יומני היקר-שעת קסם…. XD

פיות אפלות 17/12/2012 627 צפיות תגובה אחת

1.9.12-יום שלישי.היום הראשון בכיתה י
יומני היקר אני לא משהו בכתיבה.אבל זה מה שהמורה החדשה שלי בקשה מכל התלמידים לעשות,היא אמרה שבסוף השנה היא תאסוף אותם ותיתן לנו ציון.מי שלא מגיש יומן נכשל.שאלתי אותה מה אני צריכה לכתוב ביומן אז היא אמרה שאני יכולה לכתוב כל מה שעולה לי בראש.אז זה מה שעולה לי בראש עכשיו:
"תמיד כשאני לא נרדמת,אני מנסה לחשוב על דברים שלא קיימים באמת.
אני חושבת על מקומות אבודים ואנשים מאושרים,על אהבת אמת ועל אחותי התאומה.
כן הייתה לי אחות תאומה פעם,קראו לה דניאלה,אנשים אומרים שאני והיא דומות.אני יודעת שאנחנו תאומות,שאנחנו אמורות להיות דומות אבל אני לא חושבת ככה,היא הייתה היא.
ואני,טוב אני זה משהו אחר.
פעם כשהיינו קטנות,אני ודניאלה,המצאנו משחק,כל פעם שאחת מאיתנו לא נרדמת היא מעירה את האחרת,וביחד אנחנו מסתכלות על הירח ומעלות רעיונות לאיך העולם אמור להיות לדעתנו,היא תמיד אמרה שהעולם שלנו מציאותי מידיי ושאנחנו צריכים לשנות את זה,היא אמרה שהעולם רציני מידי בשבילה ושהיא צריכה לחיות במקום שיש בו הכול.היא אהבה לקרוא למשחק הזה שעת הקסם,כי אם קסם אפשר לעשות הכל,כך חשבה.
אילו רק יכולתי לומר לה שזה לא נכון,שקסם לא יכול לעשות הכול,שקסם לא יכול להחזיר לי אותה."

אבל ככה לא מתחילים סיפור.אז אני חושבת שאני אתחיל מההתחלה,"בראשית ברא אלוהים את השמים ואת הארץ…" חחח סתם :)….

אז ככה,יומני,הכל התחיל חצי שנה אחרי שאחותי דניאלה נרצחה,הייתי אז רק בת 13.זה היה לפני שלוש שנים.הייתי אמורה להתחיל ללמוד בחטיבה באותו השבוע,אבל זה לא קרה.
זו הייתה הפעם הראשונה שהייתי בבית לבד מאז המקרה של אחותי,ופחדתי,כל כך פחדתי.
אמא אומרת שהכוחות שלי התגלו מוקדם מידי בגלל הפחד שלי,כי כידועה לך יומני,אנחנו אמורים לקבל את הכוחות שלנו רק בגיל שש עשרה.אני כמובן לא ידעתי מה קורה לי,אמא לעולם לא סיפרה לי על הצד האפל של המשפחה,היא אמרה שזה אמור היה להיות סוד,עד שהגיעה לגיל המתאים.
אחרי שאמא הסבירה לי על הסבתות הקדומות שלי,המכשפות. היא אמרה שמעכשיו אסור לי לספר לאיש על הכוחות האלו ושאסור לי להשתמש בהם עד שאני התחיל ללמוד בכוכב השחור -בית הספר למכשפות ומכשפים צעירים. מכיוון שהייתי רק בת שלוש עשרה לא יכולתי להתחיל ללמוד בכוכב השחור ולכן נשארתי בבית,במשך שלוש שנים הייתי תלמידה של בית.ועכשיו אני כאן,מוכנה לשנה הראשונה שלי בבית הספר למכשפות ומכשפים צעירים.


תגובות (1)

אני מתה להמשך !!

17/12/2012 11:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך