יומני אמילי-פרק קאשון-

29/06/2012 751 צפיות 6 תגובות

היי! קודם כל אני חדשה באתר…
התחלתי את כל הקטע של לכתוב סיפור לפני כיומיים…..אז אני חדשה בקטע.
הסיפור שלי מדובר על ילדה שקוראים לה אמילי בת ה15 עם עיניים אפרפרות ושיער שטני\חום (משהו באמצע),היא עוברת דירה ומתחילה בצפר בעיר אחרת.אימא של אמילי נהרגה לפני כשנה כשהיית בת 14 מנסיבות חסויות.מאז מותה של אימה אמילי הפכה להיות מתבודדת ושקטה.

בינתיים זה משאני יכולה לספר לכם.

יומני אמילי

פרק 1

~התחלה חדשה~

"היי אני אמילי ת'ורן" הצגתי את עצמי מול כיתתי החדשה שמסתכלת עלי כאילו אני חייזר או משהו.
"את יכולה לשבת ליד סמנתה" המורה סימנה לי לשבת ליד ילדה בלונדינית עם עיניים חומות ושיער גלי בלונדיני.ישבתי ליד סמנתה באי נוחות.אני יודעת שהיא נראית חמודה אך פנייה מראים שהיא סנובית.קולו של הצלצול העביר בי צמרמורת לרגע.כל התלמידים קמו ויצאו מהכיתה כולל את סמנתה.יצאתי מהכיתה מרוב שעמום והתחלתי לטייל,ראיתי את האצטדיון,כל מיני בניינים שלא נכנסתי לתוכם כי הם היו מלאים באנשים,ראיתי את אולם הספורט,חדר הרוגבי,חדר כושר.לפתע שמעתי רעש כלשהו מאיזשהו חדר התקרבתי למקור הרעש,ראיתי שלושה בריונים גבריים או שהם באמת גברים מכים מישהו אך לא ראיתי את המישהו הזה.אחרי כ-5 דקות של איומים הם עזבו את מי שזה לא יהיה והתקרבו ליציאה בזמן שהם התקרבו ליציאה נכנסתי לחדר השרת בכדי להתחבא,אחרי שהביריונים הללו יצאו מאזור הראייה שלי,יצאתי מן ארון השרת וישר רצתי לנער שבירינו אותו.
"אתה בסדר?" שאלתי אותו.
"לכי מפה" הוא אמר לי עם קול חנוק.הנער לא הראה את פניו אך ראיתי את שיערו הכהה.התקרבתי אליו והתיישבתי לידו."מה את רוצה?" הנער שאל,הרים את מבטו.ראיתי את עיניו הבהירות . "לוודות שאתה בסדר" עניתי לו.הנער לא ענה.שנינו ישבנו וישבנו עד אשר שצלצל.הנער קם,ראיתי את גבו המדמם והפנס שהיה על פניו."את מאחרת לשיעור" הנער אמר."גם אתה" עניתי. "את יודעת מה?" הנער אמר.
"מה?" שאלתי.
"את בסדר" הוא אמר. "אני נייט,אריק נייט" אריק הציג את עצמו.
"אתה מדמם" הוספתי.
"מודע" הוא ענה לי.
"לכי לכיתה שלך" הוא אמר לי.
"בסדר אימא" עניתי לו ויצאתי מהחדר.מצאתי את הכיתה שלי ונכנסתי,בדיוק כשנכנסתי עיני תפסו את המורה שיער שטני ועיניים ירוקות "איחרת" הוא אמר.התעלמתי מהמורה והתיישבתי ליד מישהו עם תלתלים ומשקפיים שחורות,עבות,היו לו עיניים חומות כהות."אני צ'אד המורה להיסטוריה החדש שלכם" המורה הציג את עצמו.הבחור שישב לידי שאל את המורה "איפה גברת יאצ'מירוניקה?".
איזה שם משפחה מוזר."היא בחופשת לידה" המורה ענה.
אחרי כ-5 דקות מישהו דפק בדלת ונכנסו שני בחורים הראשון היה נער שרירי עם עיניי ירקן ושיער חום,שטני משהו באמצע,הסתכלתי על השני וראיתי את אחי הגדול הארי! עיניו הכחולות ירקרקות והחיוך שהיה על פניו,הארי היה אחי הגדול בשנה כולם תמיד היו חושבים,יש לנו את אותן שפתיים אדמדמות ואותו צבע עיניים,צבע שיער שטני,חום כזה כמו של הבחור הראשון ושלנינו היו בקבוקים ההבדל שהיה בנו זה שלי יש שיער ארוך יותר שמגיע לי עד המותניים ושאני בחורה.שמתי את ידי על מצחי והורדתי את ראשי בכדי שהארי לא יראה אותי "הי,אני ג'קסון" אמר הבחור הראשון. "אני הארי" אחי הציג את עצמו.הם סיפרו על מן הופעה שתהיה בעוד חודש לרגל חג המולד אך לא הקשבתי למילה.

נכנסתי לבית מותשת,לקחתי כוס מים מהמטבח ועליתי לחדרי כמובן שלקח לי זמן מה למצוא את חדרי הרי עברתי לגור כאן לפני כשלוש ימים,נכנסתי לחדר של אבי,לאמבטיה ובסוף מצאתי את חדרי.מיד הלכתי לשידה להוציא את יומני.

"יום ראשון 27 נובמבר 2011

יומני היקר,
היום התחלתי התחלה חדשה.
עברתי שוב דירה או עיר ליתר דיוק,התחלתי ללכת לבצפר אפילו פגשתי מישהו די חמוד שבירינו אותו קוראים לו אריק נייט,אחלה של שם משפחה.ישבתי ליד סנובית,בלונדה עם מסטיק בפה בשיעור הראשון ותאמיני לי זה חוויה לא נעימה.
היום אני מתחילה מחדש,אני אנסה להתחבר אנשים ולא אתבודד לי ואני יודעת שזה יקח לי זמן.אני לא אמילי ת'ורן המתבודדת אחרי מות אימה כבר,אני רוצה לחזור לימים הישנים שלי שבו הייתי מלאת חיים ולא חסרת חיים כמו עכשיו."

הפסקתי לכתוב כשאחי פתח את הדלת מזכוכית ואמר "בואי לבריכה".
"לא תודה" עניתי והפנתי את מבטי אל היומן.
"מה לא יודעת לשחות" הארי התגרה בי.
"צא לי מהחדר את מרטיב כאן את הכל" אמרתי לו בעצבנות.
"בסדר,רק אל תתעצבני" הארי יצא מחדרי ונכנס לבריכה.
הבית שלנו היה בית יפה עם גינה ענקית,הייתה לנו בריכה בגינה ופינת ישיבה וגשר שחוצה את הבריכה ומן מפל קטן בפינת הבריכה.הבית שלנו היה דו-קומתי,קומה ראשונה מטבח וסלון ושני דלתות אחת ראשית ואחורית שמובילה לגראז'.קומה שנייה הייתה חדרו של אבי עם מרפסת משלו עם ג'קוזי והחדר הענקי שלי והחדר הענקי של הארי.החדרים שלנו עוצבו באותו סגנון כמעט רק הבדל בצבעים פלזמה,3כורסאות,מיטה,שידה,שולחן,לפטופ היה אפשר למצוא הכול והיה לי ולהארי מרפסת משותפת עם בריכה וכורסאות לישיבה וכמובן עם נוף מהמם.


תגובות (6)

קודם כל ברוכה הבאה לאתר! מקווה שימצא חן בעינייך (:
אהבתי את הסיפור, באמת התחלת לכתוב רק לפני יומיים?
ממש אהבתי שאת משלבת גם את "החיים האמיתיים" בסיפור שכל מה שמתרחש בפרט למה שאמילי מתארת ביומן וגם את מציגה את מה שהיא כותבת ביומן, זה נותן יותר עומק לדמות שלה. הייתי מציעה שתכתבי חלק מהדברים גם בגוף שלישי ולא רק מחשבותיה ומעשיה של אמילי (בגוף ראשון), ואז ככה כשיהיה את החלק שהיא כותבת ביומן תהיה לנו סוג של "הפתעה" שכן לא ניחשף לכל מחשבותיה לאורך הסיפור אלא רק ביומן עצמו.
(מקווה שלא חפרתי או בלבלתי יותר מדי!)

29/06/2012 10:52

תודה על ההצעה

29/06/2012 11:20

הסיפור נשמע ממש יפה!!!
תמשיכי:):)

29/06/2012 12:34

תודה

11/07/2012 01:30

וואוו יפה..עפתי לפרק הבא ;)

18/11/2012 12:05

חחחח

20/11/2012 10:41
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך