brown eyes
אני יודעת שזה התחל לא משהו אבל ההמשך יהיה הרבה יותר טוב :)
בבקשה תכתבו ביקורות על ההתחלה של הסיפור, איתן אני אוכל לדעת מה להוסיף ומה לתקן :)

יומנה של אלה

brown eyes 24/09/2013 586 צפיות 4 תגובות
אני יודעת שזה התחל לא משהו אבל ההמשך יהיה הרבה יותר טוב :)
בבקשה תכתבו ביקורות על ההתחלה של הסיפור, איתן אני אוכל לדעת מה להוסיף ומה לתקן :)

יום שלישי 24 ספטמבר 2013
יומן יקר,
פעם ראשונה שאני כותבת בך מאז שאמא קנתה לי אותך. אני הרי לא צריכה להציג את עצמי, אתה רק יומן! אבל אני מתה לספר לך כבר 1,000,000,000 דברים!
מאז שהפסקתי להיות חברה של כל הבנות הסנוביות בכיתה שלי, אני מתארת לעצמי שאני נחשבת לאחת החנונים של הכיתה.
טבלה החנונים:
1. ג'ורדן פלין
2. ג'ון מקבט
3. אני – אלה ג'ונס
4. אליסיה ג'יימסון
5. קת'רין תומפסון
6. ת'ור גריי
7. סטיבן פרקר
ועוד כמה שאין לי כוח לכתוב…

מה שכן, עכשיו אני נחשבת לחננת על.. ככה שאם כל הכיתה הולכת לקניון, אני מהאלה שאף פעם לא יבואו כי אני מפחדת, אני פשוט מפחדת להיות בחברה מקובלת. אף פעם לא הסתובבתי עם המקובלים…
כל פעם שאני רואה את הבנים מהכיתה שלי אני מפחדת. וזה לא כי אני מרגישה כלפי אחד מהם משהו (בעעעעע), פשוט תמיד יש להם משהו רע לומר עליי…
אפילו לילד שאני מחבבת אותו יש מה לומר עלי :(
אההה(אנחה) בריאן, לפעמים אתה גורם לי לשנוא אותך כמו את השאר…
האמת היא, שאני ובריאן לא מדברים הרבה… הוא פשוט כזה חמוד.. :) אבל לפחות אני לא שרופה עליו כמו קת'רין, אחת מחברותי הטובות שגם היא (במקרה) אוהבת אותו.
מה שבטוח, היא לא תוותר עליו! חחח

אז כנראה אצטרך לחכות עד סוף חופשת סוכות כדי להיזכר בהכל..:)
במיוחד כשזה הכיתה המשוגעת שלי. -,-


תגובות (4)

יצא יפה, אני מציעה שתוסיפי תיאור של אלה וגיל..וגם שתכתוב על סיטואציות שקרו לה כי מה שהיא כתבה זה דיי מידע כללי. בכל מקרה ממש אהבתי:)
תמשיכיי

25/09/2013 06:03

תודה :) ודרך אגב, מישהו יודע איך ממשיכים סיפור, אל מה צריך ללחוץ?

25/09/2013 07:50

את ממשיכה בדיוק כמו שהעלת את זה (העלת סיפור, כותבת את הפרק, כותבת בכותרת פרק 2.. ומעלה.. רגיל..)
(אה וסליחה שאני מגיבה ככה בלי לקרוא ><)

25/09/2013 07:53

חחח תודה בכל אופן

25/09/2013 07:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך