מינימום 3 תגובות ויש פרק 3.

טים רוקרס- פרק 2

29/03/2013 467 צפיות אין תגובות
מינימום 3 תגובות ויש פרק 3.

המונית נסעה הרחק מפנימיית "כוכבית ארבע" ביום גשום וקר, לאחר שעה של נסיעה המונית הגיעה לרחוב "סנדרס" והנהג אמר לי לצלצל בבית השלישי, ירדתי מהמכונית וראיתי שהיא לוקחת רוורס ונעלמת בתוך החשכה.
אני צעדתי לבית השלישי שהגעתי היה רשום על השער "משפחת טוביסטו" צלצלתי בפעמון ופתח לי מישהו גדול רזה וקרחת באמצע הראש.
"שלום!מי אתה?" שאל "אני הילד שאימצתם" עניתי "לא אימצנו שום ילד" אמר ברצינות "רגע, חכה חכה זה המתנה שלך!" אמרה אשתו עם השיער הג'ינגי והמתולתל, גבוהה אבל פחות נמוכה ממנו שיש לה סנאי על הראש "מתנה?!" שאלנו ביחד "כן, היה לך יום הולדת אז קניתי לך מתנה ליתר דיוק אימצתי מתנה!" אמרה בחיוך רחב כאילו לא קרה כלום…
"קמצנית" מלמל לעצמו בשקט ברוטנות, "בוא כנס" אמרה לי "דרך אגב קוראים לי ג'ייני" נכנסתי לתוך הבית היו בו 8 סנאים,תוכי וכלב.
"בוא אני יכיר לך את המשפחה אבא שלך-כריס, הסנאים-קלי, ג'ולי, בנצי, אביאל, ז'קלין, רייצ'ל, ריטה וריקרדו, אח שלך-ניר, תוכי-בנצי, כלבה-בוני.
ניר קצת שמן, נמוך יותר ממני, כל הסנאים אותו דבר, התוכי הוא כחול, צהוב וירוק, ובוני היא כלבה בצבע שחור וקרם צהוב כזה.
אני יספר עוד דברים שיהיה לי עוד מידע…
"טוב השעה 22:00 הגיע הזמן ללכת לישון, ניר לך למיטה." אמרה ג'ייני "איפה אני ישן?" שאלתי וכריס ענה לי את התשובה הכי איומה!
"אתה ישן על ה….גג!" אמר בגאווה, אתם בטח חושבים שיהיה חדר בגג, שמיכה או כרית, לא שום דבר!
עליתי לגג, ליד האנטנת תקשורת, "קר…" חשבתי לי "אולי יעזור לי להירדם אם אני אספור כבשים" חשבתי
ועצמתי עיניים…
"נו, למה זה לא עובד?!" צעק בחוזקה "אולי אין בטריות.." ענתה ג'ייני "יש בטריות, בדקתי זה לא עובד"
כריס לחץ הרבה פעמים על "העברת הערוץ" במהירות.
והכול נצבר באנטנה כוח, ואז פתאום היה ברק ופגע באנטנה, כל החשמל בבית נפל והאנטנה נגעה בי וגם התחשמלתי עפתי באוויר והתרסקתי על האדמה…

***המשך יבוא****


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך