אפרודיטה
מקווה שהנהנתם מפרק אתם מוזמנים לרשום תגובות
ופרק 6 בדרך

יום יווני (פרק 5)

אפרודיטה 15/10/2011 641 צפיות אין תגובות
מקווה שהנהנתם מפרק אתם מוזמנים לרשום תגובות
ופרק 6 בדרך

ארטמיס התחילה את השיעור.
היא אמרה שלכל אחד המיתנו יש את חלק מהכוחות של ההורים שלו והסבירה ונתנה דוגמאות אל כוחות.
1) מי שאביו זאוס כמו פיטר(ילד שאביו זאוס ואמו דמטר ובינינו הוא חתיך), יכול לקבל כוחות לשליטה בשמיים שהו: יכולת לבריאת ברקים, שינוי האוויר וכו'.
2)מי שאביו פוסידון כמו נפטי(ילדה שאביה פוסידון ואמא דמטר) יכולים לשלוט במים ולנשום מתחתם וגם ליכולת דיבור אם סוסים ודמותם.
3)מי שאביו אדס כמו אודוס(ילד שנראה לי בן 10 שאמו כמו שלי אפרודיטה) יכולים לזמן מתים ולשלוט בתושבי השאול וכו'.
4)מי שאביו דיוניסוס כמו דניאל(ילדה נחמדה כך נראה לי שאמא הסטיה) יכול לשלוט בצמחי הגפן ולהפוך מים ליין וכו'.
5)מי שאמו דמטר כמו קריס(ילד חתיך והתאום של פיטר) יכולים לשלוט בצמחים ועוד.
6)מי שאביו ארס כמו ארי(מישהו אנגלי וסוג של אח שלי רק שאמו אתנה) יכולים לשלוט בכל דבר שהיה במלחמה וגם יכולת הלחימה שלהם מעולים.
7)מי שאביו הפייסטוס כמו הפי(ילדה שכל הזמן התעסקה במשהו) יכולים לבנות ולתקן כל דבר ולא נשרפים מאש ויכולים לשלוט בה וכו'.
8)מי שאמו אפרודיטה כמו גורה החדשה שלנו ונוסה(אוקי בא לי למות) יכולים להקסים אנשים ולדבר בשפת האהבה וכו'
9) מי שאמו אתנה כמו מיני(ילדה בגילי שאביה דיוניסוס) יודעים כל דבר ושפה וכוחותיהם הכי חזקים בעיר אתנה.
10)מי שאביו הרמס כמו מרק(עוד ילד חתיך שאמו הייתה הבה) יכולים להשתמש בכוחות אביהם שהיה:
שליח האלים מגן העדרים והרועים מדריך הגיבורים וההרפתקנים אל הדרכים אל אומנות הדיבור אל האתלטים והמתעמלים אל הנערים מגן הגנבים והמהמרים מגן הנואמים אל הסוחרים ובעלי-המלאכה אל המדע אל האסטרולוגיה שליט הרוחות וכו'.
ארטמיס אמרה סיכמנו את האלים המרכזים ועכשיו תוכלו לעבור לכיתה 2 בהצלחה היא חייכה ונתנה לנו סימן לצאת.
ארטמיס משכה אותי ביד לפני שיצאנו ואמרה אנחנו משפחה סוג של את יודעת שזה מסובך, טוב אני הקצר הכנתי לך חץ וקשת בצורת צבי מזהב, היא אמרה שהמתנה שלה קסומה היא יכולה לפגוע בכל דבר שתרצי אבל אני חייבת תמיד להחזיר את החץ שיריתי ולשטוף אותו בנקטר אלים אחרת יתפורר טוב אל תאחרי להפסקה ביי.
הופיעה עשן זהוב והיא נעלמה ואני הלכתי לדבר אם כולם ליד השולחן


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך