טארו סאטולנה
סליחה שלקח לי הרבה זמן להעלות אבל השבוא שלי היה קצת עמוס ולא הספקתי....
מקווה שתהנו! :)

יחידה xo7 פרק 1 – החטיפה

טארו סאטולנה 17/10/2013 952 צפיות 3 תגובות
סליחה שלקח לי הרבה זמן להעלות אבל השבוא שלי היה קצת עמוס ולא הספקתי....
מקווה שתהנו! :)

~ נקודת המבט של ג'יין ~
"ביי חברה נתראה אחר כך" צעקתי לבנות והתחלתי ללכת הבייתה. "נתראה אחר כך חברה וואו את באמת שקרנית טובה…" שמעתי קול מהסמטה "מה לעזעזל נכנסתי לסמטה ופתאום מישהו תפס אותי מהרגליים והכניס אותי למשאית "שחררו אותי!!!!!" צעקתי אבל המשאית נסגרה ולא שמעו אותי יותר.
~ נקודת מבטו של שיין ~
"אוי אחי אני עוד שנייה חוזר אלייך שכחתי משהו בכיתה" "אכפת לך אם אני אחזור הבייתה אמא שלי מחכה לי בבית היא כועסת על התעלול אתמול…" אמר ג'ייק בעצב אבל משהו בנימה שלו אמר שהוא כועס. "סבבה אחי תגמור בשלום!" ג'ייק הלך ואני התחלתי לחזור לבית ספר כששמעתי מישהו לוחש לי מהרחוב הצדדי "היי אחי בוא לכאן!!" הרחוב היה חשוך אבל זהיתי את הקול מייד "מה ג'ייק שוב ברחת?" אמרתי בחיוך ונכנסתי לתוך הרחוב ישר לתוך משאית וזו נסגרה "נו באמת" "מה אני לא היחידה שנחטפה יופי מישהו שאני יכולה להתעלל בו בזמן הנסיעה אין לי מושג לאן!" "היי מי את? רגע קוראים לך lie באמת? חח שם מוזר" "לא קוראים לי ג'יין איפה אתה רואה שקוראים לי lie?" "על החולצה שלך די בגדול אני חייב לומר" "נו ולך כתוב xj אני מניחה שזה השם שלך לא!!" "טוב סורי ודרך אגב לי קוראים שיין היי" שלום אני מניחה?" הדלת של המשאית נפתחה בטריקת ונסגרה שנייה לאחר מכן ולתוך המשאית הצטרפה ילדה נוספת "היי ילדה איך קוראים לך?" "זה לא עניינך אבל ספיר" "היי ספיר לי קוראים שיין וזו ג'יין" "אבל על החולצה שלכם כתוב xj וlie?" "ועל שלך כתוב computer brain אני אומרת שזה השם שלך לא! מה יש לכם אנשים??" צעקה ג'יין.
~ נקודת מבטו של סטיב ~
"סוף סוף שוב לבד באמת באמת לבד…" התחלתי להחליק על הסקייטבורד על הכביש מאחוריי משאית לבנה מוזרה לפתע שתיי ידיים משכו אותי לתוך המשאית והסקייטבורד החליק מתחת למשאית ונהרס.
~ נקודת מבטה של ניאומה ~
הלכתי ברחוב וכרגיל הייתי צריכה לעבור דרך שוק הרוכלים כדי להגיע הבייתה ומתוך כל הצעקות המוכרות של "תכשיטים יקרים, דגים טריים לחם שנאפה רק הרגע" וצעקות נוספות דומות נשמעה בולטת מכולן הצעקה "כלי נשק חדשים וישנים אמ16 ופיגיונות כסף סכיני יהלומים ואפילו חיצי זהב" נרתעתי מהקריאה ידעתי שזה לא הגיוני והתחלתי לרוץ צדקתי, ומתוך דוכן גדול וחדש קפצו שני גברים והתחילו לרדוף אחריי "לא תצליחי לברוח ניאומה!" קרא אחד הגברים. "זה מה שאתם חושבים" צעקתי בחזרה והתחלתי לרוץ על קיר של אחד מן הבניינים "אוי כל אחד יודע לעשות את זה" כשהגעתי לגג ראיתי בחור עומד נעול על מטרתו עם חץ עדין ודק. אני הייתי המטרה, שלפתי אקדחים וצעקתי "מוסד x עם אני לא טועה נכון? ואתה בטח xj נכון?" "ילדה חכמה כמו שאמרו לי אבל לצערי המטרה לצוד אותך השתנתה לי בלחטוף אותך אז או שתבחרי לבוא בשקט ולעשות את זה משעמם" אמר xj ופיהק "או שתברחי ונעשה את זה בדרך הכיפיית" "נו מה נראה לך שאני אבחר?" אמרתי וקפצתי מהגג "בדרך הכיפיית כמובן" סינן xj וקפץ אחריי הוא נחת לפניי ותפס אותי "לעזעזל" סיננתי "אבל עם לא היית בן 20 היית יכול להיות החבר שלי" "ואני גאה בזה" אמר והכניס אותי למשאית לבנה וגדולה. בעטתי בדלת של המשאית אבל היה כבר מאוחר מדי הדלת נסגרה. "אה היי?" "או היי! ניאומה נעים להכיר אני מניחה שאתה סטיב את ספיר אתה שיין אם אני לא טועה ואת ג'יין נכון?" "איך ידעת??" שאלה ג'יין בתמיהה. "אם אני אגיד לכם אתם תהרגו אותי" "אני אוהב בחורות עם מיסתורין את מוזמנת לומר לי מתי שאת רוצה" אמר לי שיין וקרץ אליי "אתה אומר את זה לכל בחורה יפה שאתה פוגש אז תדע שקודם כל זה לא מחמיא לי בכלל ושאני לא מעוניינת" אמרתי והשארתי את שיין עם מבט תלוי ופגוע. בחור נזרק למשאית הוא נראה כועס כלכך שהוא מסוגל לשבור את כל המשאית בהנפת אצבע "אני אבתר אתכם אחד אחד איבר איבר שמעתם!" "היי אנדרו" אמרה ניאומה ואנדרו מיד נרגע ואפילו חייך. "אה ניאומה היי טוב אם חטפו אותי אני מבין למה חטפו אותך אבל מי אלו ולמה רשום לנו על החולצות 007 וdark angel" "אוקיי זו ספיר זה סטיב זה שיין וזו ג'יין ואין לי מושג" ענתה ניאומה בזריזות בקלילות ובחיוך רחב. "אוקיי אז שלום אני מניח?" "היי!" חייכה ג'יין חיוך רחב לראשונה מאז שנכנסה למשאית. הדלת נפתחה שוב נכנסה בחורה והצלחנו לשמוע מישהו צועק "זו הייתה האחרונה סע לבסיס" "אה היי מי את?" "אני קליאו למישהו פה יש מושג מה קורה כאן לעזעזל??" "שום מושג דרך אגב אני ניאומה ואת כנראה מנהיגת היחידה החדשה שמתברר שמוסד X מתכוון להקים" "מה לעזעזל???" "על מה את מדברת??" צעקו ג'יין וקליאו אחת אחריי השנייה. "אני אסביר לכם כשנגיע" וכמו חיכתה לפקודה המשאית נעצרה ומישהו צעק "תרדו בטור אחד אחרי השני! בלי שטויות אין לכם מושג עם מה אתם מתעסקים!" אנדרו ירד ראשון אחריו קליאו, ניאומה עם ראש מורכן ומיד אחריהן סטיב ספיר בחשש גדול שיין וג'יין.
~ נקודת מבטה של קליאו ~
עקבנו אחריי שני בחורים גדולים ושריריים במיליוני מסדרונות חשוכים ולבסוף נכנסנו לחדר ונעלנו אותנו בפנים "אוף לעזעל מה הולך כאן!!!" צעקתי. לחדר נכנס אדם זקן ובלוויתו אישה צעירה עם שיער בלונדיני כמעט לבן. "שלום יחידת xo7 " "אני לא יודעת על מה אתה מדבר אבל אני יודעת שאם לא תיתנן לי ללכת אני הולכת לחסל פה לאנשים את הצורה!" צעקתי מבלי להבין למה האחרים לא מצטרפים אליי. "קליאו באמת כדי שתרגעי ואיום כזה לא יעזור לך בכלל במקום כזה אם מישהו אומר לך פה שאת שייכת ליחידה אין לך על מה להתווכח" אמרה ניאומה במבט מושפל. "זה נכון מאוד גבירתי הצעירה ועכשיו את תשבי בשקט ותקשיבי למה שלבוס יש להגיד" "תודה רבה מרגרט אבל באמת לא היית צריכה, קליאו והאחרים ברוכים הבאים למוסד X" ענה הזקן בפנים קורנות ומזמינות. "יאיי…" אמר אנדרו בראש מורכן. "אתם תהיו אחרי אימונים הסוכנים הצעירים ביותר במוסד X" "אבל אני מניחה שמטרת היחידה היא להפיל כנופיות ואתה יודע רוצחים שכירים אז למה בחרת בסוכנת וסוכן מאחת הכנופיות שהכי קשה לכם להפיל??" שאלה ניאומה והסתכלה בזקן כאילו היא עומדת אל מול כיתת יורים. "רגע מה? מאיזו כנופייה אתם?" שאל הזקן בתדהמה. "אנחנו מכנופיית העטלפים" אמר אנדרו ולראשונה נראה פגיע. "מה למה בדיוק זה לא הופיע בדו"ח שלהם!!" צעק הזקן על מרגרט. "אני נורא מצטערת אני לא ידעתי באמת" ענתה מרגרט עדיין עם פנים אדישות וקשות. "אוקיי אבל ככה לפחות יהיה יותר קל להסביר כשתפילו כנופיות אחרות" "מישהו יכול להסביר לי מה קורה כאן? אני רציתי להיות חבר של רוצחת?" שאל שיין בבהלה "כן שיין אתה כן…" סיננה ניאומה בארסיות. "אני אסביר לך הכל כפי שהבנתי את זה בכל מקרה…" ענתה ספיר. "אנחנו נמצאים במוסד הידוע לשמצה X והאדם הזה החליט שאנחנו כן כולנו ניהיה חלק מהמוסד וניהיה יחידה משל עצמנו והמשימה שלנו כשל שאר המוסד היא להפיל רוצחים וכנופיות מסתבר שבכנופייה הכי עוינת של המוסד אנדרו וניאומה סוכנים" ספיר ענתה כולם חוץ מסטיב היו מופתעים. "אני יודע שהבנתי אבל אני לא רוצה להבין" ענה לה שיין כשעל מבטו הבעה כאילו הסתכל על חתיכת זבל רקוב. "עכשיו כשכולם מודעים למה שהולך כאן אני חייב לסיים את הפגישה הזו יש לי עבודה לעשות אתם יודעים…, עכשיו המשימה שלכם lie, xj, computer brain, aloner, dark angle, 007 ו Brain Leader בין אם תקבלו אותה ובין אם לא היא להפיל את ג'ייק רונלד רוצח שכיר מומחה במקצועו" "אז אין לנו ממש ברירה נכון?" שאל סטיב. "לא לא ממש אבל לפני שתלכו יש משהו שאני חייב לתת לכל אחד: כלי הנשק החדשים שלכם ומדריך אישי תחזרו לכאן מחר בסיום הלימודים שלכם לתחילת האימונים והמשימה זה ברור?" שאל הזקן. "כן??" אמרנו כולנו ביחד. "אוקיי אז ככה.. ג'יין "'הסוכנת החשאית"' הנשק שלך יהיה אקדחים. שיין ה""מאבטח"" הנשק שלך יהיה שוקר חשמלי ספיר "'ההאקרית'" את לא צריכה נשק הנשק שלך אצלך ביד המחשב" "אני לא ההאקרית ואל תקרא לי ככה" צווחה ספיר. "זה לא השם שלך פשוט זה התפקיד שלך.." "רגע אז אני באמת סוכנת חשאית? יש מגניב!" ג'יין קרנה מאושר. "כן את כן, אוקיי נתקדם… סטיב הנשק שלך הוא חץ וקשת ואתה "'שומר סודות"' ניאומה הנשק שלך הוא שוט ואנדרו הנשק שלך הוא גרזן אתם שניכם באותו התפקיד "'צוות לוחמה"' זה ברור עד עכשיו?" "כן ברור" אמרה ניאומה עדיין בראש מורכן "אני לא אתפלא אם מחר ינסו לרצוח אותנו…" הוסיף אנדרו "אני יודעת אני רק מקווה שהבוס לא ישתתף בו…" ענתה לו ניאומה "כן גם אני…" "טוב נמשיך האחרונה החביבה קליאו המנהיגה הנשק שלך הוא צ'אקרם" "הנשק שלי הוא מה??" שאלה קליאו בבילבול. "צ'אקרם זוג טבעות כסף חדות במיוחד הן נסתרות ומדוייקות מאוד… אוקיי מרגרט תלווי אותם החוצה" מרגרט הובילה אותנו האותה הדרך שהגענו ממנה בדרך איזה בחור קרץ לניאומה וניאומה חייכה אליו בתגובה. "הגענו צאו" אמרה מרגרט ושנייה אחרי זה היא נעלמה פתחתי את הדלת ו…


תגובות (3)

זה ארוך מדיייי

17/10/2013 07:57

אני יודעת אני אשתדל לעשות קצר יותר בפעמים הבאות סורי…

17/10/2013 08:07

ת'אמת, זה די נחמד, ומאוד מזכיר אותך!

20/10/2013 06:11
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך