סיפור חדש, מקווה שתאהבו כי אני ממש רוצה להמשיך אותו :)

יומני "היקר", יומנה של הילה- פרק 1, אני כותבת יומן בשירותים.

04/11/2011 579 צפיות 3 תגובות
סיפור חדש, מקווה שתאהבו כי אני ממש רוצה להמשיך אותו :)

יום ג', ה-1.9, 7:30, תיכון כלנית.
בגיל ארבע היא כבשה את כל הבנים בגן,
בגיל שבע היא כבשה את כל הבנים בכיתה א',
בגיל שתיים עשרה היא כבשה את כל הבנים בכיתה ז'.
אז למה עכשיו, בתיכון, אני צריכה לוותר לה?
אתם שואלים למי? אני מתכוונת לשירלי הזאת, שחושבת שהיא הכי יפה בעולם והכי מוצלחת בעולם. היא לוקחת את הכי מובחרים וכמובן שמסדרת לחברות (לשפוטות) שלה את השאריות שהן לא פחות טובות.
אתם שואלים מה עם מי שלא חברה שלה (אני)? אנחנו לא זוכות בכלום.
לא הצגתי את עצמי, אני הילה ואני כמעט בת שש עשרה, לא יפה במיוחד ולא חכמה במיוחד.
עכשיו אני יושבת בשירותים ו"מהללת" את התיכון המפגר הזה.
החיים שלי בבית דיי סבירים (תלוי למי), אמא ואבא חושבים שזה לגיטימי לגמרי שעד גיל חמש עשרה לא היה לי אפילו חבר אחד ובמקום זה משגעים אותי בגלל שאני "לא ממצה את הפוטנציאל האדיר שיש לי" (ואני כן ממצה אותו), אבל סבתא שלי חושבת שאם לא אמהר אשאר רווקה זקנה וממורמרת עד סוף ימי.יש לי אח שגדול ממני וכפי שאתם מנחשים הוא הרבה יותר מוצלח ממני, קוראים לו עידו והוא נראה מעולה סיים את הלימודים עם בגרות מלאה ובמקום לשמוע את הניג'וסים של אמא ואבא על המשך הלימודים ואת החפירות של סבתא על חתונה וילדים (גם לזה היא הגיעה), הוא עזב הכל וברח להודו עם חברים.
בינתיים אני יושבת על האסלה הישנה הזאת בשירותים המזוויעים האלה וכותבת ביומן הישן שלי שמתלווה אליי לכל מקום מאז כיתה ז'. והנה מגיע הצלצול "הגואל", עכשיו אלך לכיתה, אתיישב ליד אחת החופרות שעברו לכיתה רגילה בעקבות סגירתה של כיתת המדעים (לדאבוני הרב) וכך תעבור עליי שנת הלימודים המזעזעת הזאת.

יום ג' ה-1.9, 10:10 (הפסקה הגדולה), תיכון כלנית.
תודה לאל שזה נגמר, השיעור היה כל כך משעמם!!!
בגלל שכל המקומות היו תפוסים התיישבתי ליד אחת שקראו לה יפית או חופית (אני כבר לא זוכרת),
קיבלנו מחנכת זקנה שאני בטוחה שבשיעורים שלה אוכל לכתוב ביומן. אחרי שהיא נכנסה לכיתה היא עשתה איתנו סבב שמות מטומטם וניצלתי אותו כדי לקלוט את השמות של הבנים.
היו לנו הרבה בנים שנראו ממש נחמד, התלהבתי מבחור שזוף אחד שקראו לו נועם למרות שידעתי שגם שירלי שמה עליו עין.
במקום לעשות צעד לעברו אני תקועה בשירותים המסריחים האלה כמו מטומטמת וכותבת ביומן הזה כמו משועממת. והנה הגיעה הודעת טקסט מליאור. היא רוצה לדעת איפה אני (אני לא רוצה לענות לה אפילו). למי שתוהה לעצמו מי זאת ליאור, אז היא החברה הכי טובה שלי (זה לא כבוד כזה גדול).
עוד הודעת טקסט, מעניין ממי זה…


תגובות (3)

וואו סיפור מהממם:)

06/11/2011 05:06

תודה רבה :)

06/11/2011 06:17

תמשכי את הסיפור אני רוצה לדעת מי זה היה

06/11/2011 13:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך