יחידת החופש המחתרתית: מורדים לחופש – פרק 1: פרולוג

04/06/2015 543 צפיות תגובה אחת

בחדר מסתורי וכמעט חשוך נמצאים קבוצת לוחמים חמושים שהם אחרי אימון בנשק, "היה אימון מצוין" אמר אחד הלוחמים, "אני שמח שהתקדמתם באימון, לוחמים יקרים" אמר האיש המסתורי בצללים "הגיע הזמן שתגלו את האמת שהשלטון לא רצה שתדעו" אמר אותו איש, "תאמר לנו, מהי האמת בבקשה?" שאל אחד הלוחמים, האיש המסתורי הסכים "אני אגלה לכם" הוא אמר, "לפני שבע שנים, אומות העולם התאחדו נגד אויב משותף, אלה לא היו חייזרים מהחלל או בני אטלנטיס מהאוקיינוס", "אז מי אלה היו?" שאל אחד הלוחמים, "הארגון שבשלטון: מארש הרשע, ארגון הרוצה למחוק את צורות הדמוקרטיה" אמר האיש, "אז הם בטח הצליחו" אמר הלוחם, "כן, אבל אכזריות הארגון היא שום דבר לעומת המנהיג שלו", "ומי זה המנהיג" פחד הלוחם לשאול, "קוראים לו: לורד רקוויאם" אמר המסתורי, "וואו, עברה לי צמרמורת בגוף" אמר הלוחם, "ידעתי שתעבור את הצמרמורת, בכל מקרה הוא שולט ביד ברזל בעולם, בשנייה שהוא התחיל לשלוט הוא הוציא להורג את מנהיגי אומות, גנרלים בצבאות וכל מי שהתנגד לו, אחרי זה כולם למדו ממנו משפט אחד: תצטרף או תיכחד" אמר האיש בצללים, "ממש נחמד השנה" אמר החייל בציניות, "אני הייתי קפטן בצבא ארצות הברית, ושהוא הביס אותנו, אני נכנסתי לצללים והקמתי את הארגון הזה: המחתרת" סיפר האיש, "אדוני, מאז שהתעוררנו מהקומה ואיבדנו את הזכרון לתקופה בגלל הקרב הארור הזה אנחנו לא יודעים מי אתה, אדון?" שאל החייל, "קוראים לי רבליון" אמר האיש המסתורי בצללים "אבל אחרי שרכשתם את אמוני, הגיע הזמן שתגלו את שמי: קפטן אנטוני ספיגל, מנהיג המחתרת שעומדת להביס את המארש" אמר הקפטן המסתורי "האם אתם איתי?!" שאג ושאל באותו ספיגל, "כן, המפקד" ענו בקול רם הלוחמים, "מצוין, יש לנו עבודה רבה לעשות" אמר קפטן ספיגל.


תגובות (1)

תמשיכי!

05/06/2015 00:43
סיפורים נוספים שיעניינו אותך