתי יכולה, עליתי לחדר ובלה עקבה אחריי, זולו עקב אחרי בלה כך שגם הוא נכנס איתי לחדר, גיכחתי, זה נראה כאילו הם מפתחים מערכת יחסים, כלבה וחתול, מענין מה יצא מזה בסוף..
מערכות יחסים, אוף! למה הייתי צריכה לחשוב דווקא על זה?! אז המוח שלי אוטומטית עבר לריכוז בדבריו של אביב: " אז, יודעת מה ליאן, לא נראה לי שזה יעבוד בינינו, עם הלימודים והכול.. אין סיבה שתיפסק הידידות שלנו רק כי אמרתי לא, נכון?"
לא האמנתי מה הוא אמר, הייתי בשוק, קורן אמרה שהוא מת עלי, שהוא יגיד כן למען בטחונו האישי ול…. רגע! קורן! למה לעזאזל הקשבתי לה בעניין? למה למה למה?!
אני חיבת לתקן את זה, מה לעשות? קורן בחו"ל ואני לא משלמת על שיחה באורך שאני צריכה לנהל איתה… להתקשר לאביב? הוא יקשיב לי בכלל? אחרי שהצעתי לצאת איתו? לאיה? לאולי? למי לעזאזל? למי??


תגובות (2)

נראה סבבה, יש קצת שגיאות כתיב אבל בסדר. ותחשבי על קצת יותר עלילתיות.
הפרק הראשון אמור לשפוך קצת על המשך הסיפור (בד"כ).
אני אמשיך לקרוא ונראה איך זה יתפתח
:)

18/09/2015 13:02

תודה, אני ישים לב לכתיב, ואנסה לתת עוד עלילה ;)

18/09/2015 18:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך