טליה .
ת ג י ב ו !
איפה כל הקוראים של ג'ונסון בלק ? נכון .. דיוויד החתיך הרבה פחות מרכזי בסיפור הזה , אבל יהיו חתיכם אחרים !1 ;)
סתם ... אבל אל תנטשו את הסיפור !!

יוליוס בלק – פרק 3 – טיול גיבוש

טליה . 19/07/2011 888 צפיות 2 תגובות
ת ג י ב ו !
איפה כל הקוראים של ג'ונסון בלק ? נכון .. דיוויד החתיך הרבה פחות מרכזי בסיפור הזה , אבל יהיו חתיכם אחרים !1 ;)
סתם ... אבל אל תנטשו את הסיפור !!

אם יש משהו שאני באמת באמת באמת אוהבת לעשות – זה לטייל באי .
יש פה מקומות כל כך יפים ומעניינים ! שאין בשום מקום אחר בעולם !
ומכל המקומות היפים , בחרו לתקוע אותנו בטיול גיבוש דווקא ב…יער סרק .
היער הכי משעמם בשנדל !!!!!
נכון – יש מלא מתקנים ופעילויות שצריכים לעשות בצוות , אבל עדיין – סרק ?! אולי נלך לבקר בכלא דשטמרון וזהו ?
הגעתי לבית ספר בדיוק בזמן שההינו צריכים לעלות לאוטובוסים , נפרדתי במהירות מדיזי ורצתי לאוטובוס עם השלט של כיתתי – י3 .
" בוקר טובב " נכנסתי מתנשפת לאוטובוס וחיפשתי מקום לשבת בו , במפתיע – כולם ענו לי בחזרה והתחילו לדבר איתי ! שינוי מרענן מאתמול .. אולי הנאום שלי הצליח ?
" בלונדה !!!! אנחנו כאן !! יולייה !! " ראיתי את ריצ'ל ואליס מנופפות לי בידיהם וקופצות , צחקתי והלכתי לשבת איתם בספסל האחורי .
ריצ'ל הציגה בפני את ניקול ויסמין שישבו בקצה הספסל . ישבתי לידם וניסתי להתידד איתם , חבורת הביישניות גדלה ! הן התגלו כממש חמודות וממש שקטות , לא נורא , ריצ'ל כבר תטפל בהם .
" בוקר טוב י3 !!!!!! " רון צעק במקרופון ונופף לכולנו " נא לחגור חגורות , אנחנו ממריאים … אללא י3 ! " כולנו מחאנו כפיים והתחלנו לעשות מורל עד שנמאס לנו ופרשנו למוזיקה באיפון .. באיזה שהוא שלב נרדמנו אחת על השניה , עד ש …

" בווווווווווווווווווווווקר טוב עולם " שמעתי מישהו צועק לי באוזן וקפצתי בבהלה " מה ? מי ? נו באמממת ג'ייקי !! " אמרתי כשראיתי את חבורת הבנים של הכיתה מולינו , ככול הנראה התעללו בנו כשישנו " חבורה של משועממים ! גאט אה לייף ! " צרחתי עליהם והערתי את ריצ'ל כדי שתעזור לי , ושתינו ביחד התחלנו להשיב מלחמת דגדוגים קשה , וכמובן שניצחנו
" תלמדו להבא לא להתחיל איתנו !! " אמרנו בבוז לבנים שהתנשפו על הספסלים מקדימה " אנחנו באמת נחשוב שוב לפני שנתעסק עם הנסיכה .. מי אמר המציא את השמועה השקרית שנסיכות הן עדינות ויפות ?! " בעטתי בצארד שוב והוא מהר שינה את הניסוח " רקק חלק מהשמועה נכונה !! כל הנסיכות יפות .. " " כל הכבוד " אמרתי וצחקתי .
" מה פה קורה פה ? " אמר רון כהתקדם לסוף האוטובוס " מלחמת אחים ? " " משהו כזה " עניתי לו
" אז יאלה הפסקת אש , בנים למקום , בנות חזרה לאיפון " הבנים הלכו ואז הוא ישב על הספסל לידינו "שמעתי שההורים שלך רושמים אותך לדרמטר ללמוד חשמלית .. זה נכון ? " ההיתי קצת מופתעת מהשאלה , מאיפה לו ? " אממ כן , מתנה :) " " יפה , שיהיה בהצלחה , אם תבחרי בי כמורה שלך אני מאוד אשמח " הוא חייך וחזר לכיסא שלו בהתחלה .
" הוווווווופה " ריצל לחשה לי באוזן ואמרה " מישהו פה דלוק עליך .. "
" הווופה .. " השבתי לה " מישהו פה המורה שלי ואת חייבת עדשות חדשות " אמרתי לה באותו קול והיא גיכחה .

כן כן כן.. הגענו למקום !
הלכנו אחרי רון לתחנה הראשונה וחיכינו למדריך 'החתיך' שלנו – 1.55 של כיעור משובח .
" בוקר טוב לכולם !! " הוא אמר " לי קוראים ג'ון ואני אהיה המדריך שלכם היום . בבקשה תעמדו על כולם על הצד של הרמפה " הוא הצביע על סוג של משטח שעמד באלכסון , כולנו עמדנו על החלק התחתון " עליכם ליצב את הרמפה ולעמוד עליה 3 דקות בלי ליפול , אך אסור לכם לדבר . בהצלחה "
היה אי סדר נוראי – כל אחד ניסה לקחת פיקוד , המון נפלו , כולם צעקו ורבו אחד עם השני , פתאום מייקל נעמד באמצע וצרח " שקט !!! זה ממש לא יעזור שנריב ולא נשתף פעולה , בואו נחשוב איך אנחנו מייצבים את הרמפה המטופשת הזאת בעדינות ובשקט ! "
השתתקנו והסתכלנו עליו בציפיה " אוקי … צריך להעבור אחד אחד עד שנתאזן " הוא לחש לכולנו והתחלנו לבצע את דבריו בשקט – כולנו אחזנו ידיים בשקט וקיווינו שנצליח , ו.. הצלחנו !!
" עברו 3 דקות !! כל הכבוד י3 !! " צרחנו ביחד וקפצנו על מייקל בחיבוק " דיייי אתם חונקים אותי , צריך לעבור הלאה !! " צחקנו כולנו ועברנו לתחנות הבאות בהם באמת עבדנו ביחד וממש נהננו :)
והתחנה האחרונה היתה הכי שווה – משחק הכיסאות !
כולנו עומדים על כיסאות במעגל ובכל פעם רון וג'ון (הי ,חרוז!) העיפו כיסא . המשחק התחיל רגוע – כל אחד עמד על כיסא משלו ביציבות , אבל מהר מאוד התחלנו להכנס ללחץ של 2-3 בכיסא …
" לאא לאא רון בבקשה לא !! " התחננתי בפני רון שלא יפיל את הכיסא שלי , שעליו עמדנו 4 תלמידים " החיים קשים נסיכה " הוא אמר וספר לאחור " יוליה !!! תקפצי לפה !! " מיקל קרא לי מעוד כיסא של 4 " אין מקום שםם !! " אמרתי בפניקה , הוא תפס את ידי וקפצתי אל הכיסא שלהם , נעמדתי על המשענת ורעדתי בפחד , מייקל חיבק אותי ביד אחת ועזר לי להתייצב – ולא היה אכפת לו שההוספה שלי גרמה ל2 חברים שלו ליפול . בסוף רון הפיל גם אותנו .. אבל … היה כיף להתחבק איתו ככה ! ירדנו מהכיסא בלת ברירה ופניתי להודות למייקל – אבל הוא כבר הלך לחברים שלו .. אז הלכתי עם שאר חברותי לארוחת צהרים על אחד הספסלים , אחרי זה התכנסנו כל השכבה לפעילות משותפת שלא היה לי כוח להשתתף בה , וסוףסוף עלינו על האוטובוס הביתה .
" איזה כיף היה !! " ריצ'ל אמרה לי שהתיישבה לידי " נכון ? " " אההא " הנהנתי לה והגברתי את המוזיקה " מה קרה? " היא שאלה .
מה קרה ? סתם . נגמר לי המצב רוח פתאום . אבל זייפתי לה התלהבות כדי להוריד אותה ממני .. כשהגענו לבית ספר התחבקנו ופתאום עלה לי רעיון – " היי ריצ'ל , אממ .. רציתי להזמין אותך מחר .. כאילו אם את יכולה … " "נו קרציה דברי כבר" " סתם רציתי להזמין אותך לנשף מחר … חוגגים לי יום הו.." היא קטעה אותי וקפצה עלי שוב בחיבוק " ברור שאני אבוא !!!! אני לא מאמינה הזמינו אותי לארמון בלק !!! " אהעאהאעהא !! היא התחילה לרוץ ולצרוח בכל הבית ספר ואני ואליס נקרענו מצחוק " כמובן שגם את מוזמנת " פניתי אל אליס " תודה .. אבל יש לאחי יום הולדת … תודה בכל מקרה ! " נפרדתי ממנה בחיבוק ונסעתי עם דיזי הביתה , הרוסה מעייפות .

ישר כשהגעתי רצתי להתקלח , שפכתי על עצמי 5 ליטר שמפה וסבון ולבשתי שמלה קצרה (עם חצאית מתרחבת) בצבע כחול בהיר וירדתי יחפה לאולם האוכל .
" צהרים טובים " אמרתי כשנכנסתי , לא היו באולם הרבה – רק אמא , ג'יימס ודוד הנרי " הי נסיכה " אמא והנרי אמרו ביחד , חיבקתי את אמא וישבתי ליד ג'יימס " מה נשמע אח קטן ? " אמרתי לו כשהוא העביר לי את הקטשופ " טוב תודה .. קיבלתי 95 במיצב באנגלית ! " הוא אמר בקול המשוויץ שלו "כל הכבוד תינוקי " אמרתי כשבלגנתי את שערו " אמא !!! " הוא צעק והתחיל ביננו הריב הידוע – הוא פשוט תינוק !!! " ילדים , להתנהג יפה !! " אבא אמר כשנכנס וחיבק את שנינו "איך תהיו השליטים הבאים אם אתם לא מפסיקים לריב ? " הוא צבט את ג'יימס בלחי , ישב לצידי והוסיף לצלחתי עוד 40 קילו ספגטי ו50 ליטרים של קטשופ " את לא אוכלת מספיק " הוא התחיל בנאומו הקבוע והידוע מראש "בוא לא נכנס לזה שוב אבוש .." אמרתי לו והתחלתי לאכול .. פתאום אמא קמה בוואט אחת מהשולחן ורצה החוצה , אבא קם אחריה ושניהם נעלמו בלי לומר מילה . " מה הלך פה ? " ג'יימס שאל את הנרי מופתע " לא יודע , תמשיכו לאכול הם בטח כבר יחזרו " .
סיימנו לאכול וסידרנו את השולחן למרות שהעוזרות לא כ"כ נתנו לנו .. מה ביקשנו ? לעשות כלים ? אפילו זה לא !!
יצאתי מהבית והלכתי לכיוון הארמונות המסורתיים , נכנסתי לארמונו של המלך יוליוס (סבא רבה שלי..שקראו לי על שמו) בו ההכנות לנשף היו בעיצומם.
" אני רוצה את השולחן הזה הרבה יותר שמאלה ! אני לא מבין , אתם רוצים לחרב לי פה את כל הנשף ? " לאון צרח על כמה עובדים חדשים , מסכנים , ו- עייפים !
" מה קרה לאון ? הרוח השתלטה על הכיוון של הדגל ? " אמרתי לו כשהתקדמתי לקראתו " אל תתעצבן עליהם "
" נסיכתי " הוא קד קידה שהצחיקה אותי מאוד "אוי מריה!!! כמה שאת יפה !!!!! מה זה השלמות הזאת ?!" הוא אמר כשבחן אותי מכף רגל ועד ראש ונישק את ידי וליטף את שערי "ראית את השמלה המהממת שלוצ' הכין לך ?!?! שאלוהים יעזור לי ההיתי מוכר את כל האוסף המנומר שלי בשבילו !!! כ"כ מהממת !!!! " כן . הוא סוג של גיי . " לא , עוד לא ראיתי , לא מרשים לי " צחקתי ונתנתי לו להסביר לי על כל שולחן וכיסא (הממוקם על פי הפאנג שוואי ), על התקליטן (ההורס ת'בריאות!!) ועל האוכל (שיוגש ע"י המלצרים החתיכים ביותר!!) . בקצה האולם הענקי ראיתי את אמא ואבא שלי עסוקים בטלפונים , נפרדתי מלאון והתקדמתי לעברם .
" צלמים רק עד 9 וחצי , אחרי זה זאת נחשבת מסיבה סגורה … לא זה לא משנה כמה כסף תוסיף אתם לא יכולים " אמר אבא שלי בטלפון וסימן לי עם היד שהשיחה כבר מסתיימת , כשהוא סיים הוא חיבק אותי ושאל " הי ילדונת מה שלומך ? באת להתרשם ? " " הכל מצויין .. באתי לברר מה שלום אמא ולהודיע שהזמנתי את ריצ'ל .. זה בסדר נכון ? " " בטח שזה בסדר !! תזמיני את כולן ! אמא קצת סובלת מבחילות … כנראה וירוס קטן . אבל אל תדאגי היא בסדר " הוא הצביע עליה ועל לאון מתווכחים על סדר צבעי האורות .
" אני חושבת שעדיף שרק היא תבוא … הזמנתי גם את אליס אבל היא לא יכולה .. נראה לי שאחזור הביתה " שוב התחבקנו והוא אמר לי " אגב , רשמנו אותך לדרמטר , למחנך שלך . הוא מורה נ ה ד ר , באמת ! סומך עליו בעינים עצומות , ד"ש לטימוטי וג'יימס בבית ! אנחנו נחזור יותר מאוחר " יצאתי החוצה מהאולם המפואר וישבתי על המדרגות – מחכה לנהגת שלי .
" היי יוליה " שמעתי פתאום קול קורא לי , הרמתי את הראש וראיתי את מייקל מתקדם לקראתי " היי מייקל .. מה המצב ? " הוא התיישב לידי על המדרגות ושאל " מה את עושה פה ? "
" סתם .. שיעמם לי אז בדקתי מה המצב בהכנות … אתה בא נכון ? " שאלתי אותו , ידעתי שאבא שלו עובד באיזה שהוא תפקיד בכיר בשלטון והוא צריך להיות מוזמן " אממ כנראה.. אני בדיוק קניתי לך מתנה " הוא הרים את השקית שבידו וחייך " תודה והכל אבל אני לא יכולה לקבל מתנות ותמורות בנשף .. אני יודעת שרוצים להביא אבל אנחנו מחזירים את כולם " " תקחי את זה בתור מתנה בן ידידים , ולא בתור מתנת יום הולדת .. טוב אני חייב לזוז " הוא נתן לי נשיקה מפתיעה בלחי והלך .
מה הקטע של הבחור הזה ?!


תגובות (2)

פשוווט מהמם!!!!!
אני ממש אוהבת את הסיפור הזה תמשיכי ומהר!!!!!1

19/07/2011 23:26

תמשיכיי אני מאוד מחבבת את הבת של דיוויד וקמילה ואני :)

20/07/2011 15:17
19 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך