מספרת333
תגובות=המשך.
דגש על זה ש"תגובות" זה ברבים.

יומנה של קלאריס ריד: פרק 1!

מספרת333 05/01/2014 555 צפיות 7 תגובות
תגובות=המשך.
דגש על זה ש"תגובות" זה ברבים.

שנת 1991, יום חמישי, 11.6

מצאתי את המחברת הזו בתוך הארון של אמא ואבא שאמא שלחה אותי למצוא את הצללית הסגולה שלה. למרות שהיא בת ארבעים ומשהו היא עדין מתאפרת. אני מניחה שאני אמורה להציג את עצמי ולספר על עצמי פה, אז אני קודם רק יגיד כמה מילים: אני קלאריס ריד, בת 10. אני גרה באנגליה ואני מאוד עשירה. אני אוהבת ורוד ונסיכות. בנות מהכיתה שלי אומרות שאני ילדותית בגלל זה, אבל ככה אני ולא מתחשק לי להשתנות. ההורים שלי אומרים שאני תמימה שאני חושבת שהחיים דבש, אבל אני בכלל לא חושבת ככה- בכל זאת: אף פעם, בכל חיי, לא קיבלתי חום/ אהבה/ זמן עם ההורים. הם כל היום עסוקים בעבודה ואין להם זמן אליי, פרט לרגעים שהם נותנים לי מתנה. לרב אני מקבלת שמלות ורודות או איפור של ילדות-דברים של בנות בקיצור. לאמא שלי קוראים מרי ולאבא שלי קוראים ג'ורג'. השם המלא של אמא שלי הוא מריה אליזבת תרמופוליס ריד. השם המלא של אבא הוא ג'ורג' אנטוניו ריד. יש לנו מנקה שאני חושבת שקוראים לה אניטה, כי שמעתי אותה מדברת בטלפון ושמעתי שקוראים לה אניטה, אבל אני לא יודעת. לטבחית קוראים טֶטי ולשף אין בכלל שם- כלומר אני לא יודעת את השם שלו. נראה לי שמורטימר, כי שמעתי את הטבחית צועקת "מורטימר!" ואז הוא בא. טוב, אני לא אתחיל למנות את כל העובדים שיש לי באחוזה, אבל אספר עליה. יש לנו אחוזה גדולה ומפוארת ברחוב דורק מספר 50, שזה, אגב, מספר הדולרים שאני מקבלת בשבוע בשביל להשתיק אותי. יש לנו 6 קומות באחוזה, ואני לא מבינה בשביל מה. בקומה הראשונה יש סלון ע-צ-ו-ם-! ומטבח ע-נ-ק-י-! בקומה השניה יש חדרי אורחים, בקומה השלישית יש את החדרים שלי: חדר הנסיכות, החדר הורוד, חדר השינה וחדר המשחקים.
בקומה הרביעית יש את החדר של ההורים שלי ושלוש חדרי טלויזיה: אחד לי, אחד להורים שלי, ואחד לעובדים (אמא ואבא קוראים להם משרתים, אבל הם עובדים אצלנו- לא משרתים אותנו. חוץ מפול וקסנדרה. אני ארחיב עליהם אחר כך). בקומה החמישית יש את מגורי העובדים (ארבע חדרי שינה, בכל אחד 3 מיטות קומותיים, שירותים פרטיים ומקלחת פרטית). בקומה השישית יש חדרים מפוארים למקרה שקרוב משפחה בא לבקר. בנוסף יש לנו גן ענקי, שהוא מקום המפלט שלי, ממנו אני כותבת עכשיו. או-או! קסנדרה, העוזרת האישית שלי קוראת לי. הבנתם למה היא כן משרתת אותנו? רגע, היום באים לבקר אותנו. הפעם אני אאלץ לשים את השמלה הלבנה עם הסרט הורוד. על בטוח.


תגובות (7)

כבר קוראת את הפרק 3:

05/01/2014 05:50

פרק נחמד
אני רוצה לדעת עוד קצת על קלאריס,תמשיכי..

05/01/2014 05:56

חמוד :)
הייתי שמחה שתקראי את שלי ,
אגב התמונת פרופיל הרגה אותי XD

05/01/2014 06:12

או- סוף סוף מישהי שמבינה!! גם אוהבת שירים של שר לויד, וגם נהרגת מתמונת הפרופיל שלי. סוף-סוף!

05/01/2014 06:22

המשך

05/01/2014 06:24

יאי
תאומות DD:

05/01/2014 06:27

ממש חמוד!
תמשיכי!

05/01/2014 07:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך