מספרת333
הפרקים בינתיים קצרים. ההקדמה נמאת גם בקטע המקסים ונטול התגובות לבינתיים שלי: "שעמום של דקה"

יומנה של קלאריס ריד: הקדמה!

מספרת333 05/01/2014 598 צפיות 5 תגובות
הפרקים בינתיים קצרים. ההקדמה נמאת גם בקטע המקסים ונטול התגובות לבינתיים שלי: "שעמום של דקה"

קלאריס ריד נולדה בשנת 1983 והייתה ילדה שבאה ממשפחה עשירה. היא הייתה ילדה יפה, ללא ספק: היו לה עיניים חומות וגדולות, ושער חום מסולסל בחציו. אפה הקטן היה סולד, ושפתיה היו ורדרדות ותמיד חייכו. היא תמיד הייתה לבושה שמלות ורודות. היו לה חיים "מושלמים": כולם קינאו בה, כולם רצו להיות היא. אף אחד לא חשב על מה שעובר עליה מחוץ המראה המדהים, החיוך התמידי, הנסיכותיות. הוריה של קלאריס לא ייחסו לה חשיבות ולא ממש דיברו איתה. היא לא קיבלה אהבה וחום- היא רק קיבלה חפצים דוממים- יפים- אך דוממים. הוריה חשבו שבכך הם מפצים על כך שאין להם זמן אליה. לפעמים קלאריס חשבה שהיא מוכנה לתת הכל- הבגדים, המראה, הכסף- רק בשביל להיות ילדה שמקבלת חום ואהבה, אך תמיד שמחשבה זו עלתה בראשה, היא קיבלה מתנה יפה והתחרטה. ככה הלכו חייה של קלאריס.
יום אחד מצאה קלאריס מחברת שורות ריקה. היא פתחה אותה והחלה לכתוב על מה שעובר עליה. היא כתבה על כך שהיא מעושרת, אך לא מאושרת, על כך שכולם חושבים שהיא תמיד שמחה, אך בתוך-תוכה היא אולי הכי עצובה שיש. היא לקחה את המחברת לכל מקום וכתבה. כתבה על מה שקרה באותו יום ועל מה שעבר בראשה.


תגובות (5)

איזה קטע גם אני עשיתי סוג של סיפור יומנים..יואו איזו מושלמת הקלאריס הזו…
מה שבטוח שהסיפור שלך הולך להיות מעולה יותר משלי..
תמשיכי!

05/01/2014 05:37

תודהה!!

05/01/2014 05:42

תמשיכי! נשמע ממש יפה!
אהבתי שכתבת שהיא מעושרת אבל לא מאושרת!

05/01/2014 05:45

תודהההההההה!!!!

05/01/2014 05:47

מהמםםם!! תמשיכי!!!!

07/01/2014 09:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך