טליה .
אהעהעאא , כןכן זה נגמר !
עכשיו שסיימנו (יש עוד פרק אחד ... סוף דבר של יוליה) אני חייבת לציין 3 דברים ,
1.אני אוהבת את דיוויד 3>
2.אני הרבה הרבה הרבה פחות אוהבת את יוליוס בלק , אז רציתי לדעת - מה אתם חושבים ? מה יותר טוב - ג'ונסון או יוליוס ? : )\
3.אני אוהבת את דיוויד 3>

החפירה האמיתית בקשר לסיום תגיע בפרק האחרוןאחרוןאחרון - סוף דבר .
ולא ... אין עוד עונה : )

אז תגייבו בפעם הכמעט לפני האחרונה - אהבתם ? שנאתם ? : )
אשמח לשמוע כל ביקורת !!!

(עוד שבוע סיפור חדש !!!! שונה אבל אני חושבת שהוא ממש חמוד XD )
ביי בייי 3>

יוליוס בלק – פרק 20 ואחרון : )

טליה . 07/09/2011 882 צפיות 6 תגובות
אהעהעאא , כןכן זה נגמר !
עכשיו שסיימנו (יש עוד פרק אחד ... סוף דבר של יוליה) אני חייבת לציין 3 דברים ,
1.אני אוהבת את דיוויד 3>
2.אני הרבה הרבה הרבה פחות אוהבת את יוליוס בלק , אז רציתי לדעת - מה אתם חושבים ? מה יותר טוב - ג'ונסון או יוליוס ? : )\
3.אני אוהבת את דיוויד 3>

החפירה האמיתית בקשר לסיום תגיע בפרק האחרוןאחרוןאחרון - סוף דבר .
ולא ... אין עוד עונה : )

אז תגייבו בפעם הכמעט לפני האחרונה - אהבתם ? שנאתם ? : )
אשמח לשמוע כל ביקורת !!!

(עוד שבוע סיפור חדש !!!! שונה אבל אני חושבת שהוא ממש חמוד XD )
ביי בייי 3>

עברו חודשים מאז שג'ונתן עזב , וארבעה חודשים מאז שאני וג'ונתן נהינו זוג ..
ניסינו לבלות ביחד כמה שיותר , ובעצם – רק ניסיתי להראות לו כמה השכונות העירוניות הקרובות אלי מדהימות וכמה שכדאי לו להשאר בכל מקרה .
אבל ראיתי כמה זה רק מזיק לו להישאר באזור וכמה שהוא זקוק לטבע ולחופש שלו ..
אז נתנתי לו לנסוע .
זה היה יום נדיר – לא רק ממה שקרה בו , אלא גם בגלל העובדה שירד שלג .. שלג בג'ונסון בלק זה דבר מאוד נדיר
ישבתי בסלון וציירתי אותי ואותו על אחד הדפים של אבא שלי שנשארו זרוקים על השולחן , אבא נכנס ובהה בי מספר שניות – ואז התחיל בנאום הגדול בהיסטוריה
" תגידי לי , ככה את מוותרת על האהבה שלך ?!?! תראי איך את מאוהבת בבחור הזה !!! ומה את עושה בנדון ? את לא עונה לו למכתבים ורק בוכה ומציירת אותו על המסמכים שלי !! "
הבטתי בו והוא התיישב לידי " יוליה ילדתי , את יודעת שאנחנו הכי דואגים לך בעולם והכי רוצים שתשארי כאן קרוב אלינו , אבל אנחנו רואים שזה רק פוגע בך !! את אוהבת אותו והוא אותך , ואין שום סיבה בעולם שלא תהיו ביחד !!! גם אם זה אומר שנצטרך לוותר עליך כאן !!! " בנתיים אמא והאחים שלי נכנסו והצטרפו לנאום " אבא צודק ילדתי . אנחנו מעדיפים שתבואי לבקר פעם-פעמיים בשבוע , אבל תבואי כל פעם עם חיוך ואושר בעיניים ! את במילא מתכננת לעבור לגור לבד , אומנם לא תגורי בול לידינו .. אבל תממשי את האהבה הגדולה שלך "
טימוטי משך אותי אליו מהספה והמשיך את השרשרת " תבחרי את מה שיעשה לך טוב !! הבחורצ'יק הזה יכול לעשות אותך באמת מאושרת !! למה לבזבז דבר כ"כ יקר כמו אהבה ? "
" טוב , נראלי שתורי להגיד משהו עכשיו .. " ג'יימס אמר אחרי כמה דקות של שקט וכולנו צחקנו " תזמיני גם אותי לחתונה טוב? " המשכנו לצחוק והתחבקתי עם כולם " צריכה עזרה באריזה ? " אמא עלתה איתי לחדרי והתחלנו לארוז את בגדי ואת חפצי החשובים ביותר , ההיתי קצת בשוק שהם 'מוותרים' עלי ככה אבל ידעתי שהם עושים את זה רק לטובתי ..
המזוודה היתה מוכנה , ודייזי כבר חיכתה לי למטה .
" תתקשרי אלינו כל יום , ברור לך ילדונת שלי ? " אבא חייך אלי כשהגיש לי טלפון סלולרי חדש " הוא לא צריך קליטה " הוא הוסיף וחיבק אותי , אמא שמה על ידי צמיד כסף עדיין " עכשיו יש עליך את כל תכשיטי שנדל – הטבעת הצמיד והשרשרת , תעבירי אותם הלאה " היא קרצה לי והתחבקנו , טימוטי הביא לי את הנרתיק המיוחד שלו-בו הוא שם גם את האקוסטית וגם את החשמלית שלי , וג'יימס כתב לי מכתב של 4 עמודים שאותו הבטתי שאקרא רק בביתי החדש .
" אני עכשיו רוצה להגיד משהו " אמרתי ומחיתי עוד דמעה שזלגה מעיני "אתם האנשים הכי חשובים לי בעולם , ואני אבוא לבקר לפחות פעמיים בשבוע !! אני נשבעת שאני אשמור איתכם על קשר כי אתם…אתם מי שאני " הם חייכו עלי וההיתי בטוחה שראיתי דמעה קטנה בעינו של ג'יימס ..
לפני שיצאתי רצתי מהר לקומה השניה ופתחתי את הדלת בקצה המסדרון . קייט ישנה במיטתה עם אצבעותיה בפייה .. אני כ"כ אתגעגע לתינוקת הזאת !! הרמתי אותה בעדינות ונישקתי את ראשה וידייה , היא התעוררה ולמרבה הפלא לא בכתה בכלל – היא רק חייכה עלי את החיוך הקטן והמתוק שלה ונרדמה שוב על כתפיי .. אני בכיתי במקומה .

" רגע .. ואם ג'ונתן לא רוצה שאעבור אליו ? " שאלתי בחשש כשהכנסנו את המזוודה והגיטרות למכונית , כולם נאנחו והתחבקנו שוב ושוב , נכנסתי לרכב וכולם נופפו לי לשלום
" שלום לך יוליה !!! מוכנה לקצת מוזיקה אמיתית ? " דייזי נישקה אותי על הלחי והגבירה את הרדיו עוד יותר . שוב השירי ערסים שהיא כ"כ אוהבת , אבל לא ביקשתי ממנה להחליף תחנה – להפך ! אני אשכרה הצטרפתי אליה בשירה !
הנסיעה היתה כ"כ ארוכה , כמו נצח !!! כל כך קיוויתי שיהיה בסדר והוא יקבל את ההפתעה שלי בצורה חיובית … כבר התחלתי לחשוב שיש לו מישהי אחרת או שהוא כבר לא אוהב אותי .
" יולי .. הגענו . אני לא יכולה להתקדם יותר עם האוטו בדשא הזה , אני אחכה לך פה . תלכי לברר מה המצב ואם מישהו מכם מתחרט – מה שלא יקרה לעולם – תתקשרי אלי לעדכן אותי" התחבקנו והודתי לה על הכל , היא השאילה לי דיסק של איזה זמר שהיא אוהבת – לא היה לי נעים לסרב לה !! היא החזיקה אצבעות וקראה תהילים בו זמנית , יצאתיי מהאוטו ולקחתי את המזוודה והגיטרות איתי.
בדיוק כמו שדמיינתי – בית כפרי קטן עם 2 קומות , עם גג רעפים וגינת ירק .. כ"כ מתאים לו ! הנחתי את התיקים אחד על השני והתקרבתי אל הבית , ואז ראיתי אותו .
הוא ישב עם הגב אלי על ערסל וצייר על חבילת דפים את הנוף שמולו , התגנבתי בשקט מאחוריו כדי שהוא לא ישים לב .
" אתה בטוח שהכבשה ההיא בצבע אפור ? היא יותר בגוון של חום בהיר … " קראתי מאחוריו והוא קפץ בבהלה , ג'ונתן הסתובב וצעק " יוליייייייי !! " הוא רץ אלי והרים אותי באוויר לחיבוק , התחבקנו ככה לפחות 3 שעות !!! רק עכשיו קלטתי כמה אני אוהבת אותו !!! הוא הוריד אותי לאדמה והצביע על התיקים שעל הדשא "החלטת להצטרף אלי ?! אני לא מאמיייייייייין !!! " הוא משך אותי אליו שוב לחיבוק והסתכלתי בעיניו " בכנות , זה בסדר שבאתי נכון ? " הוא צחק וליטף את שערי " ברור שכן !!! אני כל כך אוהב אותך יוליה !!! " הצמדתי את שפתי לשפתיו והתנשקנו , הנשיקה הכי לוהטת שאי פעם היתה לנו , אפילו לא עצרנו כדי לנשום !! התנתקתי ממנו וסימסתי לדייזי במהירות בזמן שהוא הכניס את התיקים לביתו , נכנסתי אחריו והבטתי בבית בהלם הכי גדול שחטפתי כל חיי
הוא היה נקי !!! ממתי לרווקים יש בתים נקיים ?!?! ג'ונתן עשה לי סיור מודרך בבית – סלון גדול , מטבח נקי ומסודר עם המווווווון ירקות אורגנים , עלינו לקומה השניה בה היו 2 חדרי שינה ו2 מקלחות " ידעתי שאת לפעמים צריכה את הספייס שלך .. ולא קטינה שכמותך תרצה לישון איתי באותה מיטה " הוא קרץ לי ומשך אותי אליו במותניים "ג'ונתן , אני אוהבת אותך , ואני לא קטינה !! " צחקנו והוא לחש לי " שיניתי את השם שלי רשמית ליהונתן … אני באמת יהודי ואני מת על הדת הגאונית הזאת ! " המשכנו לצחוק " מה , אז עכשיו במקום ג'וני נקרא לך יוני ?!?! איזה מוזר .. " הוא נישק אותי וירדנו לסלון עם הגיטרה שלי
" תראי " יוני שלף נרתיק של גיטרה ממאחורי הספה ופתח אותו , הוא הוציא מתוכו גיטרה מדהימה בצבע חום כהה " ואו יוני !!! היא מהממת !!! " היא חייך וניגנו ביחד שעות
" תראי ! אני מצליח ביי במול!! " הוא התלהב מכל אקורד שהוא הצליח ומחאתי לו כפיים כל כך הרבה , אני לא מאוהבת בבחור בן 23 (עוד שבוע 24!!!) , אני מאוהבת בתינוק !!!
ניגנו ביחד את השיר האהובים עלינו בעוד השלג יורד לו בחוץ , התכרבלנו על הספה וכמעט יהונתן נרדם , ניערתי אותו והוא התעורר וחייך אלי , השבתי לו חיוך ושאלתי אותו בלחש :
" Did I tell you that I love you tonight?"

הסוף !!! : )


תגובות (6)

היי טליה

זה כתוב כל כך נפלא שפשוט חבל שאת אומרת שזהו הפרק המסיים אולי תתעשתי ותמשיכי לכתוב ??!!! ♥♥♥♥♥♥♥

ממתינה בקי

07/09/2011 14:12

אעאאעאעאעאעאעאעא אני לא מאמינה שזה נגמר/יגמר !!!!
מהמם מדהים יא מוכשרת שכמוך!!

07/09/2011 15:03

אווומיייגאד!!!!
אני מתפחלצת פה!! למרות שאני ידעתי ויודעת את הסוף אני בהלם!!
מוכשרת מומלצת שלי זה פשוט מדהים!!!
וואווו!!
אווו דייויד

07/09/2011 15:14

לקרוא שוב את הסוף שובר את ליבי :(
טלייייי אל תשגעי אותי ׳הרבה הרבה הרבה הרבה פחות׳
שניהם מפחלצציייים !
תמשיכי בעבדתך הנאמנה :)

07/09/2011 15:21

תמשכי לכתוב עוד עונה בבקשה :) את ממש מוכשרת :)

07/09/2011 15:26

טטוב , עשיתם לי את היום : )
אני חורשת פה למתמטיקה ונכנסתי ל2 שניות לראות אם העלו ..
תודה רבה רבה רבה ! : )

07/09/2011 17:04
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך