מלאכית האהבה
הבחירה היא שלכם! (בתגובות).....

יום יבוא וזה יקרה – פרק 1

מלאכית האהבה 27/01/2012 603 צפיות 4 תגובות
הבחירה היא שלכם! (בתגובות).....

רב הסיפורים מספרים על אנשים אחרים, בספר זה, אתם הגיבורים! אתם תחליטו החלטות מה יקרה בהמשך לעצמכם.
———–
בבוקר אחד בחופש הגדול את\ה מתעורר\ת. את\ה מסתכל\ת על השעון ורואה, 09:00!! את\ה יוצא\ת מהבית ורואה את הכלב שלך, שוקו. את\ה יודע\ת שהוא מאוד אוהב לשחק לכן את\ה מרימ\ה מקל מצדי הדרך, וזורק\ת אותו קדימה. שוקו, כמובן רץ אחריו. חתול לבן חוצה את הרחוב ושוקו מזנק עליו כחץ וקשת. הוא רודף אחרי החתול היישר אל תוך בית אפלולי ונטוש. את\ה הולכ\ת בעקבותיו ועוצר\ת. המקום נראה כאילו איש לא גר בו 100 שנה! הדשא אינו גזום, צבעו חום. רוב החלונות שבורים וחלק מהגג איננו. הדלת הקדמית פתוחה. זהו ללא ספק בית ישן ומפחיד. שוקו נעלם. את\ה קורא\ת לו, "שוקו, איפה אתה ?!" ~אין תשובה~ את חייבת למצוא אותו, הרי הוא חבר שלך! את\ה נכנס\ת אל החצר, לאט ובשקט ומגיע\ה לצדו של הבית. את\ה רואה ספסל העשוי מאבן ובריכת דגים ריקה. את\ה מתיישב\ת וחושב\ת מה לעשות. לפתע את\ה שומע\ת נביחה, ואחריה יללה המגיעה מהבית. את\ה מבינ\ה, שוקו נמצא בבית הזה! את\ה פוחד\ת להתקרב אל הבית. מה את\ה עושה?

א. בורח\ת מהר ככל האפשר ונותשת את שוקו.
ב. את\ה נכנס\ת פנימה באומץ רב.


תגובות (4)

אני לא מאמין
את מלאך D:
חיכיתי כל כך הרבה זמן עד שמישהו יעשה את זה
הדמות שלי כנראה תעשה דברים מטומטמים בעיקר.
כמו ליפול לחבית מלאת פיראנות. או דברים אחרים

27/01/2012 11:31

חחחח, תודה רבה :) אבל מה התשובה שלך? אני רוצה להמשיך D:

28/01/2012 13:22

אני מאוד מאוד רוצה להמשיך, אז יחליט כבר ויאמר מה הוא יעשה!

11/02/2012 02:04

אז ש*מישהו* יחליט כבר ויאמר מה הוא יעשה D:

11/02/2012 02:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך