~Linor~
טוב אז הפתעההההה!!!!!!
מקווה מאוד שאהבתן את הפרק..
מקווה שאין איזה שגיעות קטיב [חחח סתםםם] מקווה שאין שגיאות כתיב ותגיבווו[-=

הגיבור שלי../ פרק 14

~Linor~ 29/08/2012 1139 צפיות 12 תגובות
טוב אז הפתעההההה!!!!!!
מקווה מאוד שאהבתן את הפרק..
מקווה שאין איזה שגיעות קטיב [חחח סתםםם] מקווה שאין שגיאות כתיב ותגיבווו[-=

אני וליסה הולכות במסדרון בית הספר, אימלה אחרי שסיפרתי לליסה שאני מאוהבת בגו'ש זה מצד אחד משחרר אבל מצד שני זה קצת מפחיד כזה..כאילו לדוגמא עכשיו אני מדמיינת שכולם מסתכלים עליי ומתלחששים-כאילו הם יודעים.
רגע!!!!! כולם באמת מסתכלים עליי ומתלחששים!
לפתע ראיתי את אנג'ל וטרה הבנות הנחמדות מהקפיטריה.. "אז איימי,מה שמעתי נדלקת על גו'ש..יאאלה עופי לנשק אותו" אמרה לי אנג'ל. אלוהים,מה הולך פה?? איך היא יודעת?..
"מ..ה איך את יודעת?"שאלתי את אנג'ל ולא העפתי מבט אל ליסה. "ליסה שלחה לי בהודעה שאת הולכת לנשק אותו בהפסקה הבאה" היא אמרה בקלילות. "גם לי" התערבה טרה. "מ..מה?" שמעתי את ליסה ממלמלת..אני לא מאמינה שהיא עשתה את זה!! למה??? למה היא עשתה לי את זה??
"אני לא מאמינה שגילית לכולם " צעקתי על ליסה שהסמיקה כמו מטורפת . הרגשתי שאני הולכת לבכות. רצתי לשירותים. כשכולם מסתכלים עליי. נכנסתי לתא שירותים ונעלתי את הדלת. לבכות כאילו אין מחר. למה עשתה את זה?? אני לא מאמינה עלייה!!! למהה??
בכיתי איזה חצי שעה שבהן קיבלתי אלפי טלפונים וסמסים מכריס,ליסה וגו'ש????? אני לא מאמינה זה רק הולך ונהיה יותר גרוע.
גו'ש יודע ועכשיו הכל אבוד. פתחתי את דלת השירותים בפראות ורצתי בין כל התלמידים הגעתי לחצר וראיתי את ראיין וליסה מתחבקים איך יכולתי לבטוח בה??
רצתי הביתה והדמעות שוב החלו להציף אותי רצתי ורציתי, פתחתי את הדלת בפראות והתכוונתי לרוץ לחדרי אך נתקעתי בחזהו המוצק של סאם.
"איימי מה קרה?,למה את בוכה??" הוא שאל בדאגה ואימץ אותי לחזהו.
התחלתי לבכות ולבכות,למה זה קרה דווקא לי?
"איימי " הוא אמר וליטף אאת שיערי. הרטבתי את חולצתו בדמעות .
"איימי מישהו פגע בך,מה קרה.. איימי בבקשה תעני לי." הוא אמר, והחלטתי לענות לו לפני שהוא יתחיל לבכות ביחד איתי.
"אתה יודע למה" אמרתי בקושי.
"אני ממש לא יודע למה"הוא אמר. והתנתקתי ממנו במהירות. "ליסה לא שלחה לך את ההודעה?"
"א..איזה הודעה?" הוא מלמל ורץ לחדרו אחרי שנייה הוא יצא מחדרו בוהה באייפון,ואז הוא פער את פיו בתדהמה. "ל..למה היא שלחה לי את זה?" שאל סאם והרים אליי את מבטו.
"היא שלחה את זה לכולם" אמרתי בשקט. והרגשתי איך הדמעות מציפות אותי שוב.
רצתי לחדר אך סאם חסם את הדלת בגופו "א..את אוהבת את הגו'ש הזה?" הוא שאל במבוכה.
תאמת שלא ידעתי מה לומר לו..כי דוגרי אני בקושי מכירה את גו'ש אני מדברת איתו לפעמים ובוהה בוא בסתר אבל זהו…
איזההההההה בלאגןןןן!


תגובות (12)

תמשיכיייי מהר

29/08/2012 21:42

פרק מהמם תמשיכיייייייי!

29/08/2012 22:06

אויי אני כ"כ שונאת את הליסה הזאת..! למה היא גילתה לכולם??מניראה לה?
תמשיכי מהררררררר…
זה רק אני או שסאם קצת..מקנא.

30/08/2012 05:30

סאם הרגע קינא??
אוייש אני חולה עליו!!!!!
שיהיו ביחד, בבקשה שיהיו ביחד, אני מתחננת שיהיו ביחד!!
תמשיכי ושתהיה נשיקה:*)

30/08/2012 08:28

אעאעעאע טנקס חמדמדות שכמותכן..

30/08/2012 10:22

מדהים, אוי מסכנה איזה פדיחות, נראלי ליסה עשתה את זה בטעות אולי היא שלחה את זה למישהי אחת וזה נשלח לכולם, טוב בכל מקרה תמשיכי!!!!

30/08/2012 11:26

תודה שיראלוש (:

31/08/2012 04:40

נוו לינור מתי את ממשיכה את הסיפור המטריף הזה כבר???

03/09/2012 08:37

נוו לינור מתי את ממשיכה את הסיפור המטריף הזה כבר???

03/09/2012 08:37

המשכתי..
הפרק אמור לעלות..

04/09/2012 06:18

איזה כיף אין על הסיפור הזה!!

04/09/2012 06:26

טנקס [;

04/09/2012 07:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך