טוב אז אחרי הרבה מאוד זמן(אהמהמ שירה..) גמרנו לכתוב את פרק 3 אז תודה לכל המתעניינים ומקווה שאהבתם!(וגם אם לא פליז תגיבו..:)

יומנים- מסיבה(פרק 3)

10/06/2011 918 צפיות 9 תגובות
טוב אז אחרי הרבה מאוד זמן(אהמהמ שירה..) גמרנו לכתוב את פרק 3 אז תודה לכל המתעניינים ומקווה שאהבתם!(וגם אם לא פליז תגיבו..:)

אני ומיה חיפשנו שעות עד שמצאנו את הבגד המושלם.
באותו היום הייתה מסיבה לנו ולשמינסטים מסיבת בריכה.
מאז ומתמיד אהבתי מים, ובמיוחד מסיבות במים. ובגלל שזאת מסיבה לשתי השכבות, שביניהם גם הבוגרת, ידעתי שאני חייבת להראות מדהים,ממש בלתי נשכחת. לכן התחלתי להתארגן אליה איך שנגמר הבית ספר.
בסלון היופי שמו לי קרם מיוחד לשיער ועור רטוב ואיפור שלא יורד במים. עשיתי גם שעווה, לא רוצה לקחת סיכון…
אחרי השעתיים שזה לקח התחלתי להתלבש.
בהתחלה לבשתי את הביקיני שעוצב במיוחד עבורי. הוא עם חישוק וכיווצים בצדדים, ובגווני טורקיז מבריקים ככה שהם ממש דומים למים. וזה גם מדגיש לי את העיניים… מעל החלק התחתון לבשתי מכנסי מיני ג׳ינס עם חגורה בצורת סרט שחור.
בכיווצים בצדדים לוחצים, אבל אני נראית בסוף סקסית רצח.
נשמע צפצוף של מכונית ואני נעלתי במהירות כפכפים של אותו מעצב, לקחתי את תיק הצד שלי ויצאתי. בחוץ חיכתה לי לימוזינה עם מיה בתוכה. נכנסתי והתחלנו להחמיא אחת לשניה על איך שהיא נראית. מיה לבשה ביקיני ורוד נצנצים ומעל היא לבשה גם מכנסי מיני ג׳ינס. כמו שתאמנו.
הלימוזינה עצרה. לקחנו את התיקים ויצאנו. כל המבטים היו מופנים אלינו וכמו שכבר אמרתי קודם, אני כבר התרגלתי אליהם. העיניים של כולם היו נעוצות בנו, או יותר נכון בי. האמת שמיה לא נולדה עם יופי טבעי כמוני, היופי שלה בא בעיקר בזכות הבגדים, האיפור והאקססוריז.
הסתכלתי סביבי ולא ראיתי מורים. ואז נזכרתי… המסיבה הזאת בארגונם ואחריותם של השמינסטים. המשכתי להסתכל וראיתי את שי, חמוד וחתיך כרגיל, יושב ליד הילדה הג׳ינג׳ית שכבר למדתי, לצערי, להכיר אותה בתור חן. היא הייתה לבושה בשילוב מזעזע של כתום וטורקיז. הילד החום,שקוראים לו דניאל,לא בא.
השמינסטים קראו לכולם להתאסף לפעילות הראשונה- 7 דקות בגן עדן.
שמו לכולנו כיסויי עיניים ומישהו הוביל כל אחד בנפרד לחדרים שונים. מי שלקח אותי הוריד לי את הכיסוי עיניים אבל לאראיתי כלום בגלל החושך. קיוויתי ששי נמצא איתי.
מי שהיה איתי התחיל להתקרב אליי. הוא אמר משהו פלרטטני והחל להרכין את ראשו כלפי. ציפיתי לגרוע מכל. פעם, למרות שאני לא אוהבת להזכר בזה, יצאתי עם מישהו שהייתה לו בעיה בבלוטת הרוק או משהו כזה וכל פעם שהתנשקנו הרגשתי כאילו אני טובעת. מיותר לציין שבקושי היינו ביחד יומיים. כן אני יודעת, איכססס. ובגלל זה ציפיתי לגרוע ביותר.
אבל מה שהיה בחדר הזה היה אלוקי.
כאילו וואו! אף פעם לא פגשתי מישהו שיודע לנשק ככה. אני חושבת שגם הוא נהנה כי עם הזמן הנשיקות הפכו פראיות יותר ויותר. היינו כל כך צמודים אחד לשני ואני הרגשתי את הקוביות שלו על עורי. לא פסקנו גם שהשעון צלצל שהשבע דקות עברו. לבסוף נשמעו דפיקות על הדלת וצעקות שאלו אם אנחנו מתכוונים להשאר שם לנצח. הוא התנתק ממני, כיסה את עיניי והוביל אותי החוצה ולבסוף השאיר אותי לעמוד איפשהו והלך. הורדתי את המטפחת ומצאתי את עצמי מול כל השכבה שלי שהורידה מטפחות. רובם המומים.ביניהם ראיתי גם את שי וחן ועוד שתי בנות דתיות מהכיתה השניה. התפלאתי איך חן הסכימה להשתתף, אבל אולי לא שאלו אותה…
הפעילויות הבאות היו במים. הורדתי את הבגדים וקפצתי למים עם הביקיני. המראה שלו עורר מבטי עניין אצל הבנים וקנאה אצל הבנות אבל זה לא הזיז לי. שיחקנו כדורעף במים והייתי די טובה כששמתי לב שמישהו כל הזמן מסתכל עליי. היה לו שיער שחור קצוץ וזיפים קטנטנים שבקושי שמים לב אליהם. היה לו עור שזוף ועיניים חומות. על אוזנו הימנית היה עגיל יהלום. בקיצר ערס חתיך. אבל אני אוהבת ערסים. הוא לא מהשכבה שלנו אז כנראה שהוא מהשמינית, והכי חשוב יש לו קוביות. אין הרבה בנים בבריכה עם קוביות אז אולי זה ההוא שהיה איתי בחדר?!
טראח! לא שמתי לב וכדור פגע לי בראש. ״ מה יש לכם?!״, צעקתי על אלו ששיחקו, ״אתם לא רואים שיש כאן בת אדם?!״, אני ממשיכה לצעוק וזורקת אליהם בחזרה את הכדור.
החזרתי את המבט אליו והוא חייך אליי. חייכתי חזרה. לא היה נראה שהוא הולך לעשות משהו אז יצאתי מהמים ונשענתי על עמוד קרוב אליו. מיה התקרבה והתחלנו לדבר. סיפרתי לה על השבע דקות בגן עדן והיא סיפרה לי על שלה. היה לה נחמד. המשכנו לדבר ולאט לאט אנשים נעמדו סביבנו והצטרפו לשיחה. לפתע בא הבן הערס וסימן לכולם לזוז. אני נשארתי והוא הניח את ידו על העמוד שלי ורכן כלפיי,״ אז מה דעתך שנמשיך את מה שעשינו קודם?״. בוא שואל אותי.
רני מבינה שבוא זה שהיה איתי בחדר, ״אני לא יודעת על מה אתה מדבר״, עניתי ב׳תמימות׳ והמשכתי לחרטט דברים בסגנון…
״את באמת לא סותמת את הפה, אה?!״
״תצטרך לסתום אותו״, חייכתי אליו ורפרפתי בריסים בהתרסה,״ואני ל-״
והוא סתם לי את הפה. עם הלשון אני מתכוונת. ואוי,זה היה טוב! וכן, זה על בטוח על החדר.
מיותר לציין שאת שאר המסיבה ביליתי בהתמזמזות עם הערס שלי על כסא נוח.
סיכום: הייתה אחת המסיבות אם לא ה-!
———————————————————————————————————–

אוף! אני חייבת ללכת למסיבת הבריכה של השמיניסטים!
אבא אמר שאני צריכה להתגבש עם הכיתה ואימא הוסיפה שאני צריכה להתלבש צנוע!

התקשרתי אל שי:"הלו" הוא ענה.
"היי זו חן," והמשכתי מבלי לשמוע את התשובה. "אני הולכת למסיבה אתה רוצה טרמפ? אבא שלי מקפיץ אותי."
"בטח למה לא?" ענה שי.
"נאסוף אותך ברבע לחמש" אמרתי "ביי" וניתקתי.

טוב כמובן שצריך להתרכז בבגדים. הסתכלתי בבגדי ים שלי ובחרתי בגד ים שלם בצבע טורקיז. הוא התאים בדיוק, והחמיא מאוד לגזרה הדקיקה שלי. מעל בחרתי את חצאית הטורקיז שלי עם חולצה קצרה בצבע כתום שמתאים לשיער שלי.
השארתי את השיער כפי שהוא, ורק סירקתי אותו ואת הפוני.
לקחתי את המשקפי שמש החדשים שלי, הגדולות האלה.

בחמש כבר אני ושי היינו שם. התיישבנו בכיסאות נוח אחד ליד השני. דניאל הודיע בבוקר שלא יבוא אז לא חיכינו לו.

מאי הזאת נכנסה עם המחומצנת מהכיתה המקבילה. טוב מכיוון שאני לא נוהגת לשקר אני חייבת להגיד שהיא הייתה נראית סבבה! נראה לי ששי חשב אחרת, כי מהרגע שהיא נכנסה הוא לא הפסיק ללטוש בה עיניים, עד שנתתי לו מרפק, ואמרתי:"בנאדם, אמא שלך לא לימדה אותך לא ללטוש עיניים באחרים ובמיוחד באחרות?" שאלתי.
שי הסתובב אליי וצחק. חייכתי אליו וחזרתי להתמקד בכיסא נוח ובשמש.

אחרי כמה זמן הודיעו שיש "7 דקות בגן עדן". ניסיתי להתחמק, אבל שמינסטית אחת תפסה בי והצעידה אותי לתוך חדר חשוך.

ישבתי בדממה ופתאום מי שהיה איתי ניסה לנשק אותי.
דרכתי לו על הרגל והלכתי לאחור, הבחור נאנק. דרכתי לו חזק.
"יש לך המון מזל שאני שומרת נגיעה" פתחתי "כי אם זה היה בלחי כנראה שהיה עף לך שן, אם תנסה שוב אני לא אחראית למעשיי" סיימתי באיום קל.

המשכנו לשבת עד שהוא יצא ואז הוציאו אותי גם.
ראיתי את שי עומד קצת מבולבל. ניגשתי אליו ושאלתי:"נו? איך היה?"
"בסדר… אצלך?" שאל.
סיפרתי לו את כל מה שקרה. לבינתיים הצטרפו עוד אנשים וביניהם גם מאי. שסיימתי את הסיפור שי צחק ואמר:" נשבע לך שאת הבן אדם הכי קרוע בעולם!" חייכתי ועשיתי כאילו אני משתחווית לקהל מדומה.

חזרנו לשבת בכיסאות ובשלב מסוים שי נכנס לבריכה, לי לא התחשק.

הרגשתי שמישהו מתבונן בי. אני תמיד מרגישה את זה הסתכלתי וראיתי את הבחור שהתבונן. שער שחור, עיניים דומות לשלי ושמבטינו נפגשו הוא חייך חיוך חמוד עם גומה. הפניתי את מבטי חזרה. "הוא חתיך" חשבתי. "חן את לא מתאהבת בחילוני, את לא יכולה."

כדי לשכוח אותו, החלטתי לשחק משחק. כמו ריאליטי. לבחור מישהי ולעקוב אחרי מה שהיא עושה. הסתכלתי סביב וראיתי את מאי. החלטתי שאתמקד בה. היא עמדה ופתאום איזה ערס אחד ניגש אליה. הם החליפו כמה משפטים ואז הוא משך אותה לכיוון כיסא נוח. הם התיישבו והתחילו להתמזמז. זה היה כל כך דוחה.
הסתכלתי על שי וראיתי אותו מנסה לא להסתכל.

הוא ניגש אליי ושאל בכאב:"זזים?"
ראיתי שכמה בנות נועצות בו מבטים מאחורי גבו.
"בטח, אבא שלי אמור לאסוף אותנו," הצצתי בשעון "אוי, שיט, עכשיו!"

אספתי במהירות את החפצים שלי. ושי אסף את שלו. הלכנו החוצה ואבא כבר חיכה לנו.
הגעתי הביתה.
אבא ואימא ניסו להוציא ממני איך הייתה המסיבה. לא ממש נידבתי פרטים.

אמרתי שאני עייפה והלכתי למיטה. "מסיבת בריכה זוועתית" חשבתי.


תגובות (9)

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

11/06/2011 11:10

תמשיכי…איזה רעה מאי

11/06/2011 11:43

עוד לא הבנתי מי הטובה ומי הרעה בסיפור חחח
או חן או מאי .. אבל אהבתי תמשיכי

11/06/2011 15:58

סוף-סוף…
מתי יפורסם הפרק הבא?
;]

12/06/2011 15:06

תודה רבה לכל המגיבים!
חלק מפרק 4 כבר כתוב מחכים לחלק השני=)
אבל מה שרציתי זה שדי קשה לכתוב את כל הסיפורים ביחד אז מי שרוצה המשך שיגיב בשני הסיפורים האהובים עליו ואני ימשיך ואם לא יגיבו אני יחליט לבד:)

12/06/2011 17:04

סוף סוף המשכת=)
ומאי קצת סנובה אבל היא לא רעה!!!

12/06/2011 17:46

יש יש יש! סופסוף המשכתן! אז אל תפסיקו! ויהלה אם את לא רוצה להמשיך לכתוב את כולם לפחות תסיימי אותם!

14/06/2011 11:28

לא!
אל תסיימי אף אחד!
את כותבת מדהים וכל הסיפורים שלך יפים ומהממים=]
פשוט אם אין לך כוח אז תחליטי איזה סיפור את ממשיכה עד שתסיימי אותו
וככה תעשי לכל הסיפורים.

14/06/2011 23:34

אהבתי את : "יש לך המון מזל שאני שומרת נגיעה" פתחתי "כי אם זה היה בלחי כנראה שהיה עף לך שן, אם תנסה שוב אני לא אחראית למעשיי" סיימתי באיום קל.
את קראת במקרה את הספר של ליאת רוטנר "מעורב ירושלמי"? כי זה ממש הזכיר לי את זה…
בכל מקרה, ממש יפה =]

15/06/2011 00:19
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך