Estonian
מצטער, פרק 4 עשה לי תקלות.

יום אחד ב… – פרק 5

Estonian 29/10/2011 505 צפיות 4 תגובות
מצטער, פרק 4 עשה לי תקלות.

דיוויד מסתבר לא מוכן לקבל הפסדים. עד כדי כך שהוא ניסה לשחד אותי בהחלפות. אני אתן לו את הצמיד שלי תמורה ל……… אני האמת עדיין לא יודע, הוא פשוט אמר לי לתת לו את הצמיד לתמורה למשהו והוא אז ריסס אותי בגז כלשהו אז אני ממש לא זוכר. בכל מקרה לא הסכמתי אז הוא ניסה את זה על כולם עד שנגמר לו הגז.
בכל מקרה, היום דניאל נכנס לבוש בחולצה מזעזעת ומכנסיים מזעזעות. על החולצה האדומה שלו היה סהר וכוכב עם 8 קודקודים.
המכנסיים שלו היו ירוקות דוחות וכובע כחול.
"איסלנד!" צעק ג'ף.
"לא מר פיגורי, היום אנחנו דווקא במדינה שמתחילה באות א'" אמר דניאל.
"נו" אמר ג'ף "איסלנד".
"יש לה נ' בשם" אמר דניאל.
"נו…" אמר ג'ף.
"טוב נו, אזרבייג'אן!" הכריז דניאל.
דיאן סובבה את הראש שלה "אה?". היא גם הוציאה לשון לאפקט.
"בכל מקרה, היום תכינו כלי נגינה אזרי כדי לנגן מוזיקה אזרית. יש לכם כאן את כל הכלים על השולחנות שלכם ויש לכם גם הוראות אז צאו לדרך" אמר דניאל.

התחלתי לעבוד כמו משוגע בזמן שראיתי בצד את קארין ודיאן עם ראש מסובב עושות "אה". כנראה הן עדיין לא יודעות מה זה אזרבייג'אן.
מתחתי מיתרים ובסופו של דבר יצא לי גועל נפש, אבל היי! זו הייתה פיסת הגועל נפש הכי גדולה שאי – פעם תליתי בה תקווה.
דניאל לקח מכולנו את מה שהכנו ופרט על כל אחת. לבסוף הוא אמר את שמות אלו שצריכים לנסות פעם שנייה באזרבייגאן:" ג'יי, אמנדה, אבי (abby, זאת בת), ג'ף, אדם וקווין" אמרה דניאל.
"חהחה! קווין הוא קיווי, היי, רק רגע, אני קווין!" אמרתי הסתכלתי על עצמי "ואני לא ממש נראה כמו קיווי".
"שתוק פרי טרופי שכמוך" אמר דניאל "עכשיו, כולכם צריכים לנגן משהו עם הכלי שלכם. נ"ב – דיאן, את אומנם לא הכנת שום כלי נגינה אבל הפרצוף המפגר שלך היה פשוט מדהים שנתתי לך את הכל בחינם".
"בעעעעעעעעע" היא אמרה.
אז קמתי וניגנתי משהו.
דניאל מחה דמעה מהעין שלו.
"זה היה מזעזע, פשוט נכנס לי זבוב לעין" אמר דניאל.
"ובכן…. המודח הוא….. היא….. הם…… זה……… קארין!" הכריז דניאל.
"אה?" שאלה קארין עם הפרצוף המפגר.
"הפרצוף המפגר שלך פשוט מפגר מידי, תביאי לי את הצמיד מיד!" הוא אמר וחטף ממנה את הצמיד.
"ובכן, נתראה גם מחר!" אמר דניאל למצלמה דמיונית ונופף ל"עדשה".


תגובות (4)

שבוע טוב לאור החביב
אהבתי מאד מאד את הסיפור שלך, "יש לך את זה" אתה כישרוני מאד מאד ומבקשת כי תמשיך מהר מהר תודה בקי ♥♥♥♥♥

30/10/2011 05:06
n

אתה מודע לזה שרשמה:"סהר וירח"
כש: סהר=ירח?
בטח התכוונת שמש…..וזה גם אומר
שסהר הוא לא מהכוכב הזה…..חשוד…..-סמיילי נינג'ה של סקייפ-

30/10/2011 06:02

אויש! טעות שלי. סהר וכוכב.

30/10/2011 06:19
n

נסלח לך….
נ.ב-למה אתה לא קורא את הסיפורים החדשים שלי?!?!

30/10/2011 06:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך