Juliet
אני צריכה דמיות מעניינות מאוד אז בבקשה תירשמו: שם: אופי: מראה: עבר: משהו מיוחד:

יומנה של פריקית הקדמה והרשמה

Juliet 18/04/2014 718 צפיות 2 תגובות
אני צריכה דמיות מעניינות מאוד אז בבקשה תירשמו: שם: אופי: מראה: עבר: משהו מיוחד:

היי,
קוראים לי קלי ואני מציעה לכם להפסיק לקרוא ברגע זה, אם אתם לא רוצים להפסיק אז הקריאה היא על אחריותכם הבלעדית בלבד.

יומני היקר (אני מניחה שככה אני אמורה להתחיל),
מכיוון שזו הפעם הראשונה שאני כותבת בך אז כדאי שאציג את עצמי, שמי הוא קלי, אני בת חמש עשרה.
רוב האנשים חושבים שאני משוגעת והם צודקים, אני משוגעת שחייה בעולם משעמם.
החיים שלי הם לא כול כך שגרתיים, אני עוברת בית פעם בשנה ולפעמים אפילו פעם בחצי שנה, אחותי היא פורצת מחשבים שעובדת בשירות החשאי (אם חשבת שאני משוגעת,) אבא שלי הוא מדען, אמא שלי, טוב היא לא ממש עושה כלום.
ואני, "פריקית" כמו שרוב האנשים מכנים אותי, הרי איפה תוכל למצוא ילדה שמתייחסת למורים כאל אוויר, שוברת חלקים מהגוף שלה לפחות פעם בשבוע, קופצת ממקומות גבוהים ויש לה שיער אדום ומעצבן?


תגובות (2)

שם: בר ווין
גיל: בגילה של קלי
מראה: שיער חום קצר וחלק יחסית, דומה לשיער של קטניס אם את מכירה, עיניים חומות, עור די כהה, קצת הודי. רזה וממוצעת.
אופי: נחמדה אבל שקטה ומאוד מאוד מאוד ביישנית.
רקע: מבחוץ הבית שלה נראה מושלם, אבל מבפנים הדברים כואבים.
אבא שלה נראה אדם עמיד וממוצע, אבל הוא משוגע על כל הראש, אמא שלה לא עמדה בזה ונכנסה לבית משוגעים.
בר גדלה לבד עם אבא שלה, והיא רק רוצה לבקר את סבתא שלה באוקלהומה.
[היא אינדיאנית במקור]

18/04/2014 08:38

שם: ללזרי וויט
גיל: בגילה של קלי
רקע: אביה של ללזרי הוא מהגר פקיסטני ואימה אמריקאית בהירת עור.
אימה של ללזרי מאוהבות נואשות באביה, בזמן שזה מכה אותה בכל פעם שחשקה נפשו בכך. משום מה, אימה מקבלת את זה כמובן מאליו, היא חושבת שזה קשור לתרבות הגברית בפקיסטן. בניגוד ללזרי, אימה היא אישה חלשה וחסרת עמוד שדרה שמקבלת בברכה את רודנותו.
אביה מכה גם אותה, ומכיוון שמגיל צעיר היא חוזה באימה מקבלת את זה כמובן מאליו היא חושבת שזה בסדר.
אביה עובד במודיעין של הצבא האמריקאי ומקבל משכורת נאה ביותר. הם גרים בפרוורים ב(העיר בה תחליטי לשכן את קלי ומשפחתה) מאז שללזרי הייתה ילדה.
היא לא אומללה, אך היא גם אינה מסוגלת להיות מאושרת.
כאשר היא מגלה שאב שמכה אינו נורמאלי, היא רבה איתו והוא מאיים לרצוח אותה.
בורחת לפנימייה של נערות במצוקה (יכול להתאים גל לקלי) .
מראה: עיניים בגוון ענברי בהיר, ועל שם כך נקראה ללזרי (בפקיסטנית, ענבר זהוב). שיער כהה מאוד, שחור שנדמה תמיד כצבוע ולא טבעי. עור בגוון מוקה.
תווי פנים יפים. אף צר וסולד, עיניים גדולות וטובות, שפתיים בשרניות וגבות עבות.
את רגליה וידיה מכסים סימנים כחולים וסגולים, צלקות, גלדים וכדומה.
אופי: תוססת יחסית, קופצנית, לא רגועה. את כל מה שהיא אוגרת בתוך הבית היא מוציאה לחוץ בתור אנרגיות חיוביות. חכמה מאוד, אבל עצלנית. לא מנסה להסתיר את זה שאבא שלה מכה אותה, כיוון שחשבה שאפילו בחברה מודרנית כזו זה מקובל.
תחביבים: ספורט אתגרי, כולל קפיצה מצוקים.

18/04/2014 10:38
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך