TopazAbra
זה יפה בעינכן ? להמשיך ? (:

טיסה מספר 143 . טיסה ישירה ללונדון (: פרק 2

TopazAbra 15/06/2011 723 צפיות 2 תגובות
זה יפה בעינכן ? להמשיך ? (:

'מה . לעזאזל . הולך . פה ? :O '
הייתי בשוק מעצמי ! כאילו אני מכירה אותו בקושי שעתיים וכבר אני נפתחת אליו ככה ?
עזבו נפתחת .. ככה אני מתאהבת בו ? איפה הסטפני שאני מכירה ?
שבוחנת שמונים שנה את הבחור שהציע לה לצאת איתו , שמתלבטת שעתיים איזה שמלה היא תלבש לדייטים ?
ועכשיו זה בכלל שונה .. אני במטוס , עם הבגדים הכי זבלה שיש ועם בחור שאני מכירה כמעט שעתיים .
אבל מצד שני אני מרגישה כאילו אנחנו מכירים מגיל אפס , כאילו .. כאילו אני יכולה לספר לו הכל והוא אשכרה יקשיב לי !
לא כמו האקס שלי .. מקס האידיוט הזה .
אני מדברת איתו והדבר היחיד שמעניין אותו זה שני החברים שלי שנמצאים לי שם למטה .
אני לגמרי מבולבלת .
ומה אני אמורה לעשות עכשיו ?
*טוק טוק טוק* ' יש שם מישהו ? ' קריאה מהצד השני של הדלת קטעה את מחשבותיי .
'כן , רק דקה אני כבר יוצאת ! ' , הורדתי את המים באסלה כדי שזה ייראה אמין , הסתכלתי לשנייה במראה לראות אם אני עדיין ניראת סביר ויצאתי .
'סליחה ' אמרתי בפרצוף מתנצל לגברת שחיכתה שם .
'זה בסדר , העיקר ששיחררת לחצים ' היא אמרה לי וקרצה .
צחקתי לעצמי וחזרתי למקום .
'תראו מי הועילה בטובה לחזור ! כבר פחדתי שטבעת שם או שהחלטת לעשות צניחה חופשית ברגע האחרות . '
'חה חה חה , מצחיק מאוד דניאל , תן לי לעבור ' אמרתי לו ועשיתי פרצוף ציני שכזה והתיישבתי .
'לפחות לא שברת לי את המצלמה נכון ? ' אמרתי לו והוא התחמק מהמבט שלי והחביא את הידיים שלו .
' דניאלללל ? ' התחלתי להילחץ וכבר יכולתי להרגיש את היד שלי בפרצוף היפה שלו .
' חחחחח תרגעי יא לחץ לא קרה שומדבר למצלמה שלך ' הוא אמר , הוציא את הידיים שבהם הייתה המצלמה והתחיל לצחוק צחוק מדהים שכזה .
'עכשיו תן לי את המצלמה לראות את הנזק ! ' אמרתי לו תוך כדי צחקוק .
'קחי , קחי כבר קרצי . ' הוא ענה ונתן לי את המצלמה .
פתחתי את המצלמה והסתכלתי בתמונות וציחקקתי לעצמי .
'אמרו לך פעם שאת ממש פוטוגני ? ' אמרתי לו תוך כדי שאני מעבירה תמונות
'כן.. ' הוא אמר וקרץ לי . ציחקקתי והמשכתי להעביר תמונות במצלמה ..
'אז תגיד , חוץ מלהשתלט על מצלמות של אנשים רנדומליים .. איזה עוד תחביבים יש לך ? '
'אממ , אני משחק כדורגל מגיל 7 בערך , אני אוהב לשחק כדורסל וזה בקיצור אני פריק של ספורט . ומאיתך ? '
'אני ? ממממ אני רוקדת מגיל 5 . כאילו רקדתי מגיל 5 – 8 בלט ומאז אני רוקדת היפהופ ומודרני . ' עניתי לו .
'אה יפה , אולי פעם תראי לי איזה ריקוד או שניים ' הוא אמר לי וחייך 'ואולי תראה לי אתה מהלך או שניים בכדורגל (: ' עניתי לו וחייכתי חזרה .
המשכנו לדבר עד סוף הטיסה על כל מיני דברים שטותיים , עשינו צחוקים עם הדיילות וראינו סרטים וזה .
'נוסעים ונוסעות יקרים מדבר הטייס שלכם , בעוד כחצי שעה אנו עומדים לנחות בשדה התעופה לונדון . אנא יישרו את כיסאותייכם וחיגרו את חגורותייכם וקומו רק כאשר השלט של החגורה יכבה . תודה שטסתם אל על . ' הטייס אמר ברמקול ואני ודניאל יישרנו את הכיסאות וחגרנו את החגורות ..
טוב , לפחות חלקנו חגרו את החגורות .
'איך סוגרים את החרא הזה ? מי המציא כזה דבר מטומטם ? ' דניאל אמר בטון מעוצבן .
'חחחחחחח תן לי ' אמרתי לו תוך כדי שצחקתי וסגרתי לו את החגורה , והסתכלתי עליו והוא הסתכל עליי .
ואז זה קרה , בזמן ששקעתי בעיניים הכחולות שלו לא שמתי לב שהוא מתקרב .
השפתיים שלנו נפגשו וזזו בתיאום מושלם , הוא שם את ידיו על הפנים שלי .
ככה היינו לפחות כמה דקות שהרגישו כמו נצח .
פחדתי ממה שיקרה אחרי הנשיקה , אם באמת נוכל להיות ביחד .
אבל בינתיים ? רק נהנתי מהרגע (:


תגובות (2)

וואיי זה כל כך יפהה!!
את חייבתת להמשיייך :)

16/06/2011 13:52

מדהים!
תמשיכי מהר (: !!

16/06/2011 15:43
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך